TREBA činiti dobro do iznemoglosti, treba užasnuti svemir dobrotom onako kako smo mi užasnuti količinom zla na svetu. Treba namerno, svaki dan, nekome stopliti dušu. Treba zbuniti svemir. Treba činiti dobro i kad se dobro dobrim ne vraća. Treba, uprkos svemu. Ovim rečima Nikole Tesle, kroz život se vodi profesor Stojan Radenović, naš svetski poznati matematičar i narodni poslanika na listi SNS. U razgovoru za "Večernje novosti" otkriva koji su najbolji potezi vlasti, imamo li opoziciju, da li je imao problema zbog ulaska u politiku, šta treba menjati u obrazovanom sistemu...
02. 05. 2024. u 07:00
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika