IDEJA DOLAZI IZ SRCA – LANA KURTEŠ JE IMALA HERCA ZA POKRETANJE BIZNISA!

Promo

09. 01. 2022. u 10:00

MOJA poruka je da svaka žena u toku dana treba da pronađe malo vremena za sebe. A sveća je idealan podsetnik ženi da se opusti, relaksira, meditira

ИДЕЈА ДОЛАЗИ ИЗ СРЦА – ЛАНА КУРТЕШ ЈЕ ИМАЛА ХЕРЦА ЗА ПОКРЕТАЊЕ БИЗНИСА!

Promo

Šanse za uspeh su veće ako radite ono što volite. Ako sve ideje dolaze iz srca. “Herca” Lane Kurteš je pravi primer kako žena može da se izbori za svoje mesto na tržištu rada naoružana samo pozitivnim mislima. Ova hrabra preduzetnica iz Novog Sada pokrenula je svoj biznis izrade sveća, a dodatni elan dobila je posle konkursa koji su letos raspisali Ministarstvo rada, Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i kompanija Mozzart.

Promo

Lana je jedna od sedam žena koja je dobila finansijsku pomoć, ali i jak vetar u leđa ka ostvarenju snova. A to je plasman njenih divnih proizvoda na tržište i širenje dobre energije među ženskom populacijom.

- Ideja je došla iz višegodišnjeg rada sa ženama, uvidela sam koje su njihove osnovne potrebe, naročito u preriodu izolacije. Tokom 2020. sam dosta putovala po Srbiji, upoznala se sa lekovitim biljem i osetila posebna energetska delovanja. Inače se bavim se ličnim razvojem, astrologijem, pa sam lako uvezala sponu između onog što priroda ima da ponudi i potreba žena. Moja poruka je da svaka žena u toku dana treba da pronađe malo vremena za sebe. A sveća je idealan podsetnik ženi da se opusti, relaksira, meditira, razmisli o sebi - kaže Lana.

Promo

Ova kreativna Novosađanka posebno se interesuje za etarska ulja.

- Ona nude dosta benefita po zdravlja, umanjuju nivo stresa, balansiraju rad hormona… Osmislila sam kako ću sve to lepo upakovati i plasirati na tržište. Možda nekome ovaj biznis deluje infantilno, ali mislim da može biti i inspiracija drugim ženama koje se lome da li da uđu u ovakvu pruču. Da li je nešto profitabilno… Treba samo pratiti svoje srce. Zato sam i nazvala ovaj biznis “Herca”, kao žensko srce.

Promo

Lana je slučajno saznala za Mozzartov konkurs i odmah se pronašla u njemu.

- Bila sam pomalo uplašena, jer prvi put ulazim u preduzetničke vode. Ali, podrška Mozzarta mi mnogo znači, jer je cela ova priča izuzetno podsticajna. Moram da radim još na sebi, da razvijem nove veštine… Sledeći koraci su izrada ambalaže i svih stvari potrebnih za plasman na tržište, kako bih do 8. marta izašla u javnost -zaključila je Lana Kurteš.

Mozzart će, pored finansijske pomoći, pružiti pobednicama konkursa pomoć u marketinškoj i medijskoj promociji.

Promo

Pored Lane, u velikoj konkurenciji, među više od sto veoma zanimljivih predloga, izdvojile su se: Jadranka Dimitrijević sa proizvodnjom žalfije (Klek), Jelena Mlađenović koja je otvorila pekaru na Ubu, Ivana Cvetković (proizvodnja piva u Nišu), Dragana Simić (proizvodnja narodne nošnje, Ćićevac), Miljana Mišić (održavanje higijene u poslovnim i stambenim objektima u Vranju, uz reciklažu plastične ambalaže) i Nataša Janković, koja proizvodi ušivne etikete za tekstilnu industriju u Šapcu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

ČAČAK PO ČAČKANJU, PRIŠTINA PO BOLESTI: Kako su srpski gradovi dobijali IMENA - priča o Mladenovcu je naročito zanimljiva