Merkel: Nema poređenja između Krima i Kosova

Tanjug

13. 03. 2014. u 10:11

Nemačka kancelarka Angela Merkel izjavila je pred parlamentom da se teritorijalni integritet Ukrajine ne može dovesti u pitanje i naglasila da nema poređenja između situacije na Krimu i Kosovu

BERLIN - Nemačka kancelarka Angela Merkel izjavila je danas pred parlamentom da se teritorijalni integritet Ukrajine ne može dovesti u pitanje i naglasila da nema poređenja između situacije na Krimu i Kosova.

Merkelova je obrazlažući politiku nemačke vlade prema Ukrajini, poslanicima Bundestaga poručila da je Rusija, umesto da deluje kao partner koji će unositi stabilnost, iskoristila slabosti svog suseda.

Ona je uputila jasnu kritiku na račun Rusije rekavši da Moskva "otvoreno dovodi u pitanje i krši teritorijalni integritet Ukrajine", prenose nemački mediji.

"Ako Rusija nastavi da destabilizuje situaciju u Ukrajini, lideri EU su spremni da preduzmu dalje korake. Ako Rusija nastavi istim putem, to će biti katastrofa ne samo za Ukrajinu i EU, već i za samu Rusiju", rekla je ona i dodala da sukobi interesa mogu da se reše samo ako se ne poseže za obrascima 19. i 20. veka.

Merkelova je, takođe, naglasila da se kriza u Ukrajini ne može rešavati vojnim putem i založila se za uspostavljanje Kontakt-grupe za Ukrajinu.

"Mi podržavamo prelaznu vladu u Kijevu u nastojanju da bude vlada za sve građane", rekla je ona i založila se za slobodne izbore i snažnije učešće civilnog sektora.

Prema njenim rečima, partnerstvo između EU i Ukrajine nije upereno protiv Rusije.

Za slučaj da Rusija nije spremna da se "vrati na put prava", treba računati sa sankcijama, u šta spadaju zabrana putovanja, zamrzavanje računa i otkazivanje samita EU-Rusija, navela je ona.

Današnjoj sednici Bundestaga i kancelarkinom obraćanju prisustvovao je i ambasador Ukrajine u Berlinu.

Agencija Rojters ocenjuje da je Merkelova danas upotrebila najoštriju retoriku prema Rusiji od izbijanja krize u Ukrajini.

*****

Putin: Rusija nije izazvala krizu na Krimu
SOČI - Predsednik Rusije Vladimir Putin izjavio je danas da Rusija nije izazvala krizu na Krimu, javio je AP.
Obarćajući se zvanicnicima Paraolimpijske asocijacije u Sočiju, predsednik Rusije je rekao da "Rusija nije inicirala, niti je izazvala teške okolnosti sa kojima ste svi upoznati", misleći na krizu u Ukrajini.
On se zahvalio zvanicnicima Paraolimpijske asocijacije što su "ostali van politike".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (86)

зокс

13.03.2014. 11:16

@roky2 - Још један од милион потврда да западњаци не знају шта је срамота!Нити ће икада знати!Матора а лаже!

euro95

13.03.2014. 10:22

ma ovo je dama za sva vremena kod nje je kljuc za cijelu situaciju u rusiju i eu i ostale zemlje samo ona odlucuje za sve se pita i sta ce mo joj reci samo napred i bog sa vama

зокс

13.03.2014. 12:04

@euro95 - Ако ико треба помоћ од Бога онда теби треба!Од када је то,хришћанину, Бог са онима који убијају?Какве везе има Бог са људским глупостима?Ако се ико острвио од Бога онда сте то ви католици!Почев од свете столице,стола,столњака,тепиха,ормана и папице!

gagom

13.03.2014. 10:22

Слажем се,не могу се поредити...КиМ је окупирана територија а Крим слободна!Напокон и од Ангеле нека паметна изјава!!!

euro95

13.03.2014. 10:23

Europska unija okreće se plinu iz Norveške Zbog sve veće potražnje za energijom te kako bi smanjile svoju ovisnost o Rusiji u opskrbi plinom, europske zemlje sve se više okreću norveškom prirodnom plinu. U proteklih šest godina Norveška je praktički udvostručila svoj godišnji izvoz plina na 90 milijardi prostornih metara, postavši drugi po veličini izvoznik u Europsku uniju, sa 16-postotnim tržišnim udjelom.

Snouden

13.03.2014. 11:35

@euro95 - Jesi li ikada stavio prst na celo i zapitao se, zasto taj gasovod nije ranije napravljen, ako za njega postoji ekonomska racunica?! Bice da su zapadnjaci radije davali novac Rusiji nego da ga zadrze za sebe?

euro95

13.03.2014. 10:23

Ovoga mjeseca otvoren je najduži svjetski podvodni plinovod, koji povezuje Norvešku i Britaniju, a pokrivat će i do 20 posto britanskih potreba u godinama koje dolaze. Ta skandinavska zemlja već podmiruje 30 posto francuskih potreba za plinom te 25 posto njemačkih

đorđe5656

13.03.2014. 12:41

@euro95 - A ostatak do 100% potrebnog "plina" dobiće besplatno od vas croata

Gogi

13.03.2014. 10:26

Citavu istorijun vam je krvolocna. pobili ste toliko Rusa, Srba, Jevreja. Ipak nemate postovanja. Zato Putin zna sta mu je ciniti. Fasizam je kao energija, prelazi iz jednog oblika u drugi , ali nikad ne nestaje.

Cmrle

13.03.2014. 10:27

Jeste, da. Čitav svet je blesav, samo ste vi pametni i kompetentni da objasnite stvari...naravno onako kako vama odgovara. Mi Srbi nismo ništa naučili iz istorije, ali očigledno nisu ni Švabe.

riki

13.03.2014. 10:27

Bivsa drzavljanka DDRa izjavi ovo i ostade ziva.Gospodjo draga prihvati se sporeta i varjace inace ces svijet odvuci u propast kao i tvoji predhodnici.

Neša

13.03.2014. 10:29

Pa naravno! Kosovo je oteto Srbima a poznata je "ljubav" Nemaca i Srba! Sa druge strane Hitlerova soldateska je dočekana u Ukrajini kao i u Zagrebu, sa cvećem!

DRASEN

13.03.2014. 10:42

Тачно ! Нема поређења. Русија је Крим вратила , Србија Косово тек треба да врати. Обе су територије одузете, Крим декретом, Косово агресијом католичког запада.

de Punto

13.03.2014. 11:47

@DRASEN - Sta hoces? Katolici nemaju veze sa time, zapad nije katolicki, već protestančki. Na koje zemlje mislis?

зокс

13.03.2014. 12:40

@DRASEN - Дејан,ако ти то до сада није било и постало јасно неће ни од сада!

BELKA

13.03.2014. 13:18

@DRASEN - katolicki zapad je Spanski general Franco ko je ubivo Spanski narod, Tetonske horde iz 13 veka koje su ubivale narod siroom Evrope dok ih nije unistio Pravoslavac Aleksandar Nevski kadf su ta gamad kao sto je katolicka gamad Hitler i Musolini i katolik Pavelic i Madjarski i slovenacki Ukrainski Katolici krenuli na Rusiju da siluju i ubivaju kao samo sto Satan moze a na kraju su svi ti Katolici dobili po piz.. bas kao st dobili Tetonci i Katolicki Napoleonci i kao sto ce dobiti katolicki EU/NATO

BELKA

13.03.2014. 13:19

@DRASEN - Tacno Drasen samo da dodam da je Ruski Krim bio deo Rusije vise od 200 godina i da je vracen Majci Rusiji bez ijedne bacene bombe bez ijednog gubitka zivota a Katolicko Satanski Djavolski Nacisticki Zapad tajno podrzavao Ustaske i Mudjahadinske i Slovenske Naciste koje su ubiljale Srpski Narod sirom Jugoslavije pa su zatim preuzeli inicijativu i bombardovao i nemilsodrdno ubijao Srpski Narod i silom stvorili Nacisticki Rezim u Nacistickoj sloveniji i kurvatskoj i Mudjahadinsku bosno i kosovo.

