Problemi jači od rešenja, dogovoren poseban zakon

V. N.

23. 12. 2014. u 10:30

Pare su bačene u bunar, džepovi su napunjeni, a klubovi propadaju, rekao je Aleksandar Vučić. U Zvezdi muk, u Humskoj kažu da: Partizan nije prepreka

PRIVATIZACIJA u sportu je neminovnost, pogotovo fudbal vapi za njom jer sve više grca u sopstvenom kovčegu zbog dugova. Međutim, kad god se glasno priča na tu temu, pogotovo kad za to visoko ruku podignu fudbalski klubovi Crvena zvezda i Partizan, obično se dogodi nešto značajno što nam rasprši sve zablude o tome.

Posle Skupštine Crvene zvezde, a pred Skupštinu Partizana, premijer Srbije Aleksandar Vučić „opleo“ je „večite“ govoreći da „jasan model privatizacije“ nije toliki problem koliko najveći klubovi sami stvaraju otpor vlasničkoj trasformaciji.

- Dok vas svi lažu da su za privatizaciju i dok god je tako, možete da imate onaj cirkus u Zvezdi, Partizanu, svakom klubu u kojem imate gubitke od ne znam koliko miliona evra - istakao je kasno Aleksandar Vučić u Skupštini Srbije, potvrđujući da aktuelna vlast nema snage da sprovede reforme u sportu na pravičan, pravedan i dobar način, kao i da je novac iz javnih preduzeća uzaludno potrošen. - Pare su bačene u bunar, džepovi su napunjeni, a klubovi propadaju.

Bivši pomoćnik ministra za sport Dragan Atanasov ističe da bi se privatizacijom trebalo smatrati „zakonskim rešenjima kojim bi se sportskim organizacijama omogućilo da iz forme udruženja građana pređu u formu privrednih društava i društava sa ograničenom odgovornošću“. I tu je dodao da je na sportskoj organizaciji da sami izaberu jedno od nekoliko ponuđenih rešenja. Po Atanasovu, najveći problem je vezan za procenu udela državnog kapitala u klubovima i organizacijama:
 

U ZVEZDI ZANEMELI NA „Marakani“ - muk. Posle kritika Premijera Aleksandra Vučića upućenih na račun rada i funkcionisanja crveno-belih, pogotovo oštrih nota govoreći da je „Skupština cirkus“ i „da oni govore o reformskim merama tako što su promenili ime stadionu i svi treba da se pravimo blesavi da to ne vidimo“, niko od čelnika Crvene zvezde nije želeo da se oglasi.
- Kada se govori o udelu države pre svega se misli na sportske objekte. Oni većinom pripadaju jedinicama lokalnih samouprava ili preduzećima koja su u postupcima privatizacije ili se nalaze u stečaju. Procenu vrednosti kapitala sigurno ne može vršiti ministarstvo već ovlašćeni procenitelji i tu dolazimo do ozbiljnog problema. Sam proces procene je vrlo komplikovan, i papreno skup, jer može da košta do milion evra. Otvara se i mogućnost sudskog dokazivanja šta je čije, a kako neke sportske organizacije postoje i više od sto godina, postavlja se pitanje da li je to i moguće i da li bi taj proces procene trajao čitavu večnost. Kad se govori o privatizaciji ili promeni pravne forme veoma važno je sagledati situaciju i oko eventualnih investitora, kao i poreklu njihovog novca, ali i mnogim drugim pitanjima o zaradi, kontroli poslovanja...

Predrag Peruničić, državni sekretar za sport, smatra da je potrebno „resetovanje sistema sporta ako se želi dugoročno održiv sistem“:

- Otpor uvek postoji, pogotovo kada uvodite odgovornost i polaganje računa. Premijer Vučić je u pravu da ovako više ne može. Zato smo i pokrenuli promene u tom pravcu. Postignut je dogovor na nivou Vlade da se privatizacija u sportu uredi posebnim zakonom. Želimo da zaštitimo interes sporta i njegov integritet, ali i svaki zdrav klub, jer je to baza našeg sporta. Razgovarali smo na ovu temu sa svim relevantnim predstavnicima sistema sporta. Plan je da Radna grupa u prvom kvartalu završi Nacrt predloga zakona o privatizaciji u sportu. Od svih sportskih subjekata očekujemo podršku za sprovođenje transformacije i profesionalizacije klubova. To nije lako postići, jer da jeste ne bi sve sačekalo ovu vladu, posebno imajući u vidu da su problemi u sistemu sporta prisutni decenijama.

