Skinite masne naslage sa butina i stomaka: Ova dijeta će vam pomoći

Specijalni dodatak Doktor u kući

nedelja, 28. 06. 2020. u 12:20

Скините масне наслаге са бутина и стомака: Ова дијета ће вам помоћи

Depositphotos

Vodite računa da porcije budu male i pazite na njihovu kalorijsku vrednost
UKOLIKO ste odlučili da se rešite viška masnih naslaga sa butina i stomaka, pored fizičke aktivnosti biće vam potrebna i odgovarajuća dijeta.

Američki doktor Ijan K. Smit osmislio je plan ishrane koji je delotvoran za uklanjanje viška masnoća na duže staze. Osnovno je da ova dijeta sprečava usporavanje metabolizma, a samim tim i stagniranje u mršavljenju koje često dovodi do toga da se odustane i vrati starim navikama.

Doktor Smit smatra da je najbolji način da se ubrza razmena materija u organizmu i istopi salo tako što će se jesti često, a malo. Tako će, objasnio je doktor, metabolizam uz ovaj način ishrane da radi kao švajcarski sat, a salo će se topiti.

Vodite računa da porcije budu male i pazite na njihovu kalorijsku vrednost.

Predlažemo jelovnik za jedan dan, a preostale osmislite sami na osnovu ovih namirnica: jaja, pileće belo meso, manje masna govedina, ćuretina, riba, slanina, malomasno kravlje mleko, ovsene pahuljice, hleb od celog zrnevlja, integralni pirinač, sočivo, crni pasulj, leblebije, semenke suncokreta, zelena salata, paradajz, brokoli, boranija, brovnice, kruške, grejpfrut, banane...

DIJETA

Doručak

banana, manja činija ovsene kaše i šolja kafe

Prepodnevna užina

šolja nemasnog grčkog jogurta sa prstohvatom cimeta i kašičicom meda

Ručak (prvi deo)

120 g grilovane ćuretine, parče hleba, parče nemasnog sira, zelena salata, pola paradajza, bareno povrće po želji i čaša limunade

Poslepodnevna užina

pola avokada

Ručak (drugi deo)

proteinski šejk, šaka malina i šolja nemasnog mleka

Večera

150 g grilovane ribe, veća činija grilovanog ili barenog povrća, šolja čaja

Napomena: Pre svakog obroka popijte čašu mlake vode, a razmak između obroka bi trebalo da bude dva sata