D. Morrissey

13.03.2014. 10:50

Hilari Klinton je pala i udarila glavu a izgleda i A. Merkel je pala i udarena u glavu ali stampa to nije javila. Krim se od nedelje pripaja Rusiji a ti pricaj sta hoces da je KiM jedinstven slucaj. Pa sto ne poslajete NATO da sprece Putina prosli bi ste kao u Stalingradu. A za 20 godina nece ti biti NATO na KiM a ni Albanaca.

euro95

13.03.2014. 12:00

@D. Morrissey - sanjaj sanjaj kad bi svi mislili ko ti ali kulturan narod voli toliko srbe da ih rado i prima u eu i zato cete jos mojesat beton sa vasom glavom polako polako

sale

13.03.2014. 12:56

@D. Morrissey - Šta je, Euro, trta, a?? Zna se i očekuje kuda će baćuške da prođu

sale

13.03.2014. 18:14

@D. Morrissey - aljbanac, opusti se. vidimo se tek za 20-ak godina na nasem kosovu...

MIKS

13.03.2014. 10:51

Pa nema,jer je to u vasem interesu a ne u Ruskom ili ne daj Boze Srpskom,Kako Vas samo sve nije sramota zbog takve dvolicnosti?

зокс

13.03.2014. 10:54

Руси на Криму чувају свој народ,а ви западњаци у јужној српској покрајини кога чувате?Да не чувате можда ваше сународнике?Још једном лаж западњака да је "косово посебан случај",а не наводећи ни један једини аргумент!Једини аргумент им је само зато што они кажу да је "косово посебан случај"!И сада ја треба да будем толико "паметан"па да поверујем у то!Никада!

Bojan

13.03.2014. 10:56

U pravu ste gospodjo Merkel,Kosovo je bila divljacka agresija,a na Krimu Putin hoce da zastiti svoj narod !!! Ono sto ste vi uradili na Kosovu 1999 godine ,treba da se stidite.Tu je najveca razlika o kojoj vi pricate !!!

Milena

13.03.2014. 10:59

Ipak u stvarnosti vidimo da ima!!! Otvorili su savremeni nacisti pandorinu kutiju i sada kusajte sto ste zakuvali!!!

perspektivan

13.03.2014. 11:02

Merkelova, lakše ti je da ubediš svet da je zemlja ravna ploča, nego u tu konstataciju!

Ruben Lonuestro

13.03.2014. 11:06

Naravno da nema poredjenja ; ako za Krim pocnete iste metode hijena koje upraznjavate svugde po svetu bice vam po zubima.

Mashko

13.03.2014. 11:13

Zašto nam niko od lidera demokratskog zapada ne objasni već jednom; iz kog razloga se situacije sa Kosovom i Krimom ne mogu upoređivati i koja je razlika među njima?Pošto do sada, svi horski ponavljaju da to nije isto, evo, mi se pitamo: A zašto?!

Crvena Merkel

13.03.2014. 11:24

A zasto ne, ti komunisto iz istocne nemacke, otkud tebi pravo da rusis berlinski zid a rusima nije dozvoljeno da sruse Krimski. Nemci bili i tamo i ovamo, sad je isto tako sa Rusima. Pa sta ste Vi, povlascena nacija, Vama je sve dozvoljeno a Rusima, Srbima...nije, jer Vi ste arijevska nacija, germanska rasa...

BELKA

13.03.2014. 12:59

@Crvena Merkel - Crveni Merkel, a kaka razlika? razumes, kaka? to je kad se ser. pa ta Zarazena Katolicka Satanska Gamad i Smrad hilajdu godina udara po Pravoslavnim Rusima i Srbima i to je jedini Zakon kod Svabsko Nacistickih Teroristima, Nacisticki Satani a ne ljudi streljali nekoliko hiljada nevinu Srpsku decu u okolini Kragujevca i to je sama jedan dan od hiljadu godina koji Merkelovci i Hitlerovci i Tetonci vrsili Teror nad Pravoslavinom Narodu, samo tokom Hitlerovske preko 30 miliona Rusa i Srba pobijeno.

