MILAN BABIĆ SEBI PRESUDIO

E. RADOSAVLJEVIĆ

06. 03. 2006. u 18:38

U pritvoru Haškog tribunala u nedelju uveče obesio se bivši lider krajiških Srba. Telo Milana Babića pronašli čuvari prilikom redovne kontrole pritvorenika koja se odvija svakih pola časa. Poslednjih dana izgledao je umorno, nikog nije gledao u oči, smršao

MILAN Babić, bivši lider krajiških Srba i najveći insajder Haškog tužilaštva, obesio se u pritvorskoj ćeliji u Ševeningenu. Njegovo beživotno telo pronašli su čuvari u nedelju oko 18.30 časova, tokom redovne kontrole pritvorenika.
Ovakav incident, treći u Tribunalu, dogodio se noć pre nego što je Babić trebalo da nastavi da odgovara na unakrsna pitanja branilaca Milana Martića, kojeg je prošle nedelje, kao i sve bivše funkcionere, teško optužio za progon Hrvata iz Krajine.
Zvanično, pola časa pre nego što je nađen mrtav, ništa nije ukazivalo da će Babić dići ruku na sebe. Međutim ...
- Za poslednjih godinu dana, otkako nije dolazio u Hag, smršao je bar 20 kilograma - kaže izvor "Novosti" blizak Tribunalu. - I ovih dana, dok je svedočio, odgovarao je kratko, tiho, i nikog nije gledao u oči. Pogled mu je stalno bio uprt u pod. Delovao je umorno.
Zbog čega je Babić digao ruku na sebe, može samo da se nagađa. U Hag je otišao da svedoči, a da to niko nije znao. Njegovi Krajišnici su nagađali da je otputovao u Kanadu ili Ameriku. Kada je pravnosnažno osuđen na 13 godina zatvora, opet niko nije znao u kojoj državi plaća dugove.
A za sve to vreme optuživao je sve redom - Miloševića, Krajišnika, Stanišića, Simatovića, Šešelja, a bio je spreman i za Mladića i Karadžića.
Ipak, sve priče se isto završavaju.
- Tužilaštvo ga je uvelo u strašnu priču - tvrdi naš sagovornik. - Ako je digao ruku na sebe, jasno je šta je mislio o tim svedočenjima. Bio je u pritvoru, pod posebnim uslovima. Ko zna da li je posle svih tih svedočenja za tužilaštvo uopšte bio u zatvoru. Možda je bio u nekoj kući? Mislim da je ovo ozbiljna poruka Tribunalu.
Odbrana Milana Martića prošle nedelje je počela da ispituje Babića. Među dokazima, koji bi trebalo da ospore kredibilitet ovog, verovatno najčuvanijeg svedoka tužilaštva, pojavilo se njegovo pismo koje je 1991. godine poslao Ujedinjenim nacijama, Savetu bezbednosti, Predsedništvu Jugoslavije i Lordu Karingtonu.
- Babić je tu napisao sve suprotno od ovoga što je svedočio - kažu nam iz Haga. - A bio je još na slobodi!

ISTRAGA
IZ Haga je u ponedeljak saopšteno da je predsednik Tribunala Fausto Pokar naložio sudiji Kevinu Parkeru da hitno sprovede istragu o okolnostima samoubistva Milana Babića u pritvoru u Ševeningenu, i da ga o svemu obavesti u razumnom roku.

SAHRANA
MEĐU Krajišnicima su počela i nagađanja gde će Babić biti sahranjen. Supruga Dušanka sa sinom i kćerkom je zajedno sa njim napustila Beograd 1991. godine i nagađa se da je u Kanadi ili Norveškoj. Gde će biti sahranjen odlučiće upravo supruga.
U Beogradu mu je samo dalja rodbina, jer se pretpostavlja da je i majka, takođe, sa njegovom porodicom. U naselju Altina napravio je novu kuću. U selu Kukar kod Vrlike hrvatska policija i vojska su mu zapalili kuću, a nad stanom u Kninu, kao i ostalim prognanim Srbima, nije vraćeno stanarsko pravo pa ga niti mogao da ga otkupi. Pre odlaska iz Beograda živeo je u društvenom stanu koji je bio vlasništvo MUP Srbije, čiju je zaštitu imao sve do odlaska u Hag.

NIKAKAV NAGOVEŠTAJ
PORTPAROL Haškog tribunala Aleksandra Milenov izjavila je da u nedelju po podne nije bilo nikakvih nagoveštaja da bi Milan Babić mogao da se ubije.
- Kontrola u 18 časova je ustanovila da je Babić u redu, a pola časa kasnije je pronađeno njegovo telo - izjavila je Aleksandra Milenov. - U suprotnom bio bi stavljen pod pojačan nadzor.


IVO SANADER:
PROCESI OSTAJU
SAMOUBISTVO Milana Babića u pritvoru haškog suda ne bi trebalo da ima uticaj na ostale procese na haškom sudu, izjavio je hrvatski premijer Ivo Sanader, povodom smrti krajiškog lidera i svedoka optužbe na suđenju pojedinim Srbima u Hagu.
On je izjavio i da iz hrvatske ambasade u Hagu očekuje potpunu informaciju o tom slučaju.

OPTUŽIO SVE REDOM

Slobodana Miloševića

- Tokom 12 dana svedočenja optuživao je bivšeg predsednika SRJ da je stvarao skraćenu Jugoslaviju u kojoj bi živeli svi Srbi, tako što je u Hrvatsku slao paravojne jedinice.
- Iskaz je počeo kao zaštićeni svedok, ali je odjednom odlučio da otkrije identitet.
- Da je slao naoružanje Milanu Martiću.

Milana Martića

- U maju 1995. godine ponovo je blokirao autoput Beograd - Zagreb, koji je trebalo da bude otvoren na osnovu sporazuma sa Hrvatskom. Tako je, zapravo, isprovocirao vojno-policijsku akciju "Bljesak" u zapadnoj Slavoniji.
- Kako bi se osvetio Hrvatima, naredio je granatiranje Zagreba.
- Bio odgovoran za maltretiranje hrvatskih zarobljenika koje je njegova policija držala u kninskom zatvoru.

Jovicu Stanišića

- Kao "najamnik SDB", komandovao je preko milicije Krajine paralelnim strukturama - dobrovoljačkim jedinicama.
- Plaćao obuku "knindžama" kapetana Dragana.
- Bio je odmah iza Slobodana Miloševića.

Franka Simatovića

- Napravio je oklopni voz koji je bio ojačan metalnim pločama i peskom i naoružan protivavionskim topom. Koristile su ga snage Krajine za borbe na pruzi kod Gospića, Gračca, Drniša i Zadra.

Momčila Krajišnika

- Može samo da se nagađa šta je izjavio, jer je njegovo svedočenje bilo zatvoreno za javnost. Jedino se zna da je Tužilaštvo tada podnelo njegovu izjavu na 1.100 strana

U PORODIČNOJ KUĆI MILANA BABIĆA U ZEMUNSKOM NASELJU ALTINA

NIKO NI REČ DA KAŽE

NIKO od rodbine i prijatelja Milana Babića koji su u Beogradu u ponedeljak nije hteo da govori za "Novosti". Ispred kuće u zemunskom naselju Altina, u Ratarskoj ulici, koja je bila dom porodice Babić posle izgnanstva iz Krajine bilo je parkirano desetak automobila.
Posle nekoliko pokušaja da saznamo nešto više, zamoljeni smo da ne uznemiravamo porodicu i da se udaljimo od kuće.
- Imate zvanične vesti, doviđenja - rekao nam je jedan od rođaka.
Niko nam nije potvrdio da li su u kući Babićeva supruga i deca, a po priči jednog od komšija oni tu nisu viđeni odavno. Navodno su već nekoliko godina u inostranstvu, dok im kuću čuva rodbina iz Zemuna.
- Nisu tu sigurno, ne znam više ništa i ne pitajte dalje - rekao je stariji gospodin.
U blatnjavoj ulici gotovo sve komšije koje smo pitali da li znaju nešto o Babićima nisu progovarale. Nerado su i otvarale vrata, a prolaznici samo odmahivali, uglavnom namrgođeni.
V. B.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (61)

vzamurovic

06.03.2006. 21:51

Nista cudno.I u staljinistickim kao u fasistickim i u doba inkvizicije,podobni kao i nepodobni su dobijali "svileni gajtan"-na poklon,od delilaca pravde. Ovaj dar,najbolje razumu braca po krvi koja su promenila veru za veceru,zato im savetujem da ne trce tako radosno u Hag.Mozda gresim,mozda je savest nesto umesana ili nedovoljna cena za uslugu? Bilo kako,nije nesto bistro a,vreme ce verovatno dovrsiti pricu. Mutna su ovo vremena!

MILUTIN MLADJENOVIC

06.03.2006. 22:12

Tako je to,nekada najekstremniji nacionalista na recima dr BABIC,postao je zrtva svog karaktera, svoje bolesne ambicije da bude dozivotni predsednih SAO KRAJINE ! Secam se kako je sada vec pokojni BABIC bio zagrizeno protiv odlicnog VENSOVOG -plana,nije ni slutio mucenik da je time potpisao smrt Krajini kao takvoj. Babic je igrao na cuvenu narodnu izreku:ili PUKOVNIK,ili POKOJNIK ! Upravo se to i desilo,u medjuvremenu isti je pokusao pokajanjem da se opere pred svetskom jajnoscu i tribunalom,tim potezom je sebi presudio,jer je proglasen za izdajnika od svog rodjenog naroda i svojih politickih saboraca. Tu je pukao,ali to Tribunal to nije impresioniralo i dirnulo.BABIC je sam sebe preispitao,doneo odluku da je vise mrtav korisniji svakome,sem svojoj porodici,i odlucio se za opciju POKOJNIKA.

Ј Стефан

07.03.2006. 02:02

Да је у Хагу наступао са истином,увек би знао одакле да почне,када стане неби морао да се напреже да настави,ШТА,АКО И КАКО су му били оптерећење за стварање сценарија о другима`-а за своју "будућност",са истином би се лакше излазило на крај са онима који су од њега тражили неку своју "истину"којом би "решили своје велике проблеме"! Та "нека" истина му није обећавала и посвађала га са собом. Истина каква да је већи је пријатељ и савезник, било да је ИСПРЕД пријатељ или не,јер пружа шансу на праведан исход,а са тим и одређеније решење које треба на сваком почетку у контурама предвидети, а са истином се лакше излази на крај,па ма какав да је.!

Vaso

07.03.2006. 02:28

Ama ljudi ne preziva se on Milosevic.To je svojstveno samo bratstvu Milosevica da presudjuju sebi

Posmatrac

07.03.2006. 03:09

Tuzna sudbina "malog Tita" kako su ga onomad zvali. Milana Babica je u smrt odvela savest koja ga je mucila. Upleo se u kucine i pricao je, i sta je trebalo, i sta nije trebalo, i istinu, i lazi. Naravno, kako ipak nije bio bez casti do kraja upao je u licni Ajdaho, odlepio i samom sebi presudio. Ocekujem da ce biti diskutanata koji ce reci da je ubijen, ali to je malo verovatno. Verovatnije je da se farsa zvana Hag, vrteci se u krug, toliko opustila da su upali u sindrom koji opisuje Salamov - razlika imedju zatvorenika i cuvara prestala je da postoji, a svi su oni postali jedna velika bolesna porodica sa mama tuziteljkom i tata sudijom.. U svakom slucaju neka mu je laka zemlja i mislim da bi trebao neko nesto o njemu da kaze.

Zar je vazno.Covjek.

07.03.2006. 03:39

Danas se sjetim onih vremena kad je sve "pocelo".Lijepo je govorio moj komsija Muhamed :"Prije nego sto pocnu bilo kakve pregovore trebaju svi oni izvaditi ljekarsko uvjerenje da su zdravi,da nebi kasnije bilo ...................... " Dobro je i rekao bit ce da su svi bili neuracunjivi a ja kazem " u datom momentu na odredjenom prostoru".Sve ce to narod pozlatiti.PGH.

Sinisha

07.03.2006. 05:52

Ubio se zbog Slobodana Milosevica predsednika moje partije SPS. Razlog ubistva su lazi koje je izgovorio u Hagu. Te lazi nisu mu dale da spava jer je Srbin izdajica. Zato da bi sve sto je lagao opro, on je digao ruku na sebe. Zena mu zivi sa decom i majkom u Kanadi u Mississauga. Sinisha

kockar

07.03.2006. 05:56

Valjda je poslao prije samoubistva pismo Milosevicu i ostalim optuzenima kao i sudijama da je njgovo svjedocenje bilo lazno .Jedino tako bi oprao ljagu sa sebe i pomogao nepravedno optuzenima.