Rezime je isti: privatizacija u sportu je neophodna, a s druge strane, postoji niz ključnih problema. Priča kao da nema kraja, a niko ne nudi konkretan odgovor na pitanje da li bez privatizacije mnoge srpske klubove čeka katanac...

ĐURIĆ: PARTIZAN NIJE PREPREKA
FUDBALSKI klub Partizan nije prepreka privatizaciji. Odlazeći predsednik kluba iz Humske, Dragan Đurić, smatra da priče o tome da velikani sa Topčiderskog brda nisu spremni za proces privatizacije nemaju uporište u realnosti, bar što se tiče crno-bele strane.
- Partizan je dao sve saglasnosti Ministarstvu sporta i stalno smo na liniji sa njima. Jasno i da država mora da radi svoj deo posla kako bi došlo do privatizacije klubova. Što se nas tiče, potpuno smo mirni, jer znamo da nismo ni na koji način saplitali proces privatizacije ili se protivili bilo čemu što bi vodilo tome - kategoričan je Đurić.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (121)

Srdjan

23.12.2014. 11:15

Kakav demagog! Da nije Zvezdan sam došao u Zvezdu ili po odluci vodje. Da nije promena imena odobrena bez AV?Telekom ne sme da daje pare KK Partizan ali ulazi u UO FKCZV: Ili to možda Ćulibrk daje pare iz svog džepa! Kao i Bajatović. Sve firme koje dolaze moraju da daju Zvezdi zbog vodje i to je u redu. Vaše je vreme! Ali nemoj da smaraš sa lažima toliko. Providno je. Teraj svoje i uživaj dok možes Drago mi je da je SNS simbol Zvezde. Priznajem da me je sramota Dačića, Nikolića i Tadića.

dejavu

23.12.2014. 11:22

Cekaj malo. Ima snage da se smanjuju plate i penzije a nema za uvodjenje jednog zakona o sportu ?!

odbojkašica

23.12.2014. 11:26

Dok Vučić ne preuzme da vodi i sport i ne dovede neke strance da kupe domaće klubove, nema nama napretka u istom. Država nažalost nema para za neke elementarne stvari a kamoli za sport.

atomska navala

23.12.2014. 11:27

Kakve su ovo bajke za malu decu. Politicari iz vladajucih stranaka sede po Upravnim odborima klubova. Nema nikakvog otpora posto svi duvaju u istu tikvu. Bas su SNS-ovci Kokeza i Basanovic u Zvezdu pali sa Marsa i otkazali poslusnost stranci koja ih je tamo postavila.

sanja

23.12.2014. 12:59

@milena - prošlo je vreme,ključ u bravu...sve što je profesionalni sport šta ima veze sa našim parama...a deci plaćamo treninge...šta radi taj Udovičić?..mafija je jača,ipak..nije to ni mafija,to su bogati...

mia

23.12.2014. 12:56

@petar - bneka nadju dokone uprave u roku od mesec,ako nema,ništa-gasiti do daljnjeg ko i sve što je mrtvo

Laloš

23.12.2014. 11:31

U pravu je Vučić.Ne treba im davati više pare.Kakav sport u Srbiji gledamo poslednjih godina?Još na početku sezone zna se ko će biti prvi!ne treba trošiti više pare poreskih obveznika!!!!

sta je u pravu

23.12.2014. 12:53

@Laloš - pa zasto im daje, fkp nista nije dato 10 godina, kkp ne dobija nista vec 3 godine, zivi iskljucvico od prodaje igraca. Jedino gde se sipa su KKCZFMP i fkcz, iz godine u godinu, i sad on nesto prica o postenju. pa zavrni slavniu, mi partizanovci nemamo nista protiv, i ovako nista ne dajete SD partizan, sve sipate u jamu bez dna zvanu crvena zvezda

gadzo

23.12.2014. 11:33

Nazalost tako se ovde kod nas radi vec godinama,da ne kazem decenijama,zato nije ni cudo sto nam se fudbal tako lose kotira,a i ostali sportovi nista bolji nisu.Sve sama mafija i kriminal..Valjda ce se jednog dana i to promeniti..

