U hrvatskoj predizbornoj kampanji SDSS se predstavlja atraktivnim spotovima: Srbi poželjni partneri

J. KERBLER

subota, 20. 06. 2020. u 07:39

У хрватској предизборној кампањи СДСС се представља атрактивним спотовима: Срби пожељни партнери

Foto: Novosti arhiva

Milorad Pupovac se ne izjašnjava kome će se prikloniti

ZAGREB - OD STALNOG DOPISNIKA

MOLIMO vas da na svadbi ne pevate ustaške pesme, jer među gostima ima i Srba - predizborni je spot SDSS-a, koji je i najatraktivniji u kampanji jedne političke stranke uoči izbora u Hrvatskoj. U spotu konobarica, koja priprema svadbu, lepi letak na kom to piše i pokazuje i hrvatsku stvarnost, nimalo ulepšanu. Time SDSS nastavlja da se predstavlja atraktivnim spotovima iz ranijih izbora, uz poruku: "Budi ono što jesi, poštuj ono što nisi".

Kako se izbori bliže, SDSS postaje i najpoželjnija udavača, jer bi tri srpska poslanika, uz još pet manjinskih, mogla da odluče do sada najneizvesnije izbore. Milorad Pupovac se ne izjašnjava kome će se prikloniti - HDZ-u sa kojim je dosad bio u koaliciji ili "Restartu", koaliciji okupljenoj oko SDP.

Vođstvo stranke obilazi teren gde predstavnici najveće srpske stranke tvrde da neće biti ničija vreća za udaranje: "Nećemo da dozvolimo da bilo ko pljuje po nama", kaže Pupovac.

I dok je Zagreb potresao još jedan zemljotres, a bilo ih je više od 1.000 od marta, korona bi mogla da odredi ove izbore. Slučajeva zaraženih sve je više, u izolaciji je i Krunoslav Capak, prvi čovek Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, pa je pitanje kako će biti organizovani izbori ako se zaraza proširi.

Foto: Tanjug

Milorad Pupovac

To bi moglo da ide naruku sadašnjem premijeru Andreju Plenkoviću i HDZ-u, jer će oni lakše motivisati članstvo da izađu u specifičnim uslovima na birališta od levičarskih stranaka. S druge strane, levičarske stranke su se okupile u nekoliko blokova, a dobar uspeh 5. jula omogućio bi im lakše sastavljanje koalicije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)