РЕКРЕАЦИЈА: Вежбе са степером за јаке мишиће

Доктор у кући

28. 09. 2022. у 07:10

БЕЗ обзира на то да ли имате идеалну или прекомерну телесну тежину, ваша форма може да буде добра, јер кључно је да се сачувају јаки мишићи.

РЕКРЕАЦИЈА: Вежбе са степером за јаке мишиће

Foto: Shutterstock

Када су они затегнути и издржљиви лако можете да ослабите. Осим тога, јаки мишићи су кључни за виталну старост и зато је важно да се редовно рекреирате.

За рекреацију вам није потребан ни фитнес центар ни тренер већ само добра воља. Да вежбате можете и код куће, у парку и да сами постављате циљеве и границе.

Вежбајте најмање три пута недељно. Ове вежбе су захтевне, али ефикасне, раде се са степером.

Склекови

Руке поставите на степер - да буду у ширини рамена. Уколико желите тежу варијанту, онда ноге треба да су опружене, а лакша варијанта је да се савијеним коленима ослоните на под. Удахните, па се спустите грудима на доле, на издисај подижите се на горе водећи рачуна да вам тело остане право, а стомак увучен. Поновите 10 до 15 пута.

Истезање ногу

Поставите врхове прстију руку на потиљак. Затегните стомак и исправите леђа. Попните се на степер са стране па слободну ногу подигните у страну. Поновите 15 до 20 пута са једном, па затим са другом ногом.

Загревање

Лаганим темпом пењите се и спуштајте на степер, наизменично подижући колена. Припрема за вежбање треба да траје од три до пет минута.

Получучањ

Заузмите положај получучња водећи рачуна да су вам стопала обе ноге у равни. Подижите се на горе и прелазите на другу страну степера. Одредите темпо који вам одговара и радите вежбу два до три минута.

Скок - чучањ

Станите испред степера. Затим са обе ноге истовремено скочите на степер и спустите се у чучањ, али водите рачуна да ноге остану у ширини кукова. Поновите 10 до 15 пута. Направите паузу два минута, па поновите још једном.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

ДА СЕ СМРЗНЕШ: Невероватна сцена на Ади Циганлији - мушкарац усред децембра отишао на КУПАЊЕ (ФОТО)