„Ukusima moga kraja” najviše „čuvarkuća“
PRIVREDNA komora Srbije proglasila je prve nosioce žiga „čuvarkuća“, koji je garancija da su proizvodi domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta.
Među 75 artikala, koji su zadovoljili sve neophodne kriterijume za dobijanje žiga „čuvarkuća“, nalazi se čak 19 proizvoda „Ukusi moga kraja“.
Upravo tim povodom, generalna direktorka kompanije „Merkator-S”, Violeta Kovačević, izjavila je da je ta kompanija, kao nacionalni trgovinski lanac koji čak 97% vrednosti robe nabavlja u Srbiji, posvećena podršci malim domaćim proizvođačima i plasmanu srpskih proizvoda izuzetnog kvaliteta.
-Ponosni smo na to što su baš „Ukusi moga kraja”, kao autentičan srpski brend, koji je nastao u uspešnoj saradnji kompanije „Merkator-S” i malih proizvođača, osvojili najviše „čuvarkuća”. Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna „čuvarkuća”, jer ćemo u svim IDEA prodavnica, Mercator hipermarketima i Roda marketima postaviti oznake kako kupci mogli lakše da prepoznaju proizvode koji su čuvarkuće srpske privrede-rekla je u izjavi za agenciju Tanjug Violeta Kovačević.
Među dobitnicima žiga „čuvarkuća”, nalaze se proizvodi „Ukusi moga kraja” i to štrudle sa makom, orasima i višnjom, koje proizvodi „AS Braća Stanković” iz Grocke, suva šljiva i koktel suvog voća, koja proizvodi „Agranela” iz Valjeva, kiselo mleko i pavlaka, jogurt i Zlatiborski kačkavalj, koje proizvodi Poljoprivredni kombinat Zlatibor, slatka od maline, kupine, šumske jagode i višnje, koje proizvodi Trampex iz Brusa, i kupinovo vino koje proizvodi „Moć prirode” iz Beograda.
-Koncept naše proizvodnje se u potpunosti poklapa sa idejom brenda „Ukusi moga kraja”, a projekat „čuvarkuća” se odlično nadovezuje na plaformu koja je već razvijena. Oba koncepta su od posebne važnosti za male srpske proizvođače, jer podržavaju dalja ulaganja u domaću proizvodnju i čuvaju tradicionalne srpske proizvode od zaborava-rekao je Radoje Cvetić, vlasnik kompanije „PK Zlatibor”.
I Miloš Stanković, zamenik generalnog direktora pekare „AS Braća Stanković”, smatra da je strateško partnerstvo sa kompanijom „Merkator-S” značajno doprinelo njihovoj kompaniji da dođe do šire grupe potrošača. Posebno je naglasio da su štrudle „Ukusi moga kraja” proizvedene prema tradicionalnoj recepturi, od najkvalitetnijih sastojaka, baš onako kako su nam naše bake pripemale.
RECEPTURA DOSTOJNA POTROŠAČA
U okviru brenda „Ukusi moga kraja” 30 proizvođača stvara 203 proizvoda čiji su tradicionalni način proizvodnje i recepture dostupni potrošačima u Merkator maloprodajnom lancu u Srbiji i Sloveniji.
(UZNEMIRUJUĆE) SRBIN U UN POKAZAO SLIKE: Obezglavljeni srpski vojnici od strane Al Kaide - "Mojoj babi su otkinuli grkljan"
U NjUJORKU se danas, u organizaciji Stalne misije Republike Srbije pri Ujedinjenim nacijama, održala panel diskusija "Mi govorimo, jer oni ne mogu - glasovi koje treba čuti" svedočanstva svedoka i žrtava rata u BiH.
22. 05. 2024. u 18:13
NEVEROVATAN SNIMAK IZ BEOGRADA: Veliko nevreme nosilo ljude po ulicama, ne mogu da se zaustave (VIDEO)
PRAVI potop nastao je sinoć na ulicama Beograda kada se na prestonicu sručilo veliko nevreme.
22. 05. 2024. u 12:40
ILIJE NASTASE EKSKLUZIVNO ZA "NOVOSTI": Novak Đoković najbolji po svim merilima, sećam se Lepe Brene i šljivovice
NEMA pravog ljubitelja tenisa koji bi mogao da nabraja velikane "belog sporta", a da zaboravi na "rumunskog lakrdijaša" Ilijea Nastasea, originalnog "lošeg momka" tenisa. Nekada prvi igrač planete u ekskluzivnom razgovoru za "Novosti" govorio je o dokumentarnom filmu snimljenom o njemu, srpskom narodu, šljivovici, a neizbežna tema bio je najbolji teniser svih vremena - Novak Đoković.
22. 05. 2024. u 20:00 >> 20:57
Komentari (2)