HRVATSKA regulatorna agencija pokrenula je više postupaka protiv kompanije na osnovu masovnih žalbi korisnika zbog pljačkanja i obmanjivanja.

Komentari (2)

Dragan963

27.09.2021. 21:59

Isti slučaj je i u CG! Iako imam uplaćen protok od 120 nikada nije dostigao ni 100 već je uglavnom oko 70! Znači malo više od pola! Tehničku podršku je nemoguće dobiti a i kad je dobijete crte vas stalno u krug!!!

Duško

27.09.2021. 23:50

U maju su uplatnice usluge TotalTV povećali za 100 dinara svima kojima se računi dostavljaju poštom, a da ni slova nisu napisali o tom samovoljnom povećanju mesečnih računa. Samovoljno menjaju programe koje emituju, a kao najdrastičniji primer je kada su ukinuli Klasik TV. Nemaju korisničku službu za prijavu tehničkih smetnji, niti imaju emajl adresu za praijavu smetnji prilikom emitovanja.