Vlada

23.12.2014. 11:36

Ozdravljenje srpskog sporta nije moguće sprovesti bez smena svih uprava klubova. Oni koji su upropastili srpski sport ne odriču se tako lako svojih privilegija i lagodnog života, koji im sport pruža. Novi zakon o sportu mora da stvori uslove da da klubovi mogu da funkcionišu na održivi način.

Saša T

23.12.2014. 11:38

Pojedinci se ne mogu skrivati iza institucija. Ako neko loše radi i svojim odlukama nanosi gubitike kubovima, to treba otovoreno reći. Koliko vidim Zvezda i Patizan su su zreli za generalni remont ...

Pera poštar

23.12.2014. 12:36

@Saša T - Kaže čovek: "Ako neko loše radi i svojim odlukama nanosi gubitke klubovima, to treba otvoreno reći". Znači treba izabrati druge koji će opet nanositi gubitke, pa opet i td. Ne nego: "Ako neko loše radi i nanosi gubitke, treba ga suditi i naterati da vrati gubitke i po cenu konfiskacije imovine ili prisilnog rada. I ne dozvoliti da se gubitci umnožavaju i dostižu milione već svakodnevno vršiti analize i zahtevati krajnju odgovornost nadležnih u klubovima"..

Natasa

23.12.2014. 11:39

Najvise pronevera se i desilo u klubovima, to je gradjanima jasno kao dan ali za to trebaju pojedinci biti kaznjeni!

Riska

23.12.2014. 11:39

Prestanak finansiranja "rube bez dna" je jedini način da se uprave dozovu pameti ! Dok god država bude redovno pokrivala gubitke Zvezde i Partizana, neće biti pomka na bolje, jer "tim koji pobeđuje nikada se ne menja"...

AS

23.12.2014. 11:42

Sve dok su tajkuni i razni političari u sportu nema za njih boljitka jer svi znaju koji su njihovi glavni interesi.

SrbinsonKruso

23.12.2014. 11:44

Kao retko kada slažem se sa premijerom Vučićem... ali ovo nije ništa što nismo do sada znali.

Sretenko

23.12.2014. 11:45

Put ozbavljenja sprpskog sporta neće biti kratak i lak. Privatizacija je jedino razumno rešenje. Treba klubove korpiratizovati, pa ih onda ponuditi investirorima na dokapitalizaciju.

gorilicenko

23.12.2014. 11:46

Veliki broj talentovanih sportista je propao upravo iz tog razloga jer nisu mogli da dodbiju pravu sansu jer je veliki uticaj kriminala u nasem sportu i ako nemas novca ili nekoga ko ce da te progura,ne mozes ni da ostvaris svoje snove ma koliko dobar bio u tome cime se bavis.Surova realnost...

Koliko para toliko muzike

23.12.2014. 11:51

Pa nemojte im više davati novac, neka budu amaterski klubovi ako nisu sposobni da zarade. Kad bi država zavrnula slavinu, očistili bi se i klubovi od kojekakvih likova koji su navikli podebelo da se grebu. Tada bi se i srpski fudbal preporodio.

pop

23.12.2014. 11:59

Kazi koliko ste kome dali i koliko je para baceno u bunar.Nemoj da izjednacavas klub koji je za 10 god. od drzave dobio CELIH 800.000 EVRA -ELEKTROPRIVREDA---I tvoj klub koji svake godine od drzave dobija 7 mil. evra.Cista zamena teza i demagogija.

uparvo tako

23.12.2014. 12:43

@pop - to je sustina, da se opravda lose stanje u cz i fmpu izjednacavaju se svi sa njima, jedan kkp koji 20 godina dominira evropom, i koji je pored Novaka Djokovica jedini ambasador ove zemlje u svetu

denisenko

23.12.2014. 12:00

Sigurno da premijer ima malo vise slobodnog vremena da bi se i ovim problemom ozbiljnije pozabavio,ali ovako,stvarno ima dosta preceg posla od sport..Al ja se iskreno nadam da ce jednog dana na red doci i ciscenje korupcije i kriminala u sportu,jer nam talentovana deca propadaju zarad "tatinih i maminih" sinova...