Radomir Djuric Cujkin

13.03.2014. 11:28

Situacija je vise nego slicna .Bas me interesuje ko ce kome da uvede sankcije .Protiv Rusa nemate sanse tu vam je ,najzad kraj ..jasno vam je .

Dragan NS

13.03.2014. 13:12

@Radomir Djuric Cujkin - Znaju oni dobro da nemogu nista . Al se malo koprcaju. : -))))))

euro95

13.03.2014. 11:55

kod koga je ekonomija kod toga je i sef za ljucka prava a vi pisete o nekakvom ruskom diktatoru koji dozjivotno osudjuje ruse i isterava iz zemlje ko pse a sto niko ne ide u rusiju na privremenom radu ili azil nego u eu a ovamo olajavate svaku eu zemlju de idite na azil u rusiju ili zaradite novac a sada dosta sa tim bluvotinama

тађа

13.03.2014. 18:38

@euro95 - Ако си паметан толико колико си писмен, најпаметније би било да не пишеш ништа. Али, ти си толико паметан да уопште не видиш своју неписменост.

Radojko

13.03.2014. 12:03

Vaš ministar odbrane,Rudolf Šarping je naredio bombardovanje Srbije,zbog lažnog"masakra"u selu Račak.A vaš Bundestag je promenio odredbu Ustava i napao vojno Srbiju.Vi niste imali pravo na to jer ste kao poražena fašistička država,trebali da ostanete doživotno vojno neutralni.U ovom slučaju,nemate nikakvo pravo da se mešate ni u pitanju nezavisnosti Kosmeta,a naravno ni Krima.

Pa i nije isto

13.03.2014. 12:44

Krim je uvek bio ruski dok ga ukrajinac Hruscov nije utrapio Ukrajini i sada ga Rusi vracaju u svoj sastav. Kosovo i Metohija je oduvek bio srpski dok ga zapadnjaci nisu oteli.

smesno

13.03.2014. 12:46

A zasto nema? Jer ti (vi sa zapada) mislite da mozete da gazite medjunarodno pravo i da krsite zakone kako vam odgovara.

Munja

13.03.2014. 12:47

Naravno da nije isto Kosovo i Krim. Srbija je jedna mala,siromasna zemlja kojoj mozete da pretite i bombardujete je po volji,a sa Rusijom... Pa,to je Rusija! Ne mozete im nista,sem da 'ladite usta pretnjama! Gora je od Hitlera!!

Трифун

13.03.2014. 12:47

Ујединиле се Западна и Источна немачка - то је демократски. Уједињују се Источна ( целокупна Украјина ) и Западна Русија -и то је демократски.

Dymitr Ogonowski

13.03.2014. 12:48

Nema poredenja zbog toga da Kosmet je istorijska srpska teritorija a "nezavisna Ukrajina sa Krimom" se pojavila samo u 1991.

Dani Kovac

13.03.2014. 12:56

Citat: Merkel: Nema poređenja između Krima i Kosova Komentar: Slazhem se 100%. Ima poređenja između Krima i Republike Srbske u BiH.

dragan

13.03.2014. 14:49

@Dani Kovac - Nema. Kosovo i Metohija je jedinstven presedan u svetu. Svi mogu da se pozivaju na njega ali nijedan slucaj nije i nece biti kao Kosovo i Metohija.

euro95

13.03.2014. 13:15

bogme vidi i ruski putin da se sa naoruzanjem ne resava kriza rusije koliko sedi rusi krim toliko i eu i ostalima ali pogledajte sta ce sa rusima da bude za par meseci dace oni sve do moskve dok rusi ustanu protiv putina samo da se najedu gladni rusi i nista drugo nisu poznati po istoriji da su gladni i nikad ih niko najesti nece i zato vi sta pricate i pisete bljuvotine od rusa vam nema ni podrske ni gova a sada skacite i trcite onamo gde vam nije mjesto

DjordjePetrovic

13.03.2014. 16:31

@euro95 - Da citas knjige i znas istoriju , ne bi tako pricao, al za jednog nepouka bolje ni ne moze niti sme biti. Niko Rusiju bacio na pleca nije, osim Tatara al oni su protutnjali i otisli. Cak i kad je Rusija imala jednog Staljina diktatora, kad je bilo stani pani nisu petokolonasili ili danasnjim zargonom receno trazili demokratiju i ljudksa prava, neg su stali iza njega da brane otadzbinu. Rusa ne moze niko pobediti. U doktrini NATO-a stoji ne napadati Kinu i Rusiju kopnom.