Vlatko

07.03.2006. 07:48

AKO!!!!???? je stvarno lagao na sudu ili izdao sve celne ljude tadasnjeg vremena bolje je sto je izvrsio samoubistvo,nije samo izdao tadasnji celni vrh izdao je i zalepio etiketu celom Srpskom narodu Zasto ??? shvatam da je voljom Milosevica svrgnut,pa se sada osvetio svima-najvise Srpskom pokoljenju zahvaljujuci izdajnicima stigli smo tamo gde i jesmo---Zalosno za sve Srbe.

Milutin Ivkovic

07.03.2006. 08:05

Sta reci za njega, osim, mucenik. Mucila ga savest. Zna da je pogresio i da je ostavio tezak teret svojim potomcima. Ocekivao je nagradu od lesinara a dobio vecu kaznu, nego sto su i trazili za njega. Narod kaze; "Ko s` djavolom tikve sadi, od glavu mu se razbijaju". A pokojni Babic je, bas, sa djavolom drugovao. Neka ga sahrane na Mirogoju, pored Tudjmana. Laka mi tudja zemlja bila, srpsku nije ni zasluzio.

Драган

07.03.2006. 08:59

Да је Србија држава зна се шта би било,али пошто није , можда ће да организују сахрану и сахране га у Алеји великана.Човјек је толико лагао и пљувао по бившем систему и Милошевићу,да је заслужио да му ови из власти то организују.Предлажем да у Организационом одбору за сахрану обавезно буду већ чувене српкиње:Вучо,Бисерко,Кандић и остала братија:Чанак,Кораћ,Батић и главни Чеда.Можда није лијепо ово што пишем,али се мора једном подвући линија испод које се не може ићи.За мене он је био један болесни каријериста,који се светио преко Хага свима ко му је нешто замјерио.Па Србијо на теби је потез.

LAKI

07.03.2006. 11:28

ON JE ČOVJEK KOJI JE HTIO DA OPERE LJAGU SA LICA POŠTENIH SRBA. ŠTETA! HTIO JE SVOJIM SVJEDOČENJEM POMOĆI I SRBIJI ,ALI SU GA OČITO SREDILI KAO I ĐINĐIĆA.

Statisticar

07.03.2006. 12:19

Malopre sam pozvao svog sina, pokazao mu ovaj tekst i rekao mu: Vidis sine, kako prolaze izdajnici. Ocekivao je velike pare za sramna svedocenja, a dobio je robiju. Mislio je da se nikada nece otkriti njegov identitet iza crne tacke na TV ekranu. Od sramote nije mogao nikome da pogleda u oci u zatvoru, ali sto je jos gore, ni njegova porodica danas ne moze nikome da pogleda u oci u Srbiji zbog izdaje svog oca, sina i supruga. Drago mi je zbog ovoga sto mu se desilo. Pravda retko pobedjuje kao sada i bas zato je svaki dogadjaj poput ovog praznik za mene i ovaj napaceni narod.

MILAN RADOSAVLJEVIĆ

07.03.2006. 13:12

Zao mi je sto je dr. Babic pocino samoubojstvo. Zao mi je covjeka pokajnika. On je na sudu izneo stvari, koje mi Srbi ne zelimo cuti. Mi Srbi zaboravljamo, da se je krajm 80 pocetkom 90 na ulicama Beograda, Novog sada, Titograda skupilo miljun ljudi, urlajuci Hocemo oruzje... Mi Srbi smo bili umjesani u sva sr.anj.a na prostrou bivse SFRJ. Na kraju smo ostali praznih ruku, obespravljeni, razterani na sve strane, bombardovani. Pojeli smo sva govna koja smo posrali.

zoran

07.03.2006. 15:38

cast i slava mu, kad nije bio spreman da da zivot za krainu, eto dao je za haski tribunal,tako je ucinio nekio dobro djelo

zivan haravan

07.03.2006. 17:23

Ko krene u dvoboj sa hobotnicom mora da racuna sa tim da ona ima vise smrtonosnih pipaka!

S. Loncar

07.03.2006. 17:39

Sve ove diskusije, ko je u pravu? Da li je Babic heroj ili kukavica, izdajnik ili razuman pokajnik. Da li je Mladic heroj, patriota, zastitnik svog naroda ili ratni zlikovac? Odgovor na sva ova pitanja je trenutno NEMOGUCE dati. Zasto? Zato sto ne postoji OBJEKTIVAN/neutralan medjunarodni sud da presudi. Ako pogledate kako se finansira Haski Tribunal, pa onda pogledate kako funkcionise, ko vuce konce pozadi, ko odlucuje koga da optuze, a kome da gledaju kroz prste (recimo Draskovic, Djukanovic, Izetbegovic, Tudjman, Thachi, Cheku) kad ce da se zatvori, onda ako imas imalo mozga, ces zakljuciti da to nije nezavisan (sto mi ovde u US u sudskom zargonu nazivamo "disinterested party") sud zasnovan na SLEPOJ PRAVDI, vec SUD VOJNOG POBEDNIKA. Mislim da je O.K. sto je EU/US najvaznije od svega da se `saradjuje sa Hagom` i da od toga zavisi da li ce dozvoliti da li ce Srbija i ostale prcvarnice zemlje bivse YU dobiti pomoc i prikljuciti se civilizovanom svetu. I EU i US i svi drugi sledbenici se tesko varaju ako misle da je time pravda zadovoljena. Evo kako cete se uveriti o cemu se ovde radi: Na osnovu celokupnog dosadasnjeg materijala u ICTY Tribunalu (odluka koje su doneli) NATO bi imao puno pravo da trazi i dobije ostetu od Srbije da im plate za sve DU, klaster, kao i klasicne bombe i rakete koje su ispalili na Srbiju, ukljucujuci i oboreni nevidljivi avion A-117. Setite se da sudovi operisu prema `Doktrini Presedana` (koja obezbedjuje uniformnost i efikasnost rada suda) i da su Srbi jedini u tom sukobu optuzeni/osudjeni za genocid itd., dok je NATO oslobodjen bilo kakve optuzbe/odgovornosti! Kakav je to sud koji je iskopao iz prasine Japanskog Tribunala (1945) doktrinu `komandne odgovornosti`, ali je primenio jedino na jednu stranu (Srbe)? Kako moze Milosevic da bude optuzen za komandnu odgovornost za ono sto su cinili njegovi potcinjeni, a Tudjman, Izet, Tachi, Rugova, Draskovic, Djukanovic i Co. ne budu optuzeni za dela koje su cinili pod njihovom komandom vec osudjeni Blaksic, Delic, Gotovina, Orlic, Tuta, Bobetko, Limalj, Haraindaj (proces u toku), Jokic i ostali? Najvece etnicko ciscenje nisu izvrsili Srbi, vec Hrvati i Albanci (pod zastitom NATO-a). Ne samo to, vec im spremaju NA SILU da otmu celo Kosovo i jos ce da ih nateraju da potpisu, da sve bude LEGALNO! Recite mi, molim vas - u koju kancelariju da ide Srpski narod da trazi svoju pravdu? U medjuvremenu, nemojte se cuditi ako ljudi koji ne vide drugi nacin da se dodje do pravde, posezu za svojom pravdom.

