"ИНФОСТАН" НАПЛАТИО 95 ОДСТО : Комуналном предузећу за обједињену наплату Београђани дугују мање од две милијарде за претходну годину
НАПЛАТА рачуна комуналних услуга може се оценити позитивно, упркос томе што је највећи део прошле године обележила епидемија вируса корона.
Пуштање у рад портала и мобилне апликације е.Сандуче додатно је допринело томе да суграђани редовно измирују обавезе према ЈКП "Инфостан технологије", па ово предузеће бележи веома висок проценат наплате у 2020. години, од око 95 одсто.
Како за "Новости" откривају у овом предузећу, текући дуг у 2020. години износи испод једног месечног задужења.
- У овом тренутку, то је око две милијарде динара, при чему треба узети у обзир чињеницу да је у току наплата децембарског рачуна који је дистрибуиран корисницима почетком јануара, због чега још пристижу уплате, па ће дуг бити значајно мањи - кажу у ЈКП "Инфостан технологије".
Према речима руководства, наплата комуналних услуга се побољшава и расте, јер многи корисници измирују дуг пре покретања поступка принудне наплате, како не би плаћали додатне трошкове предујма и камате. С тим у вези, "Инфостан" је после шест година омогућио и акцију репрограма, чиме су отворене погодности за измиривање нагомиланих обавеза.
- Према евиденцији, број поступака принудне наплате креће се између један и два одсто. Репрограм дуга по најповољнији условима закључило је око 17.000 корисника, уз отпис камате и дела главног дуга. Преостале неизмирене обавезе корисника предузеће наплаћује у поступку принудне наплате, који се покреће код јавних извршитеља у складу са законским прописима у року од годину дана, како потраживања не би застарела - подсећају надлежни.
ПОПУСТИ ЗА 300.000 ЉУДИ ЈКП
"Инфостан технологије" штампа и дистрибуира рачуне обједињене наплате за више од 720.000 домаћинстава. Попуст при плаћању рачуна остварује више од 300.000 корисника.
Редовним платишама се попуст унапред обрачунава пет, шест и седам одсто, у зависности од броја месеци узастопног плаћања пре истека рока. Око 60.000 социјално угрожених корисника остварује од 10 до 30 одсто субвенције.
Портал и апликација е.Сандуче, који су покренути пре неколико месеци, радо су дочекани међу суграђанима, будући да се у пракси показало да су погодан и пожељан начин за бесконтактно плаћање. Овај електронски сервис засад броји више од 100.000 корисника.
- Велики број корисника своје обавезе измирује електронски, а додатна погодност на е.Сандучету је могућност плаћања редовних рачуна, утужења, репрограмираних обавеза и опомена - кажу у "Инфостану".
- Такође, предузеће је корисницима омогућило да све рекламације и све захтеве за промене могу урадити електронским путем.
ЕКСКЛУЗИВНА ПОНУДА ЗА ЛЕТОВАЊЕ: У понуди егзотична дестинација - ово су цене
ХУРГХАДА – из прве руке! Вероватно сте већ одавно чули овај слоган, али можда не знате одакле он потиче…
21. 05. 2024. у 10:40
РУСИЈА ПОНОВО МЕЊА ДРЖАВНУ ГРАНИЦУ: Одлука ступа на снагу у јануару 2025. године
МИНИСТАРСТВО одбране Русије предложило је ажурирање координата, односно промену државне границе у области Балтичког мора, како произилази из нацрта правног акта објављеног на порталу правних информација, преноси РИА Новости.
21. 05. 2024. у 15:25
КО ЈЕ ЦРВЕНИ КОМАНДАНТ? Једини Србин генерал Црвене армије - Лењин му био захвалан, страдао од Стаљинове руке (ФОТО)
ИСТОРИЈА Совјетског Савеза, светске суперсиле 20. века, упамтила је бројне хероје, борце, официре који су својим јунаштвом и резултатима задивили свет. У периоду када се СССР тек стварао и уздизао, значајан помена био је и допринос једног Србина, Данила Срдића (1896-1937), првог и јединог Србина који је био генерал Црвене армије. Ово је његова прича.
20. 05. 2024. у 11:53
Коментари (1)