Anonimni donator Culibrk

23.12.2014. 12:03

Zutu banku niste dali Partizanu iz drzavnih preduzeca. Pomazete samo Zvezdu koja guta milione evra, a dug ne smanjuje! Fudbal je profitabilan sport i ne treba da ga drzava sponzorise. Drzava treba da pomaze male sportove, individualne sportiste i amaterski sport.

siki82

23.12.2014. 12:13

Ako se već sprovode odredjene reforme,onda ih treba sprovesti u svim sferama,pa i u sportu.

kole

23.12.2014. 12:17

Sport nas je uvek predstavljao svetu u najlepsem svetlu, bio ambasador u ime svih nas i krajnje je vreme da se ti klubovi privatizuju....

Dragan M

23.12.2014. 12:18

Cirkus vlada u svim klubovima koji imaju gubitke od ne znam koliko miliona. Pare date srpskim klubovima su bačene u bunar, istina jer isti ti klubovi nemaju nikakve rezultate sem dugova !

Marinko

23.12.2014. 12:19

Pa zar nije prvi zamenik predsednika Crvene zvezda iz iste stranke i dobar prijatelj premijera? Ko se sad pravi lud?

Zoran

23.12.2014. 12:20

objasni ti kako fk crvena zvezda funkcionise sa tim dugom i kako nju vode sve sami sumnjivi tipovi.Objasni kako je kk promenio adresu i sakrio dugove i onda izjavljuj to sto izjavljujes !

leon

23.12.2014. 12:45

@Zoran - A objasni ti kako F.K. iz Humske (da mu ni ime ne spomenem) funkcioniše a da godinama ne dozvoljava organima proveru finansija....

Novi Sad

23.12.2014. 12:20

Svi očekuju da Vučić rešava sve probleme u zemlji i onda kad im nešto ne odgovara samo pljuj i kuni. Pustite čoveka, ne mora i u sport da zadire. Ima ljudi koji treba da se bave privatizacijom i otkrivanjem lopovluka u našem sportu.

ana

23.12.2014. 12:26

aman,zaman...pa,što im dajeeeeteeee...narod ludi zbog toga,nemamo za lečenje i hleb,a punimo džepove milionerima,toga nigde nema...nije narod lud,ne dajte i svi će biti radosni,niko osim njih neće zameriti..navijači su nečija deca,koja su mlada i manipulišu s njima...zbog lopova oni nemaju posla niti pravog sporta..sportisti beže...privatizacija će biti kad ne dajete MOJ novac!Zabranjujem da date i dinar...inače ću tužiti državu

leon

23.12.2014. 12:57

@ana - Ana niko tu nije kriv , Zvezda je jedno ogromno sportsko društvo koje ako se ne privatizuje bez pomoći nemože opstati, sve one priče o krađama miliona i miliona su priče bez pokrića , jer već godinama bez sponzora i dugovi su se navukli , ja sam za privatizaciju i to momentalnu ,oni koji nisu za privatizaciju neka se lepo sklone i nek ne smetaju...

cicko

23.12.2014. 12:36

Sigurna sam da je u pravu da se mnogi celnici bune protiv privatiyacije iako je to mozda jedino resenje za klubove...

cojka

23.12.2014. 12:37

Pojedincima ne odgovara privatizacija zato sto ne mogu da kradu to je problem. nazalost...

kapetan kuka

23.12.2014. 12:38

Klubovi su navikli da zive na tudujoj grbaci, i da slazem se da su njima date pare bacene u bunar

max max

23.12.2014. 12:39

Nadam se da ce se ipak naci pravo resenje za sport u Srbiji, ali iskreno ja se nadam da ce se privatizovati i CZV i Partizan...

bibi

23.12.2014. 12:39

Privatizacijom bi klubovi mnogo bolje radili, i oni bi imali pare i nas ne bi bilo da sramota da gledamo taj nazovi fudbal recimo...

nadjica

23.12.2014. 12:40

Bilo bi pozeljno da se nadje snaga da se resi sport kod nas, a sigurna sam da hoce, stvarno je zalosno da zbog pojedinaca kojima su samo pare bitne ne pomogne se nasim sportistima...

hani bani

23.12.2014. 12:41

Po mom nekom misljenju treba sto pre otpoceti privatizaciju kljubova, jer oni bukvalno trose drzavne pare...

aki

23.12.2014. 12:41

Treba potanko ispitati u čijim džepovima je završio sav novac namenjen sportu, jer jednom se mora staviti tačka na to.

mikac

23.12.2014. 12:42

Stvarno ih treba privatizovati, jer to jedini nacin da nema kradja vise tu i da konacno klubovi stanu na noge...

ade tiki

23.12.2014. 12:43

Pojedinci se ne slazu da se klubovi privatizuju samo da bi mogli i dalje da uzimaju pare a klubovima ne daju nista... Zato nasi klubovi propadaju...

bojanica bobica

23.12.2014. 12:43

Mora da se nadje snaga da "ono što je pravično, pravedno i dobro" sprovede do kraja. Nasi klubovi samo zbog pojedinaca ispastaju...

111Jerry

23.12.2014. 12:44

Hoce da ih privatizuju ko nase firme: prvo pokrasti i dovesti do prosjackog stapa, pa "kupiti" u bescenje...

drakulica

23.12.2014. 12:44

Reforme u sportu se moraju sprovesti, znamo da je tesko zato sto pojedinci tamo ne pokazuju volju, ali mora nekako da se pronadje najbolje resenje. Sigurna sam da ce Vucic pronaci to najbolje resenje...

Semtex

23.12.2014. 12:46

Zakljucak je nikakav.Morao bi da bude da drzava i poreski obveznici nece vise finasirati klubove a sami klubovi neka odluce hoce li i kako ce se privatizovati.Dosta pljacke plata i penzija radi dotiranja sportske mafije.Vucic postaje senilan jer upravo je ovo obecavao,mada tesko ce se odreci podrske sportske mafije i huliganskih-navijackih bandi.

kad vec tako javno pricate

23.12.2014. 12:48

zasto onda tako dobronamerni i istiniti ne kazete istinu. ne spomenete istinu! reciite koliki je dug u kom sportskom drustvu. recite da FKCZ duguje skoro 60 mil evra, da je kkCZ oprosteno 16miliona evra, recite da je u novi KKCZFMP upumpano jos 16tak miliona evra.(sve zajedno skoro 100mil) Isto tako pomenite koliko duguje FK Partizan i kkp koji zajedno ne duguju vise od 10 mil. Recite istinu kad vec pozivate na nju!

luk

23.12.2014. 13:02

ma sad kao svi trce kod vucica da ih spase pa nije od supermen.sve te barabe koje vode nase klubove treba u zatvor. sve su to lopovi, nakrali su se strasno.

zvezdas

23.12.2014. 13:05

sve to treba pustiti da propadne i zvezdu i partizan ali tek kad isplate svoje dugove. svi su strucni i naucni u nasim klubovima ali zapravo sve sto znaju jeste kako da ukradu. sve ulicari. i olosi

mile

23.12.2014. 13:05

Treba privatizovati klubove i tacno je da nas SVI lazu. Drugo, U Zvezdu i Partizan su ulazile razne inspekcije i verujem da su nasli dosta kriminalnog, gde su pojedinci "punili dzepove". Ali ja ne procitah, da je ijedan procesuiran. Znaci da su zasticeni od mocnih ljudi. Star sam i mogu da cukaram po tastaturi celu noc ali VI botovi, svuda vas ima. U politici, ekonomoiji, u skupstini. Stigli ste i do fudbala a ne znate sta znaci ofsajd. Jel vi to radite za pare ili iz ljubavi.

zvezdin

23.12.2014. 13:08

zvezdas sam ali ne za ovu zvezdu ili ovaj partizan sve gluposti, promenimo ime stadiona i kao idemo napred. ma sve lopovi

duji

23.12.2014. 13:12

ugasiti te gubitase i zvezdu i partizan. i cao nema vise lopova. u tim klubovima su sve lopovi

Majda S

23.12.2014. 13:22

Pazi, kada imamo snage da reformisemo drustvo i drzavu, nema tu prostora za manervisanje ni u sportu....odlucni rezovi

JasMINKA

23.12.2014. 13:23

nema tu nikakve mudrosti, bez odlaganja seci....ono sto je u interesu i sporta i drzave....privatizacija i tacka

Srdjan

23.12.2014. 13:37

Kad se premijer predstavlja kao veliki reformator, borac protiv korupcije i kriminala ali kad su navijači u pitanju tu se ništa ne dira, valjda zato što je i on svojevremeno bio deo toga, a verovatno je i sad, pošto i kao premijer ide na Zvezdine utakmice, a Ćoki mu je desna ruka.

Miško

23.12.2014. 15:53

@Srdjan - Sport treba podržati, ali valja nekad se zapitati gde nestaše onolike pare! To i jeste osnova reformi, nije premijer neuk!

MOJKOVAC

23.12.2014. 13:39

lepo je premijer sve objasnio i mislim da gleda sterogo poslovno na ovo jer ovo ne sme da se gleda b lagonaklono, ovo vise i nije sport..

KOLASIN

23.12.2014. 13:39

ne treba vlada vise ni dinara da im da, dosta su se nadavali a oni kradu li kradu.

Plavna

23.12.2014. 13:41

Gubici su veliki i oni su navikli da to drzava resava, a to nece moci. pogledajte za fudbal koliko se daje a vidite na kojem su nivou.

Петар

23.12.2014. 13:53

Чуј цинизма,не можемо имати реформе због отпора у клубовима.Извини(ово извини он користи) премијеру,ако је то отпор а шта су онда адвокати,просветари и други радници?Како то називаш???

Milanče

23.12.2014. 15:49

@Петар - A parice iz klubova iščezle bez traga i glasa? Mnogo je to miliončića... Da smo te pare uložili u jačanje poslovne klime, hajd' da preračunamo koliko bi to bilo novih radnih mesta! Vučić o tome priča!

Kasper

23.12.2014. 13:58

Pare nisu bačene u klubove nego u jedan klub, čisto radi preciznosti...i niko drugi nije bacio a i dalje baca te državne pare, nego premijer lično. Uostalom zato su u UO CZ direktori najvećih državnih firmi Srbijagasa, Telekoma, EPS-a, Dunava...da doniraju, sponzorišu njegovu navijačku strast.

Nisam stoka

23.12.2014. 14:01

Šta priča ovaj !? Pa juče je postavio Bajatovića iz Srbijagasa i onog iz EPS-a da bi ušli još koje milionče u CZ.

LEPENAC

23.12.2014. 14:03

Mnogo su neki natovarili premijeru na ledja sto zaista nije u redu. narocito ovo sto je jasno kao dan. Ili privatizacija ili ukidanje.

n e l o

23.12.2014. 14:03

Uz svo postovanje prema sportu i sportistima,ali definitivno bacen novac na pojedine uzaludne sportove,koji godinama tapkaju u mestu bez ikakvih vidljivih rezultata.Sve uspehe postigli su sportovi koji su imali najmanje budzete i racunica je jasna

DUNAVAC

23.12.2014. 14:04

Niko vise nije lud da sipa u suplje . pa je tako i sa ovim propalim klubovima. sentimentalnosti ne sme biti. fabrike su zatvorili pa zivimo. katanac ili u privatne ruke, pa ce da igraju..

SREDA

23.12.2014. 14:05

preterali su sa nemetanjem svakojakih problema ne premijerovu grbacu, dosta muke ima svakako, jos hoce i klubove u raspadu da resava. nema tu filozofije. nema davanja, neka sami zarade.

бане

23.12.2014. 14:05

Svi očekuju da Vučić rešava sve probleme u zemlji i onda kad im nešto ne odgovara samo pljuj i kuni.

kataleja

23.12.2014. 14:08

Zao mi je samo sto se deseti deo sredstava ne ulaze u folklor i ocuvanje nase tradicije i identiteta

milovan z.

23.12.2014. 14:09

Pa Gospodine Vucicu ko je promenio ime ? Zvezda naravno a vi odmah pominjete I Partizan ! Kada treba pomoc onda pomoc ima Zvezda a kada Zvezda radi mutne radnje onda stavljate I Partizan uz Zvezdu !

