PRAVA IDEJA U PRAVO VREME: Beograđani pokrenuli i uspešno razradili biznis u jeku krize izazvane virusom korona
U JEKU globalne krize izazvane virusom korona troje Beograđana dobilo je ideju i pokrenulo uspešan biznis osmislivši uslugu koja do sada nije bila dostupna u prestonici. Jelena Petrović, Jovana Veličković i Bojan Pecarski do ideje su došli kada su ostali bez vina a u toku je bio policijski čas.
Foto: pixabay
Jelena Petrović, jedan od osnivača firme "Piće na točkiće" ispričala je kako su došli na ideju da sugrađanima omoguće da im piće bude dostupno 24 časa.
– Jedne večeri tokom izolacije, a nakon napornog, radnog dana, uživali smo u ukusu francuskog roze vina. Nakon što smo popili flašu, shvatili smo da nemamo gde da poručimo takvu vrstu pića u večernjim satima. Prodavnice nisu radile, a dostava se odnosila uglavnom samo na hranu. Shvatili smo da u gradu od 2,5 miliona stanovnika, ne postoji opcija dostave pića na adresu. Tako se rodila ideja o sajtu Piće na točkiće!
Jelena je ispričala da su u biznis uložili privatni kapital, a da su se na taj korak odlučili jer su verovali u ideju do koje su došli.
– Prva ideja se javila još letos, ali smo sa ozbiljnijim pripremama krenuli polovinom septembra prošle godine. Kao neko ko vodi računa o svim detaljima, ništa nismo želeli da prepuštamo slučaju. Trebalo je dosta stvari uraditi – pronaći lokal, izraditi web sajt, izabrati vina koje želimo, zaposliti ljude i papirološki sve ispratiti i srediti. Sredinom januara smo bili spremni za početak - kaže Jelena.
Posao su brzo razradili, klijenti su prepoznali pogodnosti koje nude, a posebno je važno bilo to što je za isporuku potrebno najviše 60 minuta, i to u periodu od 12 popodne pa čak do 4 ujutru.
Izabrali su pravi momenat za pokretanje jednog ovakvog biznisa, imajući u vidu ograničavajuće okolnosti kretanja kupaca. Veruju da će posao opstati i nakon završetka pandemije:
– Za ovaj start-up, korona jeste bila osnov ideje, kao i mere koje su tada vladale, ali smatramo da će se u budućnosti sve više ljudi okretati ovoj metodi nabavke i poručivanja. E-commerce je sve popularnija reč i na našem podneblju. Uzor nam je bila Drizzly platforma koja postoji duže vreme (i pre korone). Ona je zabeležila ogroman uspeh, a nedavno je prodata Uberu za veliku svotu novca.
(Bankar.rs)
Preporučujemo
TRŽIŠTE NEKRETNINA ODOLEVA KRIZI: Kvadrat u Beogradu četvrti najskuplji u Evropi
05. 04. 2021. u 11:07
STRANCI VLASNICI 10 ODSTO FIRMI U SRBIJI: APR objavio odakle ih ima najviše
02. 04. 2021. u 18:10
POPUST ZA PENZIONERE I STUDENTE: Legitimacija za popuste za 100 dinara umesto za 400
14. 04. 2021. u 15:08
VELIKO UPOZORENjE VUČIĆA: Za godinu i po dana suočićemo se sa velikim ratom, niko više ne želi da sluša drugu stranu
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas, na forumu "GLOBSEC BELTALKS: Beogradski ekonomski razgovori", da više nema racionalnosti u međunarodnoj politici i da se uskoro sprema veliki sukob.
09. 12. 2025. u 20:57
NOVO REŠENjE ZA UKRAJINU: Evropa pravi plan u slučaju da se SAD povuku iz konflikta
EVROPSKE diplomate pripremaju scenario podrške Ukrajini u slučaju povlačenja SAD iz konflikta, prenosi Blumberg, pozivajući se na izvore.
07. 12. 2025. u 13:19
Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića
DETINjSTVO glumca Jova Maksića oblikovalo se u maloj seoskoj sredini podno Dinare, u selu Plavno kod Knina, gde je porodica živela zbog očevog svešteničkog službovanja. Rani period života opisuje kao vreme potpune slobode i radosti, kada je gotovo čitavo selo bilo prostor za igru i maštarije. U takvoj atmosferi formirala se njegova emotivna struktura — vezanost za zajednicu, toplina porodičnih odnosa i zahvalnost za jednostavne stvari.
07. 12. 2025. u 11:41
Komentari (0)