jelena

07.03.2006. 18:16

postovana redakcijo ako je stvarno istina da je milan babic sve redom optuzivao i neka se ubio druo nije ni zasluzio i treba biti zapamcen kao izdajnik srpskog naroda s postovanjem jelena petrovic-tiodorovic kanada

ateista

07.03.2006. 18:20

Vi srpski narode vi u srbiji imate svakakvog naroda .; Prvo izdajica patriota cetnika partizana i vi pricate da vam je neko izdajnik .Prvo danasnja vlast u srbiji je izjednacila cetnike sa partizanima a svi znamo kosu bili cetnic ustase .NI jedna bivsa republika nije to ucinila i ukaljala obraz svog naroda nego vi.Pa zar ne vidite ko vam danas vlada .placenici fasisti zapadni agentii tako su vam program napravili tako STO GORE ZA NJIH SVE BOLJE: VI morate prvo skinuti du bagru sa cela zemlje i onda pokusati da se osvestite i dovedete zemjlu pravim putem .Kud vas ovi vode UPITAJTE SE I DOKLE SU VAS DOVELI > STA SU VAM DOBROG DALI .TI koji sad vladaju svi su oni BABICI.

Ivana

07.03.2006. 18:52

Jos jedan konopac i jos jedan udarac Hagu. Trebali bi svi srpski zatvorenici poceti strajk gladju u Hagu. Taj kvazi sud ne moze da osudi Milosevica, a ne dozvoljeva tesko bolesnom coveku da se leci. Vec svima je jasno da nakon toliko potrosenih miliona dolara koje placaju jadni americki gradjani ovaj sud je u i te kakvom skripcu. U koliko se dogodi bilo kakav "incident" gotovo je sa ovom inkvizitornom institucijom.

Sava

07.03.2006. 19:19

Milan Babic je jos jedna srpska zrtva ratova koji su se 90-ih vodili na tlu bivse SFRJ. Ubili su ga oni isti koji su ubili i SFRJ izvrsivsi jedini genocid 1990-ih kada je nestalo 22 miliona Jugoslovena. Da svega toga nije bilo, danas bi Babic popravljo zube u Kninu. Muslimani Srbi ne bi sudili pravoslavne Srbe za genocid, Kosovo ne bi bilo republika a standard u Sloveniji bi bio veci nego u Francuskoj. Hrvatska ne bi prodala svoju citavu obalu Nemcima i ostalima a tetovski pasulj bi i dalje bio ponos Makedonije i njenih ponosnih albanskih Jugoslovena. Crnogorci bi i dalje uzivali pomoc iz svih drugih republika pa ne bi jadni morali da se preganjaju sa tovarima ( ne magaraca) cigareta preko celog Jadrana. Jugoslavija bi odavno bila u EU, a u Beogradu bi svaka susa koja ne moze da putuje ovih dana mogla de se pohvali besnim ekskurzijama po prestonicama Evrope i Sveta. Naravno lako je biti pametan sada, jadni nas Babicu, samo da ne prodjemo svi mi kao ti kada ovih dana pristajemo da zarad Haga radimo sve sto nam kazu.

alen

07.03.2006. 19:19

Da,čovjek je lažno svjedočio.Pa gdje bi Slobo i kompanija tako nešto mogli planirati i učiniti.To stvarno ne liči na njih...Babić se pokajao pred Bogom i ljudima.To što nije mogao nositi se sa teretom grijeha,pokazuje samo njegovu veličinu,a ne slabost.Mnogi bi,na prostorima ex Jugoslavije,imali šta priznati ali...Samo je Bog savršeno pravedan,samo On, i On će konačno presuditi.Nitko neće umaći.A sve drugo je tendencioznost,tj.kriv je drugi.Hrvati kažu,ubila ga savijest za počinjene zločine,Srbi,da se je ubio zbog lažnog svjedočenja.Mislim...Zlo caruje,nema što.Tako smo kratko na ovoj planeti,a tako zli i pokvareni...Užas. Babiću-pokajniče,ljudski je pogriješiti,ali priznati grešku-to mogu samo veliki ljudi.Nitko ti ne priznaje,ni Srbi ni Hrvati.Priznao ti svemogući Bog. Familiji saučešće.

Sudbina ...

07.03.2006. 19:22

Kada je zapoceo svoju politicku karijeru predpostavljam da pokojni gospodin Babic nije znao ili predstavljao kako i na koji nacin ce zavrsiti.Nije posteno da posle smrti govorimo o delima pokojnog coveka, vec ako smo ili ako ste zeleli da mu pomognete trebali ste to uciniti onda kada je on bio neko.Odlaskom u Hag postao je niko.Ipak sve ovo se zove sudbina a od sudbine da li moze pobeci neko.Plus-minus nemenja situaciju.Neko ce biti ubijen, neko ce izvrsiti samoubistvo, neko ce otici prirodno.Ipak bilo kako bilo i posle ove smrti u Hagu i oko Haga nece se nista izmeniti... Hag-Gvatenamo-Abu Grejb, nepostoji razlika medju njima i njihovim akterima dok sudija im je isti.Razmislite da li se isplati otici tamo ...

alen

07.03.2006. 19:24

Da,čovjek je lažno svjedočio. Pa gdje bi Slobo i kompanija tako nešto mogli planirati i učiniti. To stvarno ne liči na njih... Babić se pokajao pred Bogom i ljudima. To što nije mogao nositi se sa teretom grijeha,pokazuje samo njegovu veličinu,a ne slabost .Mnogi bi,na prostorima ex Jugoslavije,imali šta priznati ali...Samo je Bog savršeno pravedan,samo On, i On će konačno presuditi.Nitko neće umaći.A sve drugo je tendencioznost,tj.kriv je drugi.Hrvati kažu,ubila ga savijest za počinjene zločine,Srbi,da se je ubio zbog lažnog svjedočenja. Mislim...Zlo caruje,nema što.Tako smo kratko na ovoj planeti,a tako zli i pokvareni...Užas. Babiću-pokajniče,ljudski je pogriješiti,ali priznati grešku-to mogu samo veliki ljudi.Nitko ti ne priznaje,ni Srbi ni Hrvati.Priznao ti svemogući Bog. Familiji saučešće.