Mlađa

23.12.2014. 15:45

@Bot terminator - Mnogo je veliki deficit da bi bile sportske vesti. Neko mora da se zapita gde su tolike pare nestale!

BOBANA - 44 RU

23.12.2014. 14:29

Ova tema je vec dugo na stolu, svi krenu kao u pricu da se klubovi privatizuju, a najveci kocnicari su upravo oni koji pokrecu ovu incijativu, jer u tom slucaju nebi bili u stanju da i dalje pljackaju klub i veoma lepo zive od toga. Ono sto svakako zabrinjava kako je moguce da drzava nema snage da sprovede privatizaciju u fudbalu.

Ivana75

23.12.2014. 14:30

Mnogi ljudi su se enormno obogatili preko sporta i klubova.Njihov interes je da zadrže stanje kakvo jeste a to je da država daje, oni rade šta hoće i uzimaju pare.Ne žele oni privatizaciju.Velika šteta zbog našeg sporta i činjenice da smo mi nacija "nadarena" za sport.

LBJ

23.12.2014. 14:44

Do dolaska ove vlasti javasluk je bio na svakom koraku i u svakoj sferi drustva. Pitam se koliko li ce vremena trebati Vucicu da sve to ispravi i nadleznim organima da procesuiraju.

Vladan

23.12.2014. 14:52

Apsolutno se slazem s ovim. Zvezda je sistematski unistavna 15 godina i nju bih stavio po strani. Ali Partizan, koji prodaje najbolje igrace za velike pare i to svakog prelaznog roka, kako FK tako i KK, bi morao da ima sredstava za nesmetano funkcionisanje. Medjutim u upravama sede ljudi koji prave kombinacije sa menadzerima i povecavaju svoje imovinsko stanje dok klubovi propadaju.

djuradj

23.12.2014. 15:15

Neodgovoran potez Vucica,sa tolikom podrskom u narodu nije uredu da kaze da vlada nema snage da resi problem klubskog sporta uopste.Zasto Vada nije nije stvoria pravni okvir za ulaganje privatnog kapitala u sport.Pogotovo u profitabilnim sportovima kao sto je fudbal.Iz te mase sredstava u velikim sportskim drustvima(Zvezda,Partizan ) moze se napraviti i sistem finanasiranja za nekomercijalne sportove gde moze da pomogne drzave a cuvari su zdravlja nacije(atletika ,gimnastika).

Fk Bunar bez dna

23.12.2014. 15:18

Vala svaka mu je na mestu, to ja pricam stalno. Kad bi se to privatizovalo, takvi ljudi ne bi ni na utakmice mogli da dodju, a kamoli da upravljaju njima. Sto se tice sporta ove godine, ovo je najbolja izjava!!!!!!!!!

goran petkovic

23.12.2014. 15:39

u upravnom odboru zvezde, Antic, Bajatovic, Palma, Krkobabic, sve sam sps i koalicioni partneri, cudi nekoga sto je Zvezda u dugovima?

Dorian

23.12.2014. 17:02

@goran petkovic - Od njih su gori samo ovi sto se kunu u loptu i livadu, bivse Zvezdine zvezde i legende Partizana. Prvo da odleti Tole sa svima na kojima je makar na "zdravo" pa raspustiti sve uprave klubova u Superligi i da krenemo ispocetka. Od zna se cega, se pita ne pravi

glasajte opet

23.12.2014. 16:40

znaci prica o privatizaciji samo za predizbore. sta je sa fabrikom cipova,mercedesom,300 evra kvadrat za stanove,u srbiji vise nema tajkuna.....

Bojan

23.12.2014. 16:46

Potrebno je jos ovakvih ljudi kao sto je premijer.Vreme je uraditi nesto a ne samo pricati u prazno.

Boyka

23.12.2014. 16:48

Jedan od najvecih problema je upravo sportska mafija koja umesto da iskoristi novac na najbolji moguci nacin,trpa u sopstvene dzepove a klub dovodi do ivice egzistencije.

Ken

23.12.2014. 16:55

Treba procesuirati sve koji su imali dodir sa fudbalom predhodnih godina ,a one koji nisu ispunili odredjene kriterijume ,da trpe i snose konsekvence.

