MOMIROVIĆ: Moravski koridor podiže celu Srbiju, otvara se i velika industrijska zona Ćićevac
PARALELNO sa izgradnjom Moravskog koridora biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, koja će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović danas nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.
- Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Koridor 10 sa Kruševcom što je najbolji pokazatelj da je ovaj autoput nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje - istakao je Momirović.
Ministar Momirović se prisetio da su radovi započeti pre godinu i po dana, i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi. Učinićemo sve da obećanje koje smo dali predsedniku Aleksandru Vučiću kao idejnom tvorcu ovog projekta ispunimo i da radove na prvom sektoru do Kruševca završimo do kraja ove godine.
Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intezivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.
- Tokom jula smo imali prosečno preko 3700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava - rekao je Antić.
Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8 km), Kruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor je od izuzetnog značaja, jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11.
Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.
BONUS VIDEO - POŽAR KOD PREŠEVA STAVLjEN POD KONTROLU: Vatrogasci-spasioci se celu noć borili sa vatrom
Preporučujemo
SRPSKI MAČ - PRAVO REMEK DELO: Ministar Mali oduševljen radom kovača iz Guče (FOTO)
06. 08. 2022. u 08:11
ERDOGAN ŠOKIRAO REČIMA O EVROVIZIJI: Evo šta kaže turski predsednik o muzičkom događaju
TURSKI predsednik Redžep Tajip Erdogan oštro je kritikovao takmičenje za pesmu Evrovizije, Evrosong, rekavši da taj muzički događaj "podstiče rodnu neutralizaciju" i ugrožava tradicionalnu porodicu.
21. 05. 2024. u 14:09
METEOROLOG TODOROVIĆ OTKRIO KAKVO NAS LETO ČEKA: Ovo je malo ko očekivao
METEOROLOG Nedeljko Todorović gostovao je u emisiji "Kec na jedanaest" na televiziji K1 i otkrio kakvo nas leto čeka.
21. 05. 2024. u 14:43
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (0)