srbin slo

07.03.2006. 20:14

Mislim da dr. Babic nije zasluzijoda zavrsi na konopcu.Reimo i Biljana Plavsic je priznala tkv. zlocina uBosni i nikom nista.Mada mislim da je to sve velika igra Haaga .Mozemo da se pitamo ko je sledeci.Babic je puko jel je znao da nisu Srbi samo krivi.Kad se javi Hrvat,Siptar iBosnjak da svedocu u Haagu proti svojih pitam se sta bi bilo.Sta je sve izjavijo to isto tereti sve ucesnike ratra u SFRJ od 91 od Slovenije do Kosova.Svi su naoruzali nisu samo Serbi vikali hocemo orouzje svi su to radili neko glasno neko tajno ovo je sto kaze Djoni Stulic u pesmi Balkan mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti...

Simic J

07.03.2006. 20:32

Saucesce porodici. Pokojniku suocenim sa neoborivim dokazma Tribunala i odbacivanjem "svojih" nije nista drugo ni preostalo.

dragoslav

07.03.2006. 20:46

Ceo svet meri snagu preko nasih ledja, ledja srbije i ledja takvih kao sto je bio babic ! Nek je bio izdajica nek je bio zlocinac nek je bio sta je bio al je bio srbin ! A taj ko misli da bi na njegovom mestu bolje ucinio nek uzme i prvi neka baci kamen, a nek se nezali kad mu se uzvrati istom ili jos gorom merom.

D.,Dragisic

07.03.2006. 21:23

Zamislimo da se u Sudu u Beogradu ubijaju zatvorenici kalibra Babic i drugi kao recimou Hagu. Pa od prodanih placenika i kvislinga Sorosovih a la Biserko, Biljana Buco, I Kandicke ne bi se moglo ziveti uz blagoslov i sversrdnu podrsku "nezavisnih medija" a la B-92 i drugih notornih Antisrba. Aliu kada se ovakve stvari desavaju u srcu Evrope Hagu onda nam neka Milenov pokusava da ispira mozak kao da je sve to normalno. Da se razumemo Babica ne cenim ni najmanje ali imam na umu staru Latinsku `De mortuis nil nisi bene` Ali ovima svima sto nam stalno zagovaraju Evropu kao neku i "civlizicajiu i Eldorado:more nosite se u tri lepe.. idite vi u tu Evropu..

Milan RS

07.03.2006. 23:40

Koliko znam MI Srbi kazemo SAMOUBISTVO a ne SAMOUBOJSTVO i MILION a ne MILIJUN kao sto kaze samozvani "Srbin" "Milan Radosavljevic" u svom komentaru koji je prepun nepristojnosti i gadosti.Ako zeli blatiti Srbe neka se bar potpise javno: Hrvoje,Franjo,Mate,Stipo... ili kako se vec zove. A u stvari mozda on i jeste "Srbin" tipa pokojnog Babica, koji prodade cast i obraz (ako ga je ikad i imao) za obecanja i saku dolara. Nije Babic bio jedini,sjetite se i Plavsicke. Ona rece u svom intervjuu iz zatvora da je priznala krivicu jer "VISE NIJE MOGLA DA SLUSA TA LAZNA SVJEDOCENJA,A NEMOCNA DA SKOCI I VRISNE DA TO NIJE ISTINA". Pa ako si bila toliko postena i hrabra u ratu,imala hrabrosti da se usprotivis jednom Karadzicu i Krajisniku,zar nemade hrabrosti da u ime svog srpskog naroda ustanes i kazes "ne,to nije istina,Ne klevecite nas lazno za ono sto nismo ucinili" Iz Haga nas stalno zaglupljuju pricom o "pojedinacnoj odgovornosti",a u svakom novom procesu, pa i sada pred Medjunarodnim sudom ,povodom tuzbe za genocid, koriste presude i priznanja iz prethodnih slucajeva (i Plavsicke i Babica izmedju ostalih) kao dokaze optuzbe koji bivaju prihvaceni od Suda. Gospodo,to vise nije pojedinacna nego kolektivna optuzba i presuda. Sto se tice objektivnosti,koji je to sud koji ogranicava svoje vrijeme trajanja. Sto se tice zapocetih procesa to jos i mogu da razumijem,ali da kazu da vise nece biti novih optuznica to je sasvim nenormalno. Ako vi pribavljate nove dokaze i sada,kada procesi traju,kako to da ne mozete primiti dokaze i podici nove optuznice za zlocine nad Srbima (Ganic,Beslagic,Ceku,Taci,Dudakovic...) Kad vec spomenuh Dudakovica,on je bio komandant muslimanskog 5. korpusa. Svi ste vidjeli kasetu na kojoj njegovi vojnici vuku zakacenog za traktor starca Milana Nedimovica iz Jasenice (Bos.Krupa),kako njegov vojnik - muzdahedin premlacuje i na kraju kolje vojnika Radu Rogica iz Sanskog Mosta... Sve je to snimljeno,emitovano i kod nas i valjda i u Hagu,ali nema komandne odgovornosti za Dudakovica,Delica (po ovom i slicnim zlocinima prema Srbima) Izetbegovica... Ne izidje Kandicka,Biserko,Vuco i njima slicni da kaze koju rijec protiv muslimana za ovaj zlocin,ali se javise povodom zlocina Skorpiona. Skorpione povezase i sa Crkvom i sa Vojskom i sa DB-om,dokaz su za genocid protiv BiH,a ove zlocince iz 5.korpusa Armije BiH i one sa Ozrena (gdje su odsijecali srpske glave i igrali fudbal sa njima) nigdje i ne spomenuse. Ovo sve je napisano za one "Srbe" koji razmisljaju kao sto je mislio Babic,i prije nego sto postupe kao on (mislim na njegovo dodvoravanje i svjedocenje) neka bar pomenu one Srbe stradalnike,sto stadose i bukvalno bez glave. Samo neka ne kazu da im je glavu odsjekla "politika Slobodana Milosevica" jer onaj muzdahedin nije dosao da se bori protiv Miloseviceve politike nego ISKLJUCIVO da sijece srpske (hriscanske) glave.

zdravko

08.03.2006. 02:13

Pa sigurno je znao za onu narodnu, bolje je casno umreti nego sramotno zivjeti. Milane laka ti zemlja ,umjesto da umres kao heroj ti si skoncao kao .....Ne veselim se, ali nimalo mi nije zao.