Kalisi

23.12.2014. 17:01

Potrebne su privatizacije, ali zdrave i efikasne. Medjutim mislim da celnicima klubova ne odgovara privatizacija vec sadasnje stanje u kome mogu realizovati svoje privatne interese. Tako da premijer ima pravo da je novac dat klubovima bacen u bunar.

DarkoDare

23.12.2014. 17:04

Mislim da vlada treba ispitati brojne nepravilnosti u radu Fss i najvecih klubova. Sa druge strane treba se ulagati u sport i mislim da vise novca treba davati mladjim kategorijama i stimulisati decu da se bave sportom i vode zdrav zivot.

vidan

23.12.2014. 17:15

Smatram da političarima nije mesto u upravnim odborima naših fudbalskih velikana, kao i da se mora menjati princip finansiranja srpskog sporta

Raša

23.12.2014. 17:21

Privatizacije fudbalskih klubova u Srbiji bi dovela da fudbal dalje postoji samo na TV I u seriji "Sećanja...". Videli smo kako su uspešno privatizovana srpska preduzeća.

Era Rosoneri

23.12.2014. 17:50

Raso sigurno da sport (fudbal) ne treba da bude na drzavnim jaslama. Ako nece privatizaciju onda ih prevesti u cist amaterizam be prava placanja igraca, trenera i funkcionera.

Era Rosoneri

23.12.2014. 17:59

Gospodine Djuradj, vlada ce to uraditi kad stvori uslove da njen kandidat za male pare uz Zvezdu kupi i 18 hektara zemljista oko stadiona. Zato su i dovedeni maheri NC, ZT, SK.

DusanRS

23.12.2014. 18:43

Ladno covjek rece da su lesinari po klubovima jaci od drzave a da se ne pocesa po glavi.

Partizan-šampion

23.12.2014. 19:01

Zamolio bih prvog i poslednjeg PPV-a da ne stavlja Partizan i njegovu Zvezdu u isti koš! A naročito ne njegovu Zvezdu u isti koš sa ostalim klubovima!

Mary

23.12.2014. 19:21

rukovodioci sporstkih drustava su navodno za reforme u sportu, ali kada do njih dodje onda to koce Njima sasvim odgovara da im drzava dotira novac koji odlazi samo u dzepove pojedinaca, a klubovi propadaju.

Dragan

23.12.2014. 19:32

Privatizacija fudbalskih i košarkaških klubova C. Zvezda i Partizan ne odgovara jedino mešetarima koji su se kao krlje prikačili uz te klubove da bi ostvarili svoje lične interese i strpali što više para u svoje džepove, zato što će kad dođu privatni vlasnici oni morati da odu iz njih. Ako će ti klubovi i dalje da vrše opstrukciju privatizacije ne treba im dati ni dinara donacija preko javnih preduzeća kako se do sad radilo nego ih treba ih pustiti da propadnu.

VATROMET

23.12.2014. 20:01

Svako ko se ogresio o zakon treba da odgovara nije bitno dal je iz sadasnje ili predhodne vlasti.Koliko su ovu drzavu ojadili i pokrali dobro smo citavi...

Zlatko

24.12.2014. 01:02

Privatizacija je jedino resenje za vecite rivale, ali stvar koce oni kojima ne odgovara privatizacija ovih klubova. Svi znamo sta se sve radi i treba pronaci odgovorne za ovakvo rasulo u klubovima.

Zvonko

24.12.2014. 01:04

Ocigledno je da privatizaciju koce oni koji bi privatizacijom izgubili mogucnost nelegalnog bogacenja. Stace se i tome na put. Ima vremena.

viktor

25.12.2014. 09:21

nije mi jedno jasno. zasto sve mora da se prvo dovede do prosjackog stapa, pa tek onda da se "proda"(ustvari pokloni), nekom prebogatom "kupcu". Nije tu samo rec o sportu, nego je sva privatizacija uradjena tako. A i u srbiji su uspele privatizacije firmi koje su kupili nemci, sve ostalo je cabar...

mecko

25.12.2014. 20:33

Samo mašetarima neodgovara privatizacija kluboa jer su se oni bogatili na račun njih.