Luksuzni brendovi magnet za posetioce
25. 03. 2018. u 21:41
Rekordna poseta na Sajmu automobila
PRVOG dana vikenda, na Beogradskom sajmu automobila bila su 24.982 posetioca sa plaćenim ulaznicama, u nedelju je taj broj višestruko premašen, pa iako nema zvaničnih podataka, jasno je da je brojka znatno veća od 35.000 posetioca sa plaćenim ulaznicama.
- Ovo je jedan od najposećenih dana u istoriji dugoj 80 godina, koliko se održava smotra automobila i motocikala - kaže Zoran Lukšić, menadžer projekta Beogradskog sajma.
Najveće gužve zabeležene su na najelitnijoj prezentaciji u hali 3, gde se izlažu luksuzni brendovi "Mercedes", "Audi", BMV, "Jaguar", "Lendrover"... Slična gužva bila je i na štandu Asocijacije automobilskih novinara Srbije, gde su izloženi najbolji automobili u 2018. godini, naravno, i najskupoceniji model "lamborgini huratan", vredan 690.000 evra, koji je zahvaljujući našem najboljem automobilisti Milošu Pavloviću izložen na ovom štandu.
Veliku gužvu izazvali su i košarkaši Partizana, koji su se pojavili na štandu "Sitroena" svog sponzora, a podatak da im je od ulaska u Halu 1 do štanda trebalo više od 45 minuta sve govori.
Treba istaći da su skoro svi prodavci vozila, a izlaže 36 brendova automobila prisutnih u Srbiji, prezadovoljni dosadašnjom prodajom.
Sajam se zvanično završava 28. marta, mada ima i zahteva da se produži bar za još jedan vikend.
Svih 100 automobila "punto" koje je "Fijat" ponudio prodato je još u nedelju, slična situacija je i na štandovima gde su izloženi "folksvagen", "hundai", "pežo", "sitroen", "škoda", "kija", "opel"...