Vladan

08.03.2006. 02:50

Ako u zivotu nije uradio nista casno, ovo poslednje, ako je to zaista sam uradio, vise je nago casno. Porodici iskreno saucesce, a svima ostalim neka je ozbiljna opomena.

brat

08.03.2006. 13:47

Ko s djavolom tikve sadi od glavu mu se razbiju! On se se nagadjati sa englezom i amerom i njemcem. Da je bio sto puta u pravu, neka visi cc+cc

mirko

08.03.2006. 16:34

Mene zabrinjava nesto o cemu jos niko nije dao komentar, pocev od pravnih zastupnika i zvanicnika suda sve do ondasnje i ovdasnje javnosti: ako niko nije primetio, a narocito "cuveni" haski lekari, da je Babic u dubokoj depresiji, kako se moze verovati da je zdravstveno stanje Milosevica pod kontrolom i da mu stvarno nije potrebno ozbiljno lecenje na visokokvalifikovanoj ustanovi, kao sto je, uostalom, on i trazio.

BOJAN

08.03.2006. 18:44

...da je to sve iscenirano za nas....mora se nekako zasticeni svedok zastititi...

Bajazit

08.03.2006. 23:21

Nastavljeno je ubijanje onih koji su slusali, ali i onih koji su neposlusni. Ubili su Tudjmana,ubili su Aliju,ubili su Arafata,ubili su Dokmanovica,a sada i Babica,ubijaju Milosevica, zivimo u vremenu u kome se "presudjuje" brzo. Doduse mnogi od navedenih i trebali su biti ubijeni,ali ne na svirep nacin na koji savremene moderne ubice ubijaju tudjim rukama. Najgore je za nas obicne ljude sto su profesije koje smo placali da pomazu ljudima ( psiholozi,ljekari,sociolozi,pravnici, i jos neke da ne nabrajam sve )pretvorene u svoju suprotnost ,da ogromno znanje o coveku i ljudima, danas ili prodaju,ili ne znaju da prodaju,ili iz straha mora da prodaju,ili su postali psihopatoloski slucajevi pa ih koriste za unistavanje ljudi,ili su svjesno za novac prodali svoju profesiju - dajuci svako od njih svoje intezivno i ekstezivno parcijalno znanje psima ratova - omogucavaju,nazalost, povezivanje tih parcijalnih delova u globalne cjeline onako kako to psima ratova odgovara. Dosli smo u fazu zivljenja u kojoj mozemo reci: zbogom nauko,zbogom filozofijo - dobro jutro univerzalna psohopatologijo!!!

Debeli

09.03.2006. 05:18

Kako je umro Juda izdajnik? Juda se obesio. Shvativši da je izdao Pravednika, umesto da se pokaje, on je pao u očajanje.

Marie

09.03.2006. 08:53

Vise bi voljela da Milosevic sebi oduzme zivot on je kriv sta su se hrvatski pravoslavci pobunili bio im je lijep zivot u Hrvatskoj oni nemaju nista sa Srbiom bolje da se ubio jer ga pekla savjest Marie

lazarka

09.03.2006. 12:46

znas sta mi nije jasno. ako su ga u 18.00 obilazili, zasto su 18.30 dosli opet da ga obidu

Srpski Volter

09.03.2006. 16:25

Drugovi i drugarice, ne nasedajte vise na monstruozne igre koje nam priredjuje" Blerova kuhinja". Hag je NE VAZECI svoren je samo da bi se nad Srbima izivljavala " Zapadna demokratija". Babic pokojni je od jednog Gospodina intelektualca i plus Zubara, Famoznim igrama Milosevica i Tudjmana zavrsio "kao kokosar". Vec tu je poceo da razmislja o samoubistvu ,kada je video, sta se dalje radi sa Srbijom i da nema kraja Blerovoj monstruoznoj kampanji ( on kaze u ime demokratije a ja kazem ala Dzingin skan). Babic je izneo svoje gledanje na famozne igre Titovih djaka. Sve se tu zna da se ne zakonski rasturala Juga a da je Miloseviv hteo da je sacuva. Bitno je da SVI, SVI,SVI SRBI shvate i odbrane sebe i od HAGA I OD MILOSEVICA. Hag treba da opravda mesanje "Zapada" i raskomadavanje jedne prelepe i JAKO SNAZNE I VELIKE ZEMLJE JUGE KOJA DA JE USLA U EU CELA, VEC SAD BI BILA MEDJU PRVIH 5 DRZAVA Kao da niko nema mozga da to ukapira i da je" sto gore po nas, to je bolje za Zapad". Sad je "Zapad" u trilemi. Gradjanski rat je bio i napravljeni su masakri sa svih strana. Posto je "Zapad " pobednik to neprijatelj, Srpski narod, treba da plati ceh. Ali drugovi i drugarice, Srpski narod nije zeleo ovaj rat i njemu je nametnut i to je bio oslobodilacki rat, borba za goli zivot od ustasa ,mudzahedina i istalih zlikovaca., potpomognuti stravicnom masinerijom zvanom NATO. Ustase i komunisti su se brzo pomirili kao i mudzahedini i tamosnji komunisti . Milosevic ,Titovi Generali i Policija su bili samouvereni da ce nasilno vladati i sacuvati Jugoslaviju uz pomoc odmazde vojnika po Srbiji koji su se krili i bezali jer su znali da je sizofrenicar izgubio svu realnost i ako je bio u pravu. " Zapad" je u pitanju i celi svet su uspeli da navuku protiv nas. I sada zamislite perverzije "zapada sudi se Srbiji i Srpskom narodu koji nema veze kao ni sa Titovim komunizmom koju nam je opet nametnut i znate kako su Srbi stradali. U evropskom parlamentu polagko razmisljaju da osude Komuniste u svim zemljama ali veruj te zapad nikada nece osuditi TITA ( sto je vrlo interesantno) o Staljinu se uveliko prica da je ubio 20 miliona , lenjin isto toliko ali o Titu kako stidljivo polako pocinjemo da pricamo (feljton goli otok) , a gde su cuvene Titove ofanzibe uvek samo gde su Srbi nikad u sSloveniji, Hrvatskoj vec samo srpski zivalj, pa mi i ovo lici sve na nastavak Titovih ofanziva. "Zapad je bio i protiv Generala Jeruzelskog koji je zaveo diktaturu i posle ipak bezbolno Poljska presla u " demokratsku Evropu". To je trebao Milosevic da uradi i verujem da bi opstala Jugoslavija jer Ante markovic nas je lepo upozoravao i lepo poceo da nas polako integrise u Evropu. Mi treba da se borimo da Milosevica vratimo iz Haga i da mu mi sudima za njegova dela. Nemoj mo vise davati materujala zlikovcima da da uzivaju i izivljavaju se u nasem ne znanju i neslozi. Komunisti Srbi zadnje je vreme da uradite nesto pametno i pokaje te se za sva nedela i gluposti i Vi znate da SRPSKI COVEK PRASTA PA CE OPROSTITI I VAMA ali ne daj te vise da nas ponuzavaju i unistavaju zveri.

