I ZVANIČNO: Beograd dobio novo taksi udruženje, a ovo su novine

S. B. M.

utorak, 15. 10. 2019. u 11:23

И ЗВАНИЧНО: Београд добио ново такси удружење, а ово су новине

Foto Katarina Mihajlović

Na konferenciji je, takođe, potpisan i memorandum o razumevanju

NOVO taksi udruženje "Novi taksi - moj taksi" osnovano je u utorak, a ugovor o osnivanju potpisali su direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić i Milorad Đokić, predsednik novoformiranog udruženja "Novi taksi", bivši sekretar Ugovorne privredne taksi komore.

Guberinić je još pre desetak dana najavio osnivanje novog taksi udruženja, i pozvao "poštene taksiste" da im se pridruže obećavši da će im pomoći oko vraćanja duga za porez državi i garantovao mesečnu zaradu od 150.000 dinara.

- Kada sam rešio da se odazovem pozivu i vidim šta CarGo nudi, sreo sam još stotinak svojih kolega, koji imaju dugovanja i koji su u opasnosti da ostanu bez dozvola za taksiranje ako do 6. novembra ne uđu u reprogram. CarGo im je pružio ruku i odgovorio rešenjima - naveo je Milorad Đokić, koji tvrdi da je svoj dug državi izmirio 2016, bez reči o kojoj sumi se radilo.

Pročitajte još - ZAVRŠEN 11. PROTEST TAKSISTA: Optužili premijerku, izvinili se građanima i najavili štrajk glađu(FOTO/VIDEO)

Na pitanje novinara koliko će CarGo dati novca za izmirenje dugova takista koji su im se priključili, a koji imaju aktivne taksi dozvole, Guberinić je rekao da ne znaju još o kojoj je svoti reč, ali da to sigurno nije celokupan dug.

Podsećamo, od 6.453 registrovanih taksista u Beogradu, njih 3.931 duguje za porez, a ukupan dug je 2,9 milijardi dinara. Ukoliko ne sklope ugovor sa Poreskom upravom o reprogramu, izgubiće dozvole za taksiranje.

Taksistima je zasmetala činjenica što Guberinić, koji ih je od početka zvao neplatišama, sada, kako kažu, formira taksi udruženje sa najvećim dužnicima.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (6)

Јово

15.10.2019. 14:38

Само да је по закону, а не по рупама из закона. Још једно такси удружење више, што је добро за грађане. Већа конкуренција, ниже цене или боља услуга, бар би тако требало да буде. Јака контрола од стране државе, редовно измиривање обавеза од стране таксиста и удружења, поштовање квоте коју град прописује за бројно стање таксиста, и да ова или нека друга Влада омогући пристојне зараде својим грађанима па да можемо сви равноправно да користимо такси услуге.