GORAN Stanojlović, iz Velike Drenove, kod Trstenika, više puta je bez uspeha pokušao da prijavi roditelje Zorana (74) i Radmilu (69) za pomoć države od 100 evra. Tvrdi da je više puta to pokušao putem portala Uprave za trezor Ministarstva finansija, zatim telefonom na broj 0800 101 100, a dodaje i da mu na prigovore skoro niko ne odgovara ili ne želi uopšte da ga sasluša.

- Roditelji nisu penzioneri, a nisu ni korisnici socijalne pomoći, imaju važeću ličnu kartu od 16. marta i svaki put kada sam pokušao da ih prijavim putem sajta, dešava se da budu odbijeni zbog "neispravnih podataka" - navodi, za "Novosti" Goran Stanojlović. - Telefonom je, takođe, bilo nemoguće, pa sam slao prigovor putem sajta. Nisam dobio odgovor, a jedino nam je na naš mejl odgovoreno iz Uprave za trezor šablonskim odgovorom gde, između ostalog, stoji ko sve ima prava na pomoć, kako se ona ostvaruje i da mogu da se požalim putem sajta, što sam već i učinio, ali bez uspeha.

Stanojlović navodi i da je telefonom zvao Upravu, da su tamo bili neljubazni i ponovo ga uputili na sajt. Proverili su lične karte u trsteničkoj policiji, gde mu je rečeno da su roditelji u sistemu, a sve je, iznosi, u redu i u pošti gde roditelji imaju račune.

- Video sam nemali broj sličnih žalbi na društvenim mrežama, ali ne znam gde je problem, logično mi je jedino da sistem nije ažuriran - iznosi Stanojlović. - Gde god da se krene - zid. Niko neće da sasluša problem, samo kažu idite na sajt i žalite se.