Nova pogodnost za vlasnike vozila u Srbiji: Produžili garanciju zbog korone

NovostiOnline/P.Ž.

sreda, 08. 04. 2020. u 11:22

Нова погодност за власнике возила у Србији: Продужили гаранцију због короне
Pozvali smo više uvoznika automobila u Srbiji i od svih smo dobili skoro isti odgovor – garancija će biti produžena i niko ne treba da brine oko toga
Veliki broj čitalaca „Novosti“ interesovao se proteklih dana oko garantnih uslova za automobile i vršenja takozvanih redovnih servisa.

- Šta se dešava ako ne odem na redovan servis da li ću izgubiti garanciju – bila su neka od najčešžih pitanja.


Pozvali smo više uvoznika automobila u Srbiji i od svih smo dobili skoro isti odgovor – garancija će biti produžena i niko ne treba da brine oko toga.


- Vlasnici „Tojotinih“ vozila u Srbiji neće izgubiti garanciju ukoliko ne obave redovan servis tokom vanrednog stanja zbog virusa korona. Da bi zadržali pravo na garanciju dovoljno je da to učine dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera, a jedini uslov je da ne pređu više od 1.500 km preko propisanog intervala – rekli su nam u „Tojoti Srbija“ a i u većini drugih kompanije koje uvoze nove automobile dobili smo slične odgovore.


U praksi to znači ( uz savet da se obratite zastuopniku vešeg brenda) da vlasnici svoja vozila mogu da dovezuu na redovan servis u roku od dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera vezanih za virus korona, ukoliko je vozilo u redovnoj garanciji; Na redovan servis mogu da dođu do 31. maja 2020. godine (ovaj period će se po potrebi produžiti), ukoliko je vozilo u produženoj garanciji, a termin za redovan servis vozila između 1. marta i 30. aprila 2020. godine.Uslov je da ne pređu više od 1.500 kilometara dodatno na propisani servisni interval.


Treba istaći i da je većina uvoznika,prodavaca i servisera, omogućila i servisiranje vozila tako šro je dovoljno da se vlasnik automobila na primer, javi telefonom,mejlom,ili nekim drugim načinom ovlašženom servisu, zakaže termin a iz servisa će doći ovlašćeno lice na adresu vlasnika ,preuzeti (bez kontakta) vozilo, odvesti ga na servis, a zatim će servisirano vozilo vratriti dezinfikovano i oprano vlasniku.I plađanje je omoguženo „bez kontakta“, tako da se maksimalno pazi na zdravlje i vlasnika vozila i zaposlenih u servisno-prodajnim objektima.


Ova usluga je besplatna.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije