Brže preko Žeželja: Otvorene pristupne saobraćajnice mostu sa sremske strane, vredne 4,5 miliona evra
09. 12. 2019. u 22:35
Na jesen 2021. biće završena brza pruga od Beograda do Novog Sada, rekla je Mihajlovićeva
Foto N. Karlić
PRVA vozila prošla su u ponedeljak pristupnim saobraćajnicama Žeželjevom mostu sa sremske strane grada, pošto je ovih dana završena i poslednja faza planiranih radova na tom izuzetno važnom infrastrukturnom objektu koji premošćava Dunav na evropskom Koridoru 10.
Izgradnju podvožnjaka, ukupno tri kilometra pristupnih puteva, dva kilometra biciklističkih staza, kanalizacione mreže i druge radove, izvedene nakon puštanja mosta u saobraćaj u septembru prošle godine, finansirala je EU u iznosu od 4,5 miliona evra. Lokaciju u Petrovaradinu obišli su u ponedeljak gradonačelnik Miloš Vučević, Zorana Mihajlović, ministarka sabraćaja i šef Delegacije EU u Srbiji Sem Fabrici.
- Kad država završi izgradnju brze pruge Beograd - Novi Sad, praktično će biti kompletirani i zaokruženi svi radovi na Žeželjevom mostu - istakao je Vučević, napominjući da će novootvorene saobraćajnice umnogome olakšati nastavak ulaganja u obnovu podgrađa Petrovaradinske tvrđave.
Ministarka Mihajlović je naglasila da je Žeželjev most jedan od simbola Novog Sada i napomenula da je i emotivno vezana za taj projekat jer joj je bio prvi veći zadatak kad je preuzela funkciju ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
PROČITAJTE JOŠ: REMEK-DELO NAD DUNAVOM: “Žeželj” obara svetske rekorde
- Za nas je ova godina veoma važna kada je reč o infrastrukturi Srbije. Mnogi poslovi su uspešno završeni, a mnoge počinjemo - rekla je ona i najavila da će do jeseni 2021. godine biti završena brza pruga od Beograda do Novog Sada, a da u martu iduće kreću radovi na brzoj pruzi Novi Sad - Subotica.
Vučević, Mihajlovićeva i Fabrici
.jpg)
Sem Fabrici je podsetio da je prvo u aprilu prošle godine pušten železnički saobraćaj na Žeželjevom mostu, a pet meseci kasnije i drumski, da bi dovršetkom podvožnjaka i pristupnih puteva sve praktično bilo finiširano na izgradnji Žeželjevog mosta, projekta u koji je EU uložila 36 miliona evra, bespovratno.
- Evropska unija je naporno radila na realizaciji tog projekta, važnog za čitavu zemlju.
.jpg)
FRUŠKOGORSKI KORIDOR
PREGOVORI o izgradnji Fruškogorskog koridora su u završnoj fazi, a taj, vrlo zahtevan projekat auto-puta, sa tunelom kroz Frušku goru, biće finansiran delom iz kineskog kredita a delom iz budžeta. - Srpski budžet može da garantuje za taj kredit. Procenjena vrednost čitavog tog projekta je zasad u rasponu od 580 miliona do 620 miliona evra - navela je Zorana Mihajlović.
KAŠNjENjE
ZBOG tehničkog usklađivanja radova na podvožnjaku i brzoj pruzi produžen je rok izgradnje pristupnih saobraćajnica mostu za dva i po do tri meseca od planiranog, objasnio je gradonačelnik.
Анти Антифа
09.12.2019. 23:07
ЕУ је и срушила мост 1999
@Анти Антифа - NEbuloze... sruse , naprave stetu od bar 50 milijardi dolara, okupiraju nas, i onda nam daju kikiriki na kasicicu, a samim rusenjem tog mosta i nekoriscenjem, sto ostali kraci bar za 56 miliona....a gde je ljudska patnja i zrtve, to se ne moze ni kvantifikovati....demagozi i izdaja....kad ce tuzba protvi evropskih zemalja, zlocin ne zastareva !!
"na izgradnji Žeželjevog mosta, projekta u koji je EU uložila 36 miliona evra, bespovratno."??? Докле бре ова шупља демагогија и најјаднија евроталибанска пропаганда? Ништа они нису "уложили бесповратно", већ су 1999 у злочиначкој и противправној агресији на Србију, срушили исти тај мост и још стотине других мостова, фабрика, болница, школа и убили хиљаде цивила, и за шта су платили 0 евра.
ma sve je to u redu . . nego kako se ulazi u ovu raskrsnicu i kako se izlazi. . ma bolje ja da idem obilaznicom. lakše je.
ma sve je to u redu . . nego kako se ulazi u ovu raskrsnicu i kako se izlazi. . ma bolje ja da idem obilaznicom. lakše je.
Komentari (6)