AFERE DRAGANA ĐILASA: "Most na Adi" i kilometar koji je Beograd koštao 400 MILIONA

SrbijaDanas

19. 07. 2021. u 17:46

Portal SrbijaDanas objavio je tekst pod naslovom "DRAGAN ĐILAS - od 0 do 619 miliona u rekordnom roku: Afera "Most na Adi" i kilometar koji je Beograd koštao 400 MILIONA", a u kome podsećaju na afere lidera SSP.

АФЕРЕ ДРАГАНА ЂИЛАСА: Мост на Ади и километар који је Београд коштао 400 МИЛИОНА

Foto: Printscreen

"Kada bi period vlasti Dragana Đilasa morao da se opiše u tri ili četiri reči, bio bi to pretežak zadatak. Neko bi rekao bahatost, nemoral i kriminal. Neko bi se odlučio za nasilje, autokratiju i zloupotrebu položaja. Neko bi kombinovao ove varijante. A neko dodao neke sasvim nove reči kojima bi opisao vlast Dragana Đilasa. Neko bi rekao bahatost, nemoral i kriminal. Neko bi se odlučio za nasilje, autokratiju i zloupotrebu položaja. Neko bi kombinovao ove varijante. A neko dodao neke sasvim nove reči kojima bi opisao vlast Dragana Đilasa. Ono oko čega bi se svi složili jeste da se sve ove reči odnose na njegovu vlast i pitanje je da li je Beograd i u okupatorskim upravljačima grada imao bahatijeg čoveka. Nemoralnijeg nije, jer jedino se bahatošću, nemoralom i kriminalom mogu donekle opisati postupci Dragana Đilasa dok je bio na vlasti, piše portal SrbijaDanas.

U tekstu portala SrbijaDanas se navodi da je "bahato i nemoralno, a u isto vreme i kriminalno, bilo je graditi studio za Velikog brata na zemljištu SRC "Pionirski park" i sve vreme to predstavljati kao objekat namenjen za smeštaj dece i njihove kulturno – zabavne i rekreativne aktivnosti, da bi se po toj osnovi dobile dozvole."

Koliko je to objekat prihvatljiv za smeštaj dece i kulturno – zabavne i rekreativne aktivnosti, zna svako ko je bar jedan minut gledao Đilasov rijaliti.

Cifru od zarađenih 619 miliona evra u ovom periodu koja se stalno pominje u javnosti Đilas i ne pokušava do kraja da demantuje. Prosto, radi se o iznosu koji se dobije zbrajanjem finasijskih rezultata njegovih firmi u navedenom periodu, a što je javni podatak koji svako može da izračuna, ako je zainteresovan. Za to vreme, dok je bio uspešan biznismen, kao direktor Narodne kancelarije, Ministar za Nacionalni investicioni plan, a najviše kao gradonačelnik, proslavio se uzaludnim i bahatim trošenjem novca koristeći sve što je mogao kako bi se taj novac prelio u privatne džepove, navodi SrbijaDanas.

"Kako drugačije nego uzaludnim bacanjem para nazvati izgradnju čuvenog Pazl grada ili replike Terazija na Novom Beogradu? Podzemnih kontejnera koji su se raspali posle nekoliko meseci? Lista takvih projekata je beskrajna.

Nemilice se preplaćivalo i na infrastrukturnim radovima u gradu i nema ulice koja je rađena, a da je nije pratila afera. Požeška, Južni bulevar, Bulevar kralja Aleksandra. I bilo koja druga. Svaka je bila preplaćena i u svakoj su ostajali propusti zbog kojih je grad ponovo plaćao, jer se sa njihovim prijavljivanjem čekalo dok ne prođe period garancije", piše isti portal.

Na portalu SrbijaDanas se takođe navodi da je "monopolisao , što direktno preko svojih firmi, što indirektno preko firmi koje su mu bile podobne, skoro svaku oblast privrede, nijedna firma domaća ili strana, koja njemu nije bila po volji ništa nije mogla da radi u Beogradu, a kako je osvajao vlast isti princip se širio na celu Srbiju".

Lista afera je zaista beskrajna, mnoge su zataškane, dokumentacija već uništena, svedoci zastrašeni, jedna cela državna uprava bi morala da se bavi time godinama, da ne radi ništa drugo da bi dobili bar približnu sliku i opseg upropaštavanja države i društva i veličine perfidne pljačke, ali jedna je zaista kruna Đilasove vladavine Beogradom i nekako u sebi sažima sve. Most na Adi.

Kako god da se krene, Most na Adi je posebna priča. Projektovan da u tom trenutku vodi iz nigde u nigde jer nije bilo pristupnih saobraćajnica, prvobitna planirana lokacija mosta promenjena iz volšebnih razloga. Nepunih kilometar mosta je koštao 400 miliona evra. Najviši most na svetu, "Viaduc de Millau" koštao je 160 miliona po kilometru, poređenja radi. I, to je cena mosta bez pristupnih saobraćajnica, a bez kojih je most skoro pa beskoristan.

Kada se sve sabere i oduzme ništa bolje ne oslikava period Đilasove vladavine od sledeća dva podatka – 1.2 milijarde evra duga u Beogradu i 619 miliona evra u isto vreme na Đilasovim računima. Zato danas svim silama i želi da se vrati na vlast. Jer, njegova poslovna šema se na tome i zasniva. Samo jaka pozicija na vlasti može da mu obezbedi poslovni uspeh, zaključuju na tom portalu.

(SrbijaDanas)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)