Simic J

09.03.2006. 18:38

Prvo on se nije dobrovoljno javio da svjedoci protiv svojih , on je bio suocen kao u ostalim ostali sa neoborivim dokazima s kojima raspolaze Tribunal. Da nije tako Mladic i Karadzic bi se davno predali i "odbranili" na Tribunalu sto bi to znacilo za njih ne bi trebalo komentarisati.Svjesni svoje krivice jedino im ostaje da se kriju ili oni koji zavrse na Tribunalu da priznaju i izraze se voljnim da svjedoce. Danas niko od Nijemaca ne smatra Hitlera izdajicom svoga roda nego odpadnikom svoga roda.Svijet bi bio mnogo ljepsi bez slijepih sovinista i nacionalista. Stulic je pjevao i ovo :" Seljacine u prve redove fakat se ne biraju sredstva.."

Istorija se ponavlja....

09.03.2006. 18:48

Uvek je bilo Juda i Vuka Brankovica medju Srbima.To nije nista novo.Istorija se ponavlja,a Srbi kao da u vec navikli da stalno ponavljaju !!!! Svako ko izda Srbiju i srpstvo TREBA I MORA a bude kaznjen !!!! Ako ne moze sam da presudi sebi,sudice mu koreni koje nosi u sebi. Babicu,trebao si da se "okacis" mnogo ranije pre nego sto si uopste i otvorio usta.

afz....

10.03.2006. 00:02

....milan babic je jedini izgleda optuzeni srbin koji je savjestan, posten i.. covjek- porodici saucesce

jovandeka

10.03.2006. 20:41

Ne znam jeli bio izdajnik, ali svi se sjecamo da je bio zestoko protiv povlacenja JNA iz Krajine 1992 god. Sto se tice izdajnika to su oni politicari sto puscase Kupres i Grahovo bez borbe i Hrvatima otvorise put ka Kninu i Krajini, a to Mile zasigurno nije naredio… Krajina je pala u politckoj trgovini Slobodana Milosevica i to niko ni istorija ni ljudi ne mogu opovrgnuti. Zato je sramno pad Krajine pripisivati Babicu a od dedinjskog izdajnika praviti nevino jagnje.

Milan RS

10.03.2006. 21:14

Ovako kako razmislja "bosanka" tako su razmisljali muslimani u Bosni i 1991,92... a i danas tako razmisljaju "samo mrtav Srbin je dobar i posten Srbin". Borba se nastavlja,samo drugim sredstvima (bar za sada)...

slave

11.03.2006. 14:03

otrovali ga dusmani kao i milosevica . nikakve verodostojne i pravedne dokaze protiv njih nisu imali bio je gradjanski rat i neki gradjani su zlo nacinili . neko iz hira neko iz osvete ali ih niko na to nije mogao naterati. ni presednik ni ministar.ni general . srbi su hrvatima i muslimanima samo vracali dug iz proslosti. to sto su dobili jos im je malo kad pogledas sta su nase zrtve bile u prvom i drugom svetskom ratu od njihove ruke. sud moze samo da dokaze takve stvari preko lazova idomacih izdajica i kad odrade svoje oni ih uklone. da bi pred svetom bili u pravu. ali samo jedan sud ima i kad tad svi cemo pred njim odgovarati.

Dana

11.03.2006. 14:51

Tesko je komentarisati o necemu u sta nisi siguran,dosta smo propatili i jos patimo,ako je sve tacno sta se pise i on je bio izdaica svog naroda nazalost takvih imamo mnogo,brzo oprastamo sve zaboravljamo.Porodici Babic moje Saucesce.

