Neplatiše ne znaju kada stiže prevoz
15. 05. 2017. u 22:16
Samo jednim neizmirenim telefonskim računom "ukidaju" se SMS obaveštenja o redu vožnje. Bez tražene informacije i oni koji nemaju "kredita"
Foto Nikola Fifić
U ŽELjI da brzo stignu do odredišta, hiljade Beograđana svakodnevno koristi mogućnost da putem SMS poruke sazna udaljenost vozila. Mnogi, ipak, tu opciju često ne mogu da iskoriste. Slanjem broja stajališta, na telefon stiže obaveštenje da im je traženi servis onemogućen.
- Već mesec dana ne mogu da dobijem informaciju o dolasku prevoza kada pošaljem poruku - priča Sanja S. - Zaista mi nije jasno šta se dešava. Kada pozovem korisnički servis, kažu mi da je provajder, odnosno "Bus plus", odgovoran za servis.
Iz "Bus plusa", pak, navode da smetnji i prekida u radu servisa ni kod jednog mobilnog operatera nije bilo. Takođe, nije bilo žalbi građana.
Kako navode iz "Telenora", provajderi su, osim za sadržaj servisa, odgovorni i za cenu usluge i reklamacije. Ipak navode i da kad korisnik ne izmiri račun ka mobilnom operateru, nije u mogućnosti da koristi sve ono što generiše naknadne troškove.
- Kada korisnik ne plati račun do 20. u mesecu isključuju mu se svi dodatni servisi, od kojih je jedan i "Bus plus" - potvrđuju iz "Telekoma". - Dešavalo se i da pripejd korisnici pošalju poruku, ali pošto nemaju kredita, ne dobiju ni obaveštenje. Ipak, poruka koja im stiže je sistemska, i upućuje korisnika da se javi operateru. Zato mnogi pre pozivanja korisničkog servisa ne provere stanje na računu.
SERVIS NEDOSTUPAN ZA ADRESE SA KIM
OBAVEŠTENjE o dolasku autobusa i tramvaja ne mogu da dobiju ni oni kojima računi za telefon stižu na adrese koje se nalaze na teritoriji Kosova i Metohije. To važi za korisnike onih mobilnih operatera koji su nedavno "oterani" iz južne srpske pokrajne.
Посматрач
16.05.2017. 00:08
Сервис је иначе непоуздан. И када не да информацију због преоптерећења, услуга буде наплаћена. Даље, ако возач из неког разлога не стави своју картицу у терминал, или је исти неисправан, возило "не постоји", десило ми се много пута да возило, по поруци, буде на 11 станица од мене, а онда се само појави "иза ћошка". Такође ако возило иде за гаражу, а возачева картица је у терминалу, систем га показује, што ствара конфузију, поготово увече кад многи иду за гаражу. Генерално лоше, а наплаћује се.
@Посматрач - Posle vaseg komentara mi je jasno zasto mi pokazuje uvece da jos ima autobusa koji se nikada ne pojave. Bacene pare na nepouzdan servis.
@Посматрач - to se i meni desilo, pisalo za 9 stanica, i taman da krenem na drugu stranu, on puf, ni od kuda... ali sam upoznao izuzetnu devojku, upravo iz tog razloga :D :D :D
Ova usluga bi trebala biti besplatna da se zna tačna gps pozicija vozila. Kao što postoji aplikacija koja pokazuje tačno gde se nalaze članovi porodice i prijatelji.
У нормалним земљама та врста услуге је бесплатна.Код нас је тако јер ни један оператер није домаћи.То није ни МТС тј.Телеком јер су избацили ћирилицу.
Komentari (9)