Loše OBELEŽENA parking-mesta u ulicama 27. marta i Kraljice Marije prave problem vozačima: Uže ili šire, pa ko gde stane! (FOTO)

S. B. Milošević

sreda, 19. 02. 2020. u 11:45

Лоше ОБЕЛЕЖЕНА паркинг-места у улицама 27. марта и Краљице Марије праве проблем возачима: Уже или шире, па ко где стане! (ФОТО)

PROBLEM Parkirana vozila u 27. marta

Izvođač oko drveća uradio četvrtastu zaštitu, umesto kružnu - kažu iz CIP
ULICE Kraljice Marije i 27. marta pretprošle nedelje zvanično su puštene u saobraćaj, a naplata parkiranja je počela. Međutim, na tek iscrtanim delovima parkinga nedostaje od 30 do 50 centimetara prostora, tako da nema predviđenih 220 centimetara, a ima i delova sa prevelikom "komocijom".

Od Ruzveltove do Takovske, slika je ista. Negde ima viška, a negde dva vozila ne mogu da stanu na predviđena parking-mesta. Takvi primeri najvidljiviji su kod Mašinskog fakulteta. Ima i mesta gde zbog stubova javne rasvete vozači ne mogu normalno ni da uđu na parking ni da izađu sa njega.


Tragovi točkova, ali i već uveliko razrovane ivice posle samo nedelju dana dokaz su da je neko omanuo tokom rekonstrukcije. Da li je to Saobraćajni institut CIP, koji je radio projekat rekonstukcije, izvođač radova ili JKP "Parking servis", koje je obeležavalo parking-mesta?


- Parking-mesta, po projektu, nisu pojedinačno obeležena nego je početak parking-prostora označen vertikalnom signalizacijom. Razmak između drveća diktira broj mesta, a i način parkiranja onog ko prvi dođe do parking-mesta. Na jednoj lokaciji izgleda da je stub kontaktne mreže nasred parkinga, ali je to zapravo mesto za parkiranje bicikala, odnosno tu nije postavljen P-profil - kažu u Sekretarijatu za investicije.

Navode i da ima mesta gde su kocke, koje oivičavaju drvo, ispale, i da njih ponovo postavlja izvođač, tako da ne može doći do ponovnog ispadanja.


Pročitajte i:Buduće trase još se crtaju, sva stajališta biće dizajnirana: Beograđani, dostupan vam je javni uvid u plan metroa



Nešto drugačiji odgovor dobili smo iz CIP.


- Projektom su predviđena parking-mesta obostrano uz saobraćajnicu u skladu sa lokacijskim uslovima. Sva predviđena mesta su projektovana po dimenzijama u skladu sa važećim standardima od 2,2 do 2,4 metra. Problem je što je oko postojećeg drveća projektovana kružna zaštita od kamenih kocaka, a izvođač je uradio četvrtaste - kažu u Saobraćajnom institutu.



Nevolja je i u tome što linije koje odvajaju parking-mesta nisu iscrtane. Ni brojevi koji ih obeležavaju nisu ispisani na sredini. Iz JKP "Parking servis" tvrde da oni nisu za to bili zaduženi.


IZOSTALE KONTROLA I NADZOR

ZA obnovu ovih ulica zaduženi su francuska kompanija "Kolas rejl" i domaća "Energoprojekt niskogradnja". Zašto nisu kontrolisale svoje podizvođače, koji su umesto kružnih napravili kockaste zaštite oko stabala, nije jasno.

Nejasno je i zašto to nisu uradile i firme zadužene za nadzor nad radovima - Institut za puteve Beograda i firma ŽIS.


ŽUTA ZONA

USPOSTAVLjEN je nesmetan režim saobraćaja u ulicama 27. marta i Kraljice Marije. Uklonjena su vozila, koja su tokom radova stajala u srednjim trakama , a uvedena je i naplata parkiranja u ovom delu grada po cenovniku koji važi za žutu zonu.

Parkiranje u ovoj zoni je ograničeno na dva sata, a za sat vremena je potrebno izdvojiti 48 dinara.





Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (6)

Dend

19.02.2020. 14:24

E to može samo u Srbiji da nešto novo završeno bude gore od predhodnog ? Bruka, ali mi smo društvo bez lične pa i kolektivne odgovornosti jer su pojedinci "bogomdani" u svim vladajućim partijama koje ih štiti !

фуш

19.02.2020. 20:12

Па, нека траже од извођача да се врати и уради по пројекту! Не може то тако ... или, овде, може!?!

K.Marije

20.02.2020. 09:27

Sada imamo manji broj i manje funkcionalna parking mesta (kao sto pise uza od 220cm). Imamo jednu traku manje i dozvoljeno je da tramvajskim sinama idu automobili, sto ce biti veliki rizik zbog uze ulice, otezace parkiranje, ali i rizik za pesake, jer ce automobili juracati na par cm od kontejnera koji su postavljeni na par cm od kolovozne trake. Jednom recju, posle skoro godinu dana cekanja rekonstrukcije 550m uk. Kraljice Marije, dobicemo mnogo losijih resenja.

K.Marije

20.02.2020. 09:29

Kocke oko pojedinog drveca su toliko plitko postavljene (a treba da budu gotovo ravne sa trotoarom), da su mnoooge kocke vec ispale. Sramota!! Nismo to zasluzili sa ovolikim cekanjem.