TV KRITIKA: Novo ništa

01. 11. 2020. u 12:00

PRATEĆI naš serijski program, ponekad se nađemo u prilici da zaista nemamo šta da kažemo, osim da slegnemo ramenima.

ТВ КРИТИКА: Ново ништа

Foto RTS

Postoje, naime, takve televizijske tvorevine, kod kojih se ama baš ništa ne pomera, ni u umetničkom, ni u zabavnom smislu; sve bezbolno prođe i odmah se preda zaboravu. Jedni će reći - pa šta, to je televizija. Drugi - bolje i to nego gomila besmislenih prostakluka, na koje želi da nas navikne vajni naš Javni servis.

Ipak, od prvog kanala državne televizije, očekuje se standard za nijansu različit, od oveštalih stereotipa i banalne slike realnosti, kakvu nam prikazuje aktuelna serija "Mama i tata se igraju rata", sklepana od prošlogodišnjeg igranog filma pod naslovom "Realna priča", koji je brzo zaboravljen. Nema ovde ničega, što već nije po sto puta viđeno. O ravnoj i rutinskoj igri glumaca da i ne govorimo.

Svakodnevna tezga, kakvu prikazuje Kičić, dosadna i uvek ista novogodišnja igra o irvasu i deda Mrazu, mladom glumcu Veljku koji sluti da mora da postoji i nešto više od te igre, njegovoj prezaposlenoj i nezadovoljenoj mladoj ženi, istim takvim prijateljima, klišetizovanim roditeljima i praznini bezličnog urbanog života jedino se suprotstavlja devojčica Vida, koja - odbija da govori!

To je siguran dokaz nečeg neregularnog, alarm zbog koga se niko preterano ne uzbuđuje. Ali taj jedini momenat, koji štrči iz ovog banalnog sveta, sluti i sam neki neinventivan rasplet, da bi se i ova novogodišnja igra srećno privela kraju, sa svim deda Mrazovima i irvasima na broju. Kičićeva realna priča nemaštovita je i suvoparna, bez velikih grešaka u pričanju i "pakovanju", ali i bez pokušaja da se "oneobiči" i stvaralački ikako pomakne.

Kako je duhovito primetio jedan ovdašnji kritičar: "Svaki put se okuplja nova ekipa za novo ništa. I tako unedogled."

Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Možete li da zamislite lepotu svakodnevice koja počinje na obali Save do koje stižete laganom šetnjom kroz jedinstvenu luksuznu pešačku zonu, a završava se ispijanjem vina na vašoj prostranoj terasi s pogledom na reku ili u vrhunskom restoranu do kog stižete peške? U istom danu ste s lakoćom obavili posao, odradili trening, uživali u kupovini novih komada garderobe najluksuznijih brendova u neposrednom komšiluku, a stigli ste i da sa decom provedete vreme u zelenilu, jer se sve što vam treba nalazi nadohvat ruke.

14. 05. 2024. u 10:00