МИХАЈЛОВИЋ ОПЕТ ИЗАШАО КАО ПОБЕДНИК: После леукемије, корона је била као испијање чаше воде

Новости онлине

09. 09. 2020. у 15:23

ШТА ме не убије, учини ме још јачим! Добро позната изрека одлично осликава животну борбу кроз коју је Синиша Михајловић (51) прошао у претходном периоду.

фото: ЕПА

Прво леукемија, а сада вирус корона. И из свега тога је изашао као победник.

- Ја сам човек са снажним карактером, имам веома отпоран организам. Можда мало изнад просека. После свега што сам прошао од јула до јануара. Дневна борба са леукемијом, три хоспитализације, исто толико кругова хемотерапије, трансплатације коштане сржи. Сада сам био асимптоматичан и корона је била као чаша воде - сликовито је појаснио борбу са недаћама Михајловић за "Газету".

Тренер Болоње је био изузетно оштар у одговору на многобројне критике, да се није придржавао прописа.

- Отишао сам на одмор у Сардинију, као и сваког лета. На острву у то време није било вируса. Нисам видео породицу два месеца, отишао сам да их све загрлим. Поштовао сам све безбедносне мере, носио маску у супермаркету, ресторану... Скоро нисам ни ишао на плажу или брод. Увече сам седео са пријатељима у дворишту, можда сам за 20 дана шест или седам пута јео у ресторану. Нисам ишао у дискотеке ни као млад, па нисам ни сад са 51 годином. Шта сам радио другачије од оних у Сицилији или Калабрији. Или је проблем што је то Коста Смералда, место у коме се окупљају богати и познати? Шта је то ако не завист - упитао се Миха.

НЕ ДАМ ДА МЕ ПОЛИВАЈУ БЛАТОМ

СИНИША је поручио да не дозвољава да га било ко напада.

- Нисам урадио ништа против правила. Тестирао сам се, био позитиван, отишао у карантин и прележао болест. Остало је јефтино моралисање. Увек кривите вука, а то одговара овцама. Срећом, немам профиле на друштвеним мрежама, али не смеш да дозволиш да те поливају блатом, а да не одговориш - нагласио је Миха.

Запратите Новости спорт на Фејсбуку

ШЕШИРЏИЈЕ ХВАТАЈУ ПОСЛЕДЊИ ВОЗ: Евертон је неуништив, опет с извукао из немогуће ситуације

"ШЕШИРЏИЈЕ" ХВАТАЈУ ПОСЛЕДЊИ ВОЗ: Евертон је неуништив, опет с извукао из немогуће ситуације

ДЕРБИ зачеља отвара 36. коло енглеске Премијер лиге. Иако Евертон има чак 11 бодова више од Лутона још се не зна да ли ће им до краја сезоне САвез вратити неке од одузетих бодова или пак додати још казне.

03. 05. 2024. у 10:38

ШОК: Карлос Алкараз избачен са турнира у Мадриду! Имитирао Надала, па морао да пакује кофере, као и Рафа (ВИДЕО)

Карлос Алкараз је на АТП Мадрид, турнир из серије 1000, стигао као двоструки узастопни шампион. На овом мастерсу је у уторак изједначио рекорд Рафаела Надала по броју узастопних победа (14), али је већ у среду елиминисан.