Neplatiše ne znaju kada stiže prevoz

S. B. M.

15. 05. 2017. u 22:16

Samo jednim neizmirenim telefonskim računom "ukidaju" se SMS obaveštenja o redu vožnje. Bez tražene informacije i oni koji nemaju "kredita"

Неплатише не знају када стиже превоз

Foto Nikola Fifić

U ŽELjI da brzo stignu do odredišta, hiljade Beograđana svakodnevno koristi mogućnost da putem SMS poruke sazna udaljenost vozila. Mnogi, ipak, tu opciju često ne mogu da iskoriste. Slanjem broja stajališta, na telefon stiže obaveštenje da im je traženi servis onemogućen.

- Već mesec dana ne mogu da dobijem informaciju o dolasku prevoza kada pošaljem poruku - priča Sanja S. - Zaista mi nije jasno šta se dešava. Kada pozovem korisnički servis, kažu mi da je provajder, odnosno "Bus plus", odgovoran za servis.

Iz "Bus plusa", pak, navode da smetnji i prekida u radu servisa ni kod jednog mobilnog operatera nije bilo. Takođe, nije bilo žalbi građana.

Kako navode iz "Telenora", provajderi su, osim za sadržaj servisa, odgovorni i za cenu usluge i reklamacije. Ipak navode i da kad korisnik ne izmiri račun ka mobilnom operateru, nije u mogućnosti da koristi sve ono što generiše naknadne troškove.

- Kada korisnik ne plati račun do 20. u mesecu isključuju mu se svi dodatni servisi, od kojih je jedan i "Bus plus" - potvrđuju iz "Telekoma". - Dešavalo se i da pripejd korisnici pošalju poruku, ali pošto nemaju kredita, ne dobiju ni obaveštenje. Ipak, poruka koja im stiže je sistemska, i upućuje korisnika da se javi operateru. Zato mnogi pre pozivanja korisničkog servisa ne provere stanje na računu.

SERVIS NEDOSTUPAN ZA ADRESE SA KIM

OBAVEŠTENjE o dolasku autobusa i tramvaja ne mogu da dobiju ni oni kojima računi za telefon stižu na adrese koje se nalaze na teritoriji Kosova i Metohije. To važi za korisnike onih mobilnih operatera koji su nedavno "oterani" iz južne srpske pokrajne.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

Посматрач

16.05.2017. 00:08

Сервис је иначе непоуздан. И када не да информацију због преоптерећења, услуга буде наплаћена. Даље, ако возач из неког разлога не стави своју картицу у терминал, или је исти неисправан, возило "не постоји", десило ми се много пута да возило, по поруци, буде на 11 станица од мене, а онда се само појави "иза ћошка". Такође ако возило иде за гаражу, а возачева картица је у терминалу, систем га показује, што ствара конфузију, поготово увече кад многи иду за гаражу. Генерално лоше, а наплаћује се.

Nena

17.05.2017. 01:50

@Посматрач - Posle vaseg komentara mi je jasno zasto mi pokazuje uvece da jos ima autobusa koji se nikada ne pojave. Bacene pare na nepouzdan servis.

eat

11.12.2018. 08:50

@Посматрач - to se i meni desilo, pisalo za 9 stanica, i taman da krenem na drugu stranu, on puf, ni od kuda... ali sam upoznao izuzetnu devojku, upravo iz tog razloga :D :D :D

Gps tracker

16.05.2017. 02:58

Ova usluga bi trebala biti besplatna da se zna tačna gps pozicija vozila. Kao što postoji aplikacija koja pokazuje tačno gde se nalaze članovi porodice i prijatelji.

Анти Антифа

16.05.2017. 07:01

У нормалним земљама та врста услуге је бесплатна.Код нас је тако јер ни један оператер није домаћи.То није ни МТС тј.Телеком јер су избацили ћирилицу.

Glupost

16.05.2017. 07:09

Zašto bih uopšte proveravao... sačekam pa, kad stigne... neće mi ništa pomoći, što znam gde je. Trošenje para, nizašta.

Aleksandar

17.05.2017. 21:50

@Glupost - @Glupost - Nije trosenje para. Ako zurite, a naredni autobus je udaljen 20 stanica od postojece (posto se razdaljina meri u stanicama, a ne minutima), onda mozda treba da potrazite alternativu. Ako je udaljen svega dve-tri stanice, vredi sacekati. Ima dakle itekako smisla i sistem koristim svaki dan, uglavnom radi. Postpejd sam i uvek u roku izmirujem racun, ali se u poslednje vreme zaista desi da previse cesto dobijem poruku: "Servis trenutno nije dostupan", a verovatno naplate tu poruku...

RacaVračar

16.05.2017. 11:06

Bacanje para ...možda za noćne polaske negde na periferiji ,ali ni tada nisu tačne informacije , uopšteno ceo bus plus sistem je teško đubre , juče kod Pionira ulazim ,a ono piše 2 zona ...i to nije prvi put skoro svaki dan to vidim u nekom autobusu , pale se gase ..uđeš on neradi , uđe kontrola on radi ...a da ne pominjem kulturu kontrolora , dva momka sam samo čuo kako govore .. dobar dan...dobro veče ...!

Rodoljub

16.05.2017. 11:37

Jako lepo. Meni je plata posle 20.og u mesecu i tada i platim racun. Nije u redu da zbod toga ne mogu da koristim usluge drugih servisa. Prvi put sam to primetio sa parkingom koji nisam mogao da platim. Nije mi bilo jasno a sad vidim. Sramota.

eat

11.12.2018. 08:48

@Rodoljub - bas tako, i meni je plata posle 20. u mesecu... kretenizam i monopolizam, kakve veze ima android aplikacija sa operaterom... nego se banda udruzila pa maltretiraju narod...

Ljiljana K.

17.05.2017. 00:09

Račune za telefon izmirujem na vreme. Ali pre par meseci na računu mi se počela pojavljivati stavka VAS usluga koja je za 4 meseca sa 30-tak narasla na 800 din. Na Internetu sam pročitala mnogo negativnih komentara za ovaj trošak. Odmah sam otišla kod operatera i blokirali su tu nametnutu uslugu. Od tada ne mogu da dobijem (nepouzdani) izveštaj gde se vozilo nalazi, a ne mogu dobiti ni izveštaj banke o stanju na računu, pa ni učestvovati putem SMS (koje plaćam) u nagradnim igrama.