Dana

11.03.2006. 22:13

Procitala sam komentar od "MARIE" da je Milosevic kriv za sudbinu Srba iz Hrvatske.Neznam gde si u to vreme zivela i gde si sad ali znam da te tvoja pamet izdala ili je nikd nisi ni imala.Ako si bila u Hrvatskoj pa jos u Osjeku kad je"` TVOJ FRANJO TUDJMAN`" pobedio na izborima rat jos nije poceo(a svagde u Hrvatskoj je na to mirisalo )Hrvati sa Franjom su pekli volove palili svece po svim zgradama kucama svece su gorele a nije proslo mnogo posle toga kad su se mogle cuti izreke po Hrvatskoj zivela Hrvatska Srbe na vrbe. JEST DA JE PROSLO 15 GODINA kad se vec prisecas tog lepog zivota Srba u Hrvatskoj dali se secas kako je rat poceo,ako ne, vrati se unazad ili pitaj onog ko ima dobru memoriju.Samo da ti kazem ja sam na vreme spakovala stvari i otisla sa familijom,moj stric je platio veliku cenu jer je verovao u pravdu u iskrenost ljudi ako se secas nestanaka 28 ljudi iz Daruvara u toku rata u toj grupi bio je i moj STRIC(intektualci ) nezelim da se podsecam na te dane jer me gusi u grlu iako je proslo dosta vremena to se nezaboravlja,MOM STRICU I SVIM OSTALIM MUCENICIMA NEK JE LAKA CRNA ZEMLJA ja nikog nemrzim (kome nije cista savest Bog nek vidi)ali nek svako plati za ono zlodelo sta je pocinio.Tvoja zelja se ispunila evo i danas cujemo vest da je SLOBODAN MILOSEVIC umro.Mi Srbi smo cudan narod koliko sam diskusija do sad cula i procitala nikad nisam cula da za rat u bivsoj Jugoslaviji prvenstveno je kriv zapad ,Da, to se napomene kad su dobro ispljuvani ,Sloba,Karadjic pa i Mladic,ako mi verujete nikad nisam u tim diskusijama cula da su tu krivci sa Slobom Franja ili Izetbegovic koji su kakodjer dosta potpomogli da se rat prosiri.Ovo je odgovor i na pismo Gospodina (mislim da se zoveMILAN RADOSAVLJEVIC)Mnogima porucujem da se vrate u proslost i potsete na neke stvari.Pouka treba da nam bude drugi svetski rat mnogi od nas nisu bili ni rodjeni nasi roditelji ili su u to vreme bili mladi pa nisu mnoge stvari shvatili a stariji su znali i nisu smeli da pricaju, istoriju su pisali oni koji su dosli na vlast kao sta se desilo i sad.Srbi su bili Cetnici i koljaci (tako su nas ucili) ali ipak posle pola veka mislim da su mnogi shvatili da to nije bas tako bilo kako su nas ucili.Ja znam i za vreme drugog svetskog rata da su Srbi u Hrvatskoj i u Bosni uzeli puske (ako su ih imali)I BORILI SE KAO I SAD ZA GOLI ZIVOT. Utoj borbi ucestvovali su moji i jedan i drugi deda i to niko nemoze da pobije sami su za sebe rake kopali ali sam Dragi Bog nije dao da budu ubijeni grom je udari raku zatrpao koljaci se razbezali pa i oni siromaci se spasili. Ako neko procita ovo pismo iz tog kraja sigurno je za taj slucaj cuo, ustase su pokupili sve ljude iz okolnih srpskih sela i tu su ih sve mislili poklati ali Bozja moc je sve predohitrila To mesto se nalazi blizu Rakovice zove se Bliznica suma okolo su bila Srpska sela ,posle rata poceli su da se iseljavaju ostalo ih je jako malo ali 1995 nazalost nije ostao niko svi su proterani ili poubijani to pisem jer se to desilo i sa mojim rodjacima.nemogu a da nepomislim i na njihove muke,zaista srce mi se kida kad jos procitam gluposti kako tamo neka Marie pise o srpskom norodu u Hrvatskoj znam da je jedno tacno ili nisi Srpkinja(i ako jesi zalosno je) ili nikad nisi zivela u Hravatskoj. NA KORDUNU GROB DO GROBA ,TRAZI MAJKA SINA SVOGA ITD..Istina je dosla na videlo posle pola veka ali bolje ikad nego nikad,i ja sam ubedjena dragi moji Srbi da ce mnogi da slave ove nase bivse presednike, sad pljuju na njih ,za manje od 50 godina ako uopste do tada Srba bude oni ce da budu slavni .Znamo da su devedesetih godina po Beogradu lomili naravno svoj grad trazili da se Milosevic smeni obecavali brda i doline,sad su na vlasti ti isti ljudi ,sta su pa oni dosad uradili sa demokratskom Amerikom?Rasprodali su ono sta su mogli,stvorili jos vecu mafiju oko sebe,narod bez posla i ikakve pomoci truju decu sa drogom i zna vlast ko je rastura ali nestaju tome na put.Pojedinci se bogate a siromasniji su dosli do prosjackog stapa.U Izvinjavam se,zbog nepovezanosti ovog pisma ali kad se vratim i pocnem da razmisljam o proslosti o nepravdi koja je ucinjena nasem narodu nemogu da se skoncentrisem.Ako smatrate da nisam u pravu,dokazite.Dana

VAA

12.03.2006. 01:55

PRAVO NE ZNACI I PRAVDU... I TO JE TO. TZV ZAPADNA DEMOKRATIJA SE ZASNIVA NA SAMO NA PRAVU MOCNIH DA SUDE NJIMA NEPODOBNIMA. PITANJE SRBIMA KOJI SE RADUJU SMRTI BABICA I MILOSEVICA - ZAR VAM SE NE CINI DA SE ZAPRAVO SVE VREME SRBIJA UBIJA? A IPAK I PORED SVEGA, OVDE U EU (SLOVENIJA), OSECAM NJIHOVE DUBOKE KOMPLEKSE KADA SU U PITANJU BEOGRAD I SRBIJA. TUZNO JE GDE IDE OVAJ SVET, A ZAPRAVO ZA SVE NAS JE SAMO JEDNA STVAR IZVESNA - SMRT.

Miroslav

12.03.2006. 06:09

Babic JESTE IZDAJNIK, zato sto je rekao da su Srbi (nazalost Milosevic) imali plan za isterivanje hrvata, a ne zato sto je bolji od Milosevica. Saucesnik laznog antisrpskog tribunala. Нека је покој души Милошевића, али он је за мене много већи издајник који је ПРЕДАО-ПРОДАО Републику Србску Крајину, јер је Амерички човек, врбован од ЦИА-е!!!

milutin sveznik

12.03.2006. 16:28

I Babica i Milosevica eliminasala je CIA; ima ona za to prefinjene metode. Zasto: Ni jedan nije mogao da ukaze na neku licnu krivicu Milosevica za ratne zlocine. Izuzev za politicku odgovornost, a za to su jos vise krivi Bush i Blair. Ku`zite? Da se Milosevicu zelelo da sudi fer sigurno mu se ne bi sudilo u jednoj zamlji NATO gde `sudija te tuzu sudija ti sudi`.

Apiss

12.03.2006. 21:09

Pa ko kaze da je se ubio ima li iko dokaza.NEMA Evo vam razlog posto Slobu nemogu da optuze osude ubise odnosno UBISE Babica pa dok se vlasi sjete ubise i Slobu.To vam je to.Mislite dali ce bolje proci Krajisnik NECE kakve je zlocine on napravio.Nikakve.Po zakonu Socijalisticke Republike Bosne i Hercegovine je pravno rasturio jer su Srbi imali to pravu da odu.I ima ih tamo jos u Hagu ko garantuje isto da tako nece proci i Martic NIKO ko im moze vjerovati NIKO .Za danasnje svjetske gazde mi smo kunici na kojima ispituju buduce poteze.I na kraju poruka svima vama.Pogledajte ovaj buduci film sto se pravi oDzems Bondu to ce se desavati istinito najdalje za 10 godina.Toliko od mene.

Slavko i Mirko

25.03.2006. 02:50

Haske bombe su jace od nasih jeli Mirko? Da brate ali i ova publika je opasna jel vidis kakve oni bombe bacaju bas su Hagu priajte glupe i bez efekta. Niko ne svata da je on ubijen.Kako Mirko brate? Pa jednostavno bio je u potpunoj vlasti Haga radili su sta su hteli, pa i svaka stogodisnja baba bi to primetila sa sve senilnoscu. Joj zamalo da ne svatim brate Mirko! Imas brata ne brini. Slava pokojniku a familiji duboko saucesce! Milane vecna ti slava.