ЈАГОДЕ УЗ СВАКИ ОБРОК: Слатке, сочне и здраве - снизите притисак, смршајте и уживајте у њиховом укусу

В. Н.

23. 05. 2022. у 14:15

АКО су вам јагоде омиљено воће, искористите њихову сезону да смањите телесну тежину. Јер, осим што су укусне оне су и изузетно хранљиве, а нискокалоричне. Богате су витаминима Ц, А, антиоксидансима, гвожђем и фолном киселином.

ЈАГОДЕ УЗ СВАКИ ОБРОК: Слатке, сочне и здраве - снизите притисак, смршајте и уживајте у њиховом укусу

Фото: Free Images Pixabay

Јагода је снажан антисептик и одлично је помоћно средство у нези коже склоне упалама и иритацији. Уз то, јагода врло позитивно делује код проблема са деснима, као и респираторним тегобама. Такође, јагода се показала и као одличан "борац" против повишеног крвног притиска. На психолошком плану значајно смањује стрес и побољшава расположење.

Ова дијета може да вам помогне да за четири дана изгубите до два килограма.

ПРВИ ДАН

Фото: Фрее Имагес Пиxабаy

Доручак: воћна салата од 250 г јагода, половине јабуке и пола банане уз додатак једне кашичице меда и 50 г незаслађеног јогурта

Ужина: 100 г јагода и децилитар немасног млека, 1/2 кашичице меда и 50 мл негазиране минералне воде су састојци од којих направите шејк

Ручак: салата од 100 гр ћурећих груди, 100 г краставца, 300 г шпаргле, 10 г першуна, 20 г млевених ораха, кашика сока од лимуна и кашичица маслиновог уља

Ужин: 100 г јагода и децилитар маломасног јогурта промиксајте са кашичицом меда

Вечера: помешајте већи кувани кромпир, главицу ситно исецканог црног лука, мали кувани целер, 1 дл јогурта, 50 г немасног сира и лишће першуна, зачините по жељи.

Фото: Фрее Имагес Пиxабаy

ДРУГИ ДАН

Доручак: две кришке интегралног хлеба са немасним сиром

Ужина: пире од 200 г јагода, кашичице маслаца и кашичице меда

Ручак: ситно исецкајте 100 г јагода, 1/2 зелене салате, парадајз, паприку, 50 г немасног сира, и додајте два децилитра јогурта, сок од лимуна, соли по укусу, интегрални тост на коцкице

Ужина: мешавина од децилитар јагода и децилитар немасног јогурта

Вечера: палачинке са јагодама, младим сиром и кашичицом меда

Фото: Фрее Имагес Пиxабаy

 

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: овсена каша са 1/2 дл сока од јабуке, пола банане и 100 г јагода

Ужина: децилитар немасног јогурта, 100 г јагода и кашичица меда, измиксано у блендеру

Ручак: 200 г свежих јагода, мања главица бареног карфиола са кашичицом путера, исецкати и додати 30 г исецкане шунке

Ужина: по децилитар сока од поморанџе и јагода са кашичицом меда

Вечера: пире од барене шаргарепе и кромпира уз додатак млека и кашичицу маслаца. На то додајте колутове парадајза и паприке, мало пармезана и запеците у рерни 15 минута. Уз оброк попијте сок од једног парадајза и 100 г јагода

Фото: Фрее Имагес Пиxабаy

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: две кришке интегралног хлеба са намасним сиром и 50 г јагода

Ужина: измиксајте по једну поморанџу и јабуку са 100 г јагода и кашичицом меда

Ручак: динстана пастрмка са 50 г јагода и мало сенфа, и зелена салата

Ужина: шејк од 150 г јагода, мало меда, соком једног лимуна, и децилитар воде

Вечера: печени кромпир прелијте блендираном мешавином свеже шаргарепе, паприке, целера и сока од лимуна. На то додајте мешавину јагода, 50 г немасног сира и децилитар јогурта.

БОНУС ВИДЕО - СОЛАРНА ВОДА ЗА ПРОЧИШЋАВАЊЕ ОРГАНИЗМА: Ево како се прави

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

Велики повратак Доналда Трампа у Белу кућу – ово се дешава једном у 130 година!