JA

13.03.2014. 13:17

Kakvo licemjerstvo zapadnih sila predvođenih Njemačkom, kada je Ukrajina u pitanju onda se njen teritorijalni integritet ne treba dovoditi u pitanje, a kada je Jugoslavija ili Srbija u pitanju onda se njihov integritet ne dovodi u pitanje , nego ih "svakako treba rasturiti". To je njihova politika. Dakle, ispravno je samo ono što njima odgovara, tako se međunarodni poredak , po njima, može poimati.

butros

13.03.2014. 13:22

Pa iskreno i ja ne vidim sličnosti uopšte.Nama nije albanija otela zemlju već je njihov narod naše autonomne pokrajine potpomognut skoro celim svetom oteo za sebe..E sad da pokušaju da prave veliku albaniju (što i govore već neko vreme) i da albanija poželi da prisvoji Kosovo e to bi već ličilo na Krimski scenario..Vrzino kolo..Nek' nam Bog pravoslavni podari snage da pređemo sva iskušenja koja nam prestoje.Složno svi ko jedan.

dragan

13.03.2014. 14:47

@butros - Kosov i MEtohija nikad nije bilo albansko pa da ga oni uzmu. Nema nikakve slicnosti izmedju KiM i Krima osim u slicnosti da se na KiM podrzava pravo siptara na svoju drzavu iako je oni imaju u Albaniji dok se to isto pravo Rusima na Krimu negira.

Putinist

13.03.2014. 14:28

Gledao sam pocetak debate uzivo. Veoma znamljivo sta je Gizi izneo. Janukovica su skinuli sa 72,x % glasova. Po ustavu Ukrajine bilo je potrebno 75% rade. Zato Putin ne prihvata legitimitet. Naravno je ubrzano zabranjen ruski jezik, onda je ustav iz narandjaste revolucije vracen iako ga je ustavni sud 2010. odbacio. Ustavnom sudu je zabranjeno da se izjasni o prevrtu! Fasista iz ultradesnicarske stranke Svobode postaje glavni tuzilac. A ovi lupetaju da su dobri a Prorusi losi.

зокс

13.03.2014. 14:32

Неколико економски развијених држава хоће да наметну,ако не другачије онда силом,међународној заједници да је само исправно то што те државе желе да буде исправно!Ето докле иде та евро-америчка демокрнтија!Докле?Видећемо!

Krle

13.03.2014. 14:34

Kako vi kazete! Svaki slucaj je drugaciji a vi ste vrhovni sudije. Nekad je ulicna demokratija u redu a nekad ne. Nekad treba napasti neku drzavu a nekad ne. Po vasoj slobodnoj proceni. Jer vi ste gospodari!

euro95

13.03.2014. 15:16

Organizacija je suspendovala pregovore sa Moskvom . To je najavljeno u četvrtak u Parizu

Zika

13.03.2014. 16:45

@Mis_Pigi - Angela, moj draga! Ne zamaraj se nama. Nama I tako pomoci nema. Radije I dalje radi za opste dobro covecanstva kao I do sada. Mi smo sitna boranija.

баунти

14.03.2014. 19:56

@Mis_Pigi - Жико, је'л теби ишта говори број плусева и минуса поред твојих и њених коментара? Размисли мало ко се замара овдје...

posteno govoreci

13.03.2014. 16:03

naravno da nije isto, na Krimu nije bilo ubistava, trgovine organima, sapaljivanja crkava i manastira...ogromna cvilizacijska razlika u korist Krima...dok su Srbi istrijebljivani na Kosmetu i dok su unistavani dokazi o vjekovnom postojanju Srba na tom prostoru, i Vi ste g. Merkel (NATO) cuvali strazu...to se zove saucesce u zlocinu...kao kad jedan pljackas upadne u Banku, a drugi cuva strazu...ili ste vi nevini kao onaj lopov sto je rekao...nisam ja krao, ja sam samo drzao merdevine...

