FEJSBUK U NOVIM PROBLEMIMA: Izveštaj pokazao zabrinjavajući trend
GRUPA istraživača unutar Fejsbuka sastavila je u martu izveštaj za jednog od najmoćnijih rukovodilaca kompanije, glavnog direktora za proizvode Krisa Koksa.
Rad je uključivao seriju grafikona i podataka koji naglašavaju zabrinjavajući trend: Fejsbuk je gubio popularnost među tinejdžerima i mladim odraslim osobama, prenosi Blumberg.
Jedan grafikon pokazao je da je vreme američkih tinejdžera provedeno na Fejsbuku smanjeno za 16% u odnosu na prethodnu godinu, kao i da su mladi u SAD takođe provodili 5% manje vremena na poznatoj društvenoj mreži.
Broj novih registracija tinejdžera je u opadanju, a možda najviše zabrinjava niz slajdova koji pokazuju da je mladim ljudima trebalo mnogo više vremena da se pridruže Fejsbuku nego u prošlosti. Većina ljudi rođenih pre 2000. godine otvorila je Fejsbuk nalog do 19 ili 20 godina, pokazalo je istraživanje.
Sada Fejsbuk nije očekivao da će se ljudi rođeni kasnije pridružiti društvenoj mreži tek sa 24 ili 25 godina, ako se uopšte i odluče za Fejsbuk.
Interni izveštaji, od kojih neki ranije nisu bili prijavljeni, pokazuju da:
- Mladi provode manje vremena na Fejsbuku.
- Manje tinejdžera se prijavljuje na Fejsbuk.
- Mnogi novi tinejdžerski nalozi su duplikati, a ne jedinstveni novi korisnici.
- Korisnici različitih starosnih grupa imaju manje objava.
- Uprkos detaljnim istraživanjima, zaposleni ne razumeju u potpunosti zašto se ovi trendovi dešavaju ili zašto promene proizvoda nisu uspele da ih preokrenu.
BONUS VIDEO: PO PRVI PUT - Ruski mirovnjaci uvežbavaju taktiku "driftovanja" minobacača u Nagorno-Karabahu
Preporučujemo
FEJSBUK MENjA IME?: Osnivač Zakerberg planira da rebrendira kompaniju pod novim imenom
20. 10. 2021. u 12:06
PRISTALI NA SPORAZUM: Fejsbuk plaća milione dolara zbog diskriminacije američkih radnika
19. 10. 2021. u 23:45
Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost
Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.
10. 05. 2024. u 16:45
VEĆ OD 380 EVRA: Evo kako da posetite ovu egzotičnu destinaciju za malo para i to na 8, 11 ili 12 dana avionom
MESTO gde pustinjski pejzaži oživljavaju avanturistički duh, a Sredozemno more poziva na potpuno opuštanje.
13. 05. 2024. u 11:46
AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNjIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!
Spremite se za putovanje kroz tamni podzemni svet za koji do sada niste znali.
09. 05. 2024. u 11:33
Komentari (0)