I TEČNOST ZA BRISAČE USLOV ZA TEHNIČKI: Kontrolori od 6. jula vraćaju više od polovine automobila sa registracije

E. B. TALIJAN

22. 07. 2021. u 08:00

TERMIN za tehnički pregled vozila čeka se i po nedelju dana, a gužve su napravili tzv. povratnici. To su vozači koji padnu na proveri ispravnosti auta i imaju rok od tri dana da otklone nedostatke kako ne bi ponovo plaćali pregled. A, takvih je više od polovine.

Komentari (23)

Polit

22.07.2021. 08:26

Tehnički pregled treba da služi utvrđivanju ispravnosti vozila za saobraćaj. A trenutno služi namještanju poslova servisima u komšiluku. Ako privatan sektor sam ne može da iskreni sukob interesa i korupciju, treba vratiti tehnički pregled u nadležnost policije.

Branislav

22.07.2021. 08:27

A, zasto se vremenski rok za ponovni tehnicki pregled auta ne produzi na bar dve Nedelje ? Ko moze da nesto popravi za tri dana ako u servisu nemaju termin da prihvate auto na popravku ?

Peđa

22.07.2021. 09:18

Meni su pronašli neispravno zadnje desno svetlo za maglu. Koje fabrički ne postoji i nije predviđeno pozadi na desnoj strani, već samo na levoj. Da bude još gore, i da hoću da imam na desnoj ne mogu, jer u instalcijama nema žice za napajanje tog svetla na toj poziciji auta. Morao bi da prepravljav fabričku instalaciju. Pored centra za tehnički pregled nalazi se auto servis, pitam automehaničara za pomoć, a on zbunjen odgovara: ,,Pa ni ne treba da imaš na desnoj strani pozadi, već samo na levoj. Nema ni moj auto na desnoj strani maglenku, nema ni jedan.''

Voja

22.07.2021. 09:43

Zar nam treba rat pa ovakve gluposti dovode do još veći g... Dali oni uopšte znaju šta je tehnički pregled i dali postoje uopšte pravilnik oTH pregledu.

Zoran

22.07.2021. 10:07

Imate letnju i zimsku tecnost za brisace. :) To je glupost, mi u Americi imamo samo zimsku, i to smo na jugu, gde temperatura retko kada buide 0. ALI, mozda cu ja kolima na Kop, mozda negde po Evropi na planinu, Sar Planinu...pa ima da mi pukne motor ili crevo za tecnost. Budale ste nevidjene.

Kiza

22.07.2021. 10:14

Људи као да не схватају којим путем Србија иде од 5.октобра 2000. Приватизација свега, укључујући и државу! Почело је са банкама, па друштвеним (радничким) предузећима, онда су на ред дошли судови (извршитељи и нотари, а у припреми су приватни медијатори /ЗПП/, мада неки видови медијације већ постоје), рудници и аеродроми, онда јавна предузећа (ЈКП ГСБ и сл). Па државне фирме (најпре 'Телеком', па РГЗ - Геодетски завод) итд. На крају ћемо бити кметови неолибералног феудализма у сопственој држави коју смо продали за тањир пасуља без меса! Само кажем...

Djordje

22.07.2021. 10:17

"Takva situacija je od 6. jula, kada je počela primena novih pravila i snimanje kompletnog toka pregleda što je znatno usporilo čitav proces"?! Zasto bi snimanje procesa pregleda automobila usporilo proces?!

Logika

22.07.2021. 10:21

Ma da, jako bitno da li je sipana tečnost za stakla i da li je zapušena prskalic a luft u silen blokovima niko ne gleda. Neverovatno mi je da ovaj narod ćuti na ove gluposti.

DžoniSvetac

22.07.2021. 11:18

Неко је овде поменуо говњиву мотку ...управу је ...пре пар година су људи спаљивали сопствена возила ,грешили су , умочи мотку у кублу промешај добро и онда удри по лихвару!!!