Dejan_S

13.03.2014. 16:35

@posteno govoreci - Pravi lešinari svetski, Amerika i Njemačka i Britanija-svo zlo od njih potiče.Putin je jedan od dokaza Božijeg prisustva na zemlji,

vlada

13.03.2014. 16:07

Poredili vi to ili ne, realnost je da Krim dolazi pod Ruski suverenitet a vremenom će i Kosmet pod Srpski! I neće puno proći!

Nikola

13.03.2014. 16:32

Katolička vandalska imperija je propala. Elektronski ne postojeći novac nema pokrića. NATO je katolički zemaljski pakao. Armada Lojoline vojske jezuita koja od osnivanja seje smrt i izvodi ratove i revolucije po čitavom svetu, radi otimanja resursa. Katolici podržavaju papau jer im je obećao da će populaciju na planeti svesti na 500 mil.stanovnika i da će to biti baš oni. To je laž Isusovcima u Vatikanu niko ne treba oni se kloniraju.

прћо

13.03.2014. 16:36

1999 година 20. век па га нетребе спомињати, гљиготиња запада!!!

У праву је жена,и нема...

13.03.2014. 16:37

Јер Путин има нуклеарни потенцијал да спржи свакога ко помисли да удари на Русију, а ми смо били исцрпљени,ратом,санкцијама,петом колоном...

Batrak Abrama

13.03.2014. 16:51

Ćuti Baćuška i melji, šta imaš ti da se pravdaš onima koji su izazvali dva svetska rata.

Историчар

13.03.2014. 17:02

Није ни чудо што се дешавају ратови, када кроз главе водећих државника бије промаја.

baunti

13.03.2014. 18:11

@Историчар - Знају они тачно шта раде... Не брини...

baunti

13.03.2014. 17:14

Kad ste vi jaci, onda je upotreba sile ok i "demokratski odgovor na krsenje ljudskih prava." Kad ste slabiji, onda je to "nedopustivo krsenje medjunarodnog prava"... Ajde smislite se. U medjuvremenu, sjedi i cuti, kupuj ruski gas da se ne bi smrzavala. Bice jos zime...

Vitomir

13.03.2014. 17:34

I nema i ima. Vaše vlasti su zajedno sa svojim pajtašima zločinom oteli Kosmet (ne Kososvo) koje nikako ne može da se uporedi sa statusom Krima političkom voljom poklonjenog Ujrajini.A sličnost je u tome što vi sada kao i na Kosmetu podržavate terorističke snage Ukrajine i nasilnu smenu vlasti.Pa dali je to taj vaš belosvetski EU moral ? I još nešto. Šta bi se desilo da ruske snage izvode vežbe, naprimer pomorske, uz vaše granice, granice SAD? A trebalo bi.

Vitomir

13.03.2014. 17:34

I nema i ima. Vaše vlasti su zajedno sa svojim pajtašima zločinom oteli Kosmet (ne Kososvo) koje nikako ne može da se uporedi sa statusom Krima političkom voljom poklonjenog Ujrajini.A sličnost je u tome što vi sada kao i na Kosmetu podržavate terorističke snage Ukrajine i nasilnu smenu vlasti.Pa dali je to taj vaš belosvetski EU moral ? I još nešto. Šta bi se desilo da ruske snage izvode vežbe, naprimer pomorske, uz vaše granice, granice SAD? A trebalo bi. Onda bi drugačije kukurikali.

sale

13.03.2014. 18:03

kako? dvostruki arsini od strane nasih partnera i prijatelja. nema veze, mi vam prastamo i sankcije i bombardovanje jer nama evropa nema alternativu.

