KLIMA NIJE LUKSUZ: Novosađani se za razliku od ranijih godina ne preznojavaju u prevozu

LJ. P.

26. 07. 2021. u 12:20

ZA razliku od ranijih godina, kada su se u vrelim letnjim danima, putnici preznojavali u autobusima bez klima uređaja, ove godine situacija je drugačija.

КЛИМА НИЈЕ ЛУКСУЗ: Новосађани се за разлику од ранијих година не презнојавају у превозу

Foto Tanjug

Tokom letnjeg reda vožnje radnim danima je angažovano 179 autobusa, a trenutno 172 imaju ugrađenu klimu, pa je putovanje, posebno na dužim, prigradskim relacijama prijatnije.

U JGSP "Novi Sad" navode da se nabavkom novih vozila značajno smanjila starost voznog parka, a povećao broj klimatozovanih autobusa, tako da je njihov broj od 172 vozila dovoljan da se građanima obezbedi kvalitetan prevoz u letnjim mesecima.

- Nažalost, kako su autobusi stalno u eksploataciji, dešavaju se kvarovi i u takvim situacijama u saobraćaj moraju da budu uključena rezervna, starija vozila bez ugrađene klime - predočavaju u gradskom prevozniku u Novom Sadu.

- Stručne službe preduzeća ulažu maksimalne napore da se tehnički problemi što pre otklone i da takvih izmena bude što manje i da na ulicama saobraća što više klimatizovanih autobusa.

Kako dalje objašnjavaju u JGSP "Novi Sad", proces rada u ovom preduzeću predviđa dnevni raspored na linije u skladu sa potrebama prevoza, kapacitetima i strukturama vozila. U skladu s tim, klimatizovani autobusi se raspoređuju na gradske, prigradske i međumesne linije. U organizaciji prevoza se koristi i "rotirajući" sistem, što znači da se autobus i vozač pomeraju svakih pet, šest dana na drugu liniju, odnosno druge polaske.

Ipak, ima putnika na prigradskim linijama, koji kažu da se i dalje često dešava da ih do udaljenihih mesta van Novog Sada, prevoze autobusi bez klima-uređaja. Dušanka Lalić iz Čerevića, svakodnevno do posla autobusom putuje 45 minuta, koliko joj potrebno i pri povratku, a često se, kako kaže dešava da se prevoze u starim vozilima bez klima-uređaja.

- Kada u autobusu ima klime, naravno da se prijatno iznenadimo - ističe naša sagovornica, a naročito kada je reč o polasku koji ide kroz Beočin Selo, jer vožnja traje i sat.

DESET ELEKTRIČNIH

UZ pomoć grada, JGSP "Novi Sad" nastavlja obnovu voznog parka kupovinom deset električnih autobusa kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj.

- Novim vozilima će dodatno biti pobišljan kvalitet usluga autobuskog prevoza, a njihovom nabavkom nastaviće se smanjivanje broja neklimatizovanih vozila vozila u voznom parku - ističu u gradskom prevozniku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)