Đura

22.07.2021. 11:26

Pa da imam pare ,ja bi svake godine kupovao novi iz salona , a onda pitanje šta će mi tehnički za ganc nov auto , a da ne pominjemo nestručne kontrolore , pregledaš sve i kažeš to, to i to treba , a ne čoveka vraća pet puta od toga za dve stvari koje fabrički ne postoje , pa jel svi treba da upišemo kurs u GSP školi i u Božidarcu pravni brzi kurs ,jer tehničke preglede rade nepismeni !!!

Bambi

22.07.2021. 11:26

Mislim da svako ko bude odbijen mora da dobije napismeno zasto je odbijen.Ovo usmeno ubedjivanje mi je neozbiljno,inace cini mi se da dobar deo ljudi koji rade na pregledu vozila nije dovoljno tehnicki potkovan i bez nekog radnog iskustva. Ako je tako ko sto kazu onda ko nema kapicu na ventilu nije ispravan.

Bambi

22.07.2021. 11:26

Mislim da svako ko bude odbijen mora da dobije napismeno zasto je odbijen.Ovo usmeno ubedjivanje mi je neozbiljno,inace cini mi se da dobar deo ljudi koji rade na pregledu vozila nije dovoljno tehnicki potkovan i bez nekog radnog iskustva. Ako je tako ko sto kazu onda ko nema kapicu na ventilu nije ispravan.

Moma

22.07.2021. 15:12

Ovo nema ni u evropakim zemljama. Nemacka-na dve godine i gledaju ono sto je stvarno bitno. Ovde vratili coveka jer mu ne radi jedna od cetiri brzine ventilatora. Ili mu ne radi svetlo u kabini. To tamo nema, jer su normalna zemlja.

Mile

22.07.2021. 16:14

Какви су то технички прегледи да те глава боли.Светла за маглу слабо ради где то у свету има.Технички преглед треба да утврди исправност; Кочница ,издувни гасова,гуме и жмигавце те четри ствари ништа више.А течност за стакла смешно.

Bojan

22.07.2021. 17:51

Aman ljudi ovo prerasta u ludilo nigde na zapadu nije ovako mi mora da pokazemo da prednjacimo u svemu ovo je cisto podjebavanje naroda koji jedva krpi kraj sa krajem pogledajte kakva vozila prolaze tehnicke u Austriji Italiji Holandiji ......a koji standard imaju oni pa ih niko ne podjebava sto nemaju vode za brisace ili neku takvu glupost ... mislim stvarno

Bane

22.07.2021. 17:51

nedostatak tečnosti za stakla, trećeg naslona za glavu, različite boje sedišta... ovo nikako ne može da se navede kao razlog za tehničku neispravnost vozila. Ovo je iživljavanje...

Dzo

23.07.2021. 02:45

A Romi voze Dijane I skopocije bez problema... Niko oh ne zaustavlja, ne ma placanja poreza ,registracije,osiguranja...Nek mi neko obijasni,help zivimo mi u istoj zemlji?Jesmo li istoj pred zakonom?

Vlajko

23.07.2021. 09:31

Zadnji brisač nije uslov, pravilnik govori samo o brisačima na vetrobranu. Naslon za glavu je bitan element sigurnosti pa ako pozadi postoje tri pojasa, moraju da postoje i tri naslona za glavu. Zadnje desno svetlo za maglu postoji kod nekih modela i izaziva zabunu jer negde ne može da se ustanovi bez rasturanja celog snopa da li je to fabrički u funkciji ili ne. Ali ljudi, generalno, pa ovi uslovi su postojali na svim tehničkim pregledima krajem sedamdesetih godina i početkom osamdesetih. Ja se sećam da se sve pregledalo, dizala vozila i gledao donji postroj, trap, upravljački mehanizam... Svetla su sva morala da rade svaka sijalica, o kočnicama nije ni smelo da bude govora, zbog toga su vraćali. Zapitajte se šta se desilo u međuvremenu.