PUT KAO PISTA OD 780 MILIONA: Završeni radovi na trasi koja od Vlasotinca vodi ka Crnoj Travi i Vlasinskom jezeru
TAKOZVANO pojačano održavanje puta koji vodi od Vlasotinca ka Crnoj Travi i Vlasinskom jezeru privodi se kraju.
Država je u potpunu obnovu deonice od Vlasotinca do Svođa investirala 780 miliona dinara, a pored rehabilitacije 12,5 kilometara kolovoza, iza izvođača radova je zahtevan posao izgradnje zaštitnih bedema i betonskih zidova, obnove mostova i brojnih propusta.
Širina puta je sada šest i po metara, za pola metra više nego ranije, uz dodatna proširenja na krivinama. U toku su završni radovi na postavljanju ograda, trotoara i rigola, ali se saobraćaj - posle jednomesečnih povremenih obustava, radi ugradnje završnog sloja asfalta - sada odvija bez prekida.
Podsetimo, radovi na ovoj zahtevnoj deonici su trajali od prošlog proleća, uz pauzu tokom zime i delimično za vreme vanrednog stanja. Četiri petine neophodnih poslova su završene prošle jeseni, a svemu su prethodile obimne pripreme jer je konfiguracija terena takva da je sa jedne strane puta kameni zasip, a sa druge reka Vlasina. Bez obzira na to, izvođači radova su obavili odličan posao, a često može da se čuje kako se novi kolovoz opisuje kao - pista.
- S obzirom na to da je Vlasinsko jezero atraktivna turistička destinacija, saobraćaj na ovom putu je poslednjih godina sve intenzivniji. Njegova obnova je od izuzetnog značaja i za naše građane koji žive u ovom delu opštine, kao i za sve ostale vozače na ovoj deonici. Kretanje je sada mnogo bezbednije, što je bio i najvažniji cilj svih koji su učestvovali u projektu - ocenio je predsednik Opštine Zoran Todorović.
Sve poslove je finansirao JP "Putevi Srbije" - u okviru projekta nazvanog "Rehabilitacija puteva i unapređenje bezbednosti saobraćaja" koji su podržale Evropska investiciona i Svetska banka.
- Posao je bio zahtevan i kompleksan. Pored obnove 12,5 kilometara kolovoza, uradili smo devet novih zidova od kamenog materijala u žičanom kavezu, 17 novih betonskih zidova dužine od deset do 100 metara, a sanirali smo i 13 postojećih zidova, produžili i popravili 60 poprečnih propusta i rehabilitovali tri mosta. Obavljen je tehnički pregled objekta i očekujemo izveštaj nadležne komisije - zaključio je predstavnik investitora na projektu inženjer Dragan Vuković.
Duž kompletne deonice je, inače, postavljena i nova signalizacija koja dodatno utiče na bezbednije odvijanje saobraćaja putem koji prolazi kroz više naseljenih mesta, gde se često nailazi na bicikliste i pešake, pa i na poljoprivredna vozila.
EKSKLUZIVNA PONUDA ZA LETOVANjE: U ponudi egzotična destinacija - ovo su cene
HURGHADA – iz prve ruke! Verovatno ste već odavno čuli ovaj slogan, ali možda ne znate odakle on potiče…
21. 05. 2024. u 10:40
RUSIJA PONOVO MENjA DRŽAVNU GRANICU: Odluka stupa na snagu u januaru 2025. godine
MINISTARSTVO odbrane Rusije predložilo je ažuriranje koordinata, odnosno promenu državne granice u oblasti Baltičkog mora, kako proizilazi iz nacrta pravnog akta objavljenog na portalu pravnih informacija, prenosi RIA Novosti.
21. 05. 2024. u 15:25
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (2)