Tikov

13.03.2014. 18:31

Vlast ukrajinskih Ustaša stvorio nacionalnu gardu sastavljenu od terorista sa Majdana. Naravno nekako ljudima moraš dati neki posao kada je sve stalo da radi. Drugo kako će reagovati regularna vojska i policija? Treće da li je to uvod u neki talibanski režim nastala je neka evropska Somalija ? Ako bi krenuli na istok i tamo započnu kao degenerisane Ustaše 90ih da provociraju i potpaljuju red i mir završiće ko one kukavice koje su pobegli u bolnicu da bi plakali za pomoć kada navali ruska mečka.

ccc

13.03.2014. 18:44

Priznaj da si se ponadala da si uspešno uspostavila iv rajh kad ono Rusi kažu njet. Ovo je samo hrabrenje onog koji zna šta ga čeka ako se upetlja u ovu ujdurmu. Niko drugi na svetu nije mogao reći ne ovim svetskim imperatorima i to je moralo da se nekad desi. Sad su u panici i polako će početi da propadaju jer će front onih koji ih se neće plašiti polako rasti.

kerber52

13.03.2014. 18:52

nema, naravno da nema, kosovo je oteto i bice vraceno a krim se odvaja demokratkski na referendumu, kosovo nije republika vec pokrajina dok je krim republika u saveznoj drzavi ukrajini, kosovo moze da se poredi sa hrvatskom i ostalim sfrj drzavama... u pravu je merkel

ЏеронимоСтилтон

13.03.2014. 19:01

Кажу да је једном прилиом, мислим 2006.г., Путин договорио састанак са Меркеловом негде у Сибиру. Само због тога да јој стави до знања колика је Русија и ко је "газда". Пошто је након прелетања 6 временских зона распамећена стигла код Путина, онако осапуњана и зајапурена, обећала је самој себи да му ово никада неће заборавити. Њене скорашње изјаве потврђују причу о давно преживљеној трауми.

SMOKI

13.03.2014. 19:06

Gospodjo Merkel, pa nije vam Rusija mala Srbija da ih interesuje vas misljenje. A zasto se ne bi to moglo porediti? Koji si ti k.... za Putina pa tebe da pita. Beste bre babe cuvajte unucad sta se petljate u politiku?

Miro Markovic

13.03.2014. 19:37

Frau Merkel, ko tebe sta pita? Ti si jos pod okupacijom Engleske, Francuske i Amerike, jer oni jos drze svoje vojne trupe na tlu Nemacke jos od Drugog svetskog rata. Rusi su bili posteni i napustili su njihovu okupacionu zonu u Istocnoj Nemackoj a ti kevces sada na njih kao zaludna seoska kera, jer ti 'uncle Sam' to naredio. 'Adje malo o'ladi i uzmi pilule za smirenje!

Milutin

13.03.2014. 21:04

Naravno da se ne moze porediti, na Krimu nisu cinjeni zlocini i nisu nikome vadjeni organi. Ukrajina nije bombardovana i nisu ubijana deca na nosama. Merkelova je to dobro primetila!

Goran

14.03.2014. 00:17

@Milutin - Auu, kako ovaj naš narod nije razumeo Vašu konstataciju. Mislio je čovek na zločine Šiptara, na ubijenu srpsku decu na nošama (Milica Rakić).

Branko

13.03.2014. 23:23

Kako je sve varljivo. Sada Zapad brani KiM pred ruskim stavovima. Ne verujete - da sačekamo još koji dan, sve će vam biti jasnije. Dobro će Rusija "naplatiti" tzv. nezavisnost KiM. Šta će od toga imati Srbi i Srbija dobro je poznato, duplo "golo" tj. 00. U to jedini ne veruju "patriote" iz udobnih fotelja pored TV ekrana.

vlada

14.03.2014. 18:55

Pojavljuje se tu još jedan problem gospodjo! Posle vaših "skandaloznih" zaključaka i šaputanja sa Obamom, kako mislite da zazvonite, jednog dana, na vrata Kremlja? Bojim se da nećete moći dohvatiti kvaku!?

Косовка

28.03.2014. 23:46

Баба, у праву си! Косово је отето, после терора над Србима, њиховог интензивног протеривања од 1941. и бомбардовања цивилних циљева. И никада није било у саставу Албаније. Крим је мирним референдумом, без рата, ВРАЋЕН Русији!

abc

29.03.2014. 01:35

Kad imaju nešto protiv obrazaca iz 19. i 20. veka, što su onda dozvolili ijedinjavanje dve Nemačke? Nek se razdruže, pa nek onda drugome sole pamet