PUNO IZAZOVA I PONEKI PEH: Srpski automobilista Miloš Pavlović posle uzbudljivog trkačkog vikenda
Iza srpskog automobiliste Miloša Pavlovića je trkačka sedmica prepuna iskušenja!

FOTO: FOTOSPEEDY
Osim što je vozač ASR trkačkog tima imao zadatak da se u tri dana nađe na dve staze udaljene 1.500 kilometara jedna od druge, to je ujedno povlačilo i mnogo vremena provedenog na aerodromima i u avionima, kako bi bio na vreme na određenim lokacijama prema rasporedu. Uz kašnjenja i odlaganja letova to je već samo po sebi bio veliki izazov, a onda ga je čekalo i ono najvažnije – vožnje na stazi. Svoj deo posla je uradio maksimalno, ali na obe trke trud nije pretočen u veliku količinu bodova zato što se još jednom pokazalo da su auto-trke pre svega tehnički, a potom i ekipni sport.
Ipak, Miloš je zadovoljan nastupom na Le Manu, pre svega zato što je ovaj dolazak na mesto održavanja čuvene 24-časovne trke priprema za ono što srpskog automobilistu očekuje u budućnosti.
- Ovo je bila veoma uzbudljiva nedelja. Voziti dve trke na dve potpuno različite staze u dve zemlje je definitivno izazov. Le Man je jedno posebno iskustvo i sada sam još više motivisan da uspem da se vratim na tu stazu i da vozim trku „24 časa Le Mana“, jer to je jedan od najlepših događaja kad je auto-sport u pitanju.
Pavlović se nije dugo zadržao u Francuskoj, pošto je već popodne imao let za Italiju, a ispostavilo se da je to bila odlična odluka, s obzirom da je ubrzo stigla vest da se druga trka Super Trofeo takmičenja u Le Manu neće voziti. Odluka je donesena zbog mera bezbednosti, usled pomenutog prevelikog broja pucanja pneumatika.
Nastup u italijanskom GT šampionatu, u trkama izdržljivosti je za Miloša prioritet, pa sa velikim očekivanjima stigao na stazu Valelunga, gde je sa timskim kolegama Pekom i Špenglerom očekivao najviši plasman u klasi. Međutim, posle dobrih kvalifikacija, nije čak ni dobio priliku da pokaže brzinu, s obzirom da je u ranoj fazi tročasovne trke timski kolega Pek oštetio automobil, pa je ekipa ubrzo morala da odustane...
- Za trku smo se kvalifikovali kao drugi u klasi, ukupno na 15. mestu. Imali smo dobar automobil, sve je najavljivalo da ćemo se boriti za pobedu ili barem za plasman na podijum, ali nažalost stvari se nisu realizovale. U 25. minutu trke u trenutku dok je moj kolega bio u automobilu, došlo je do kontakta dok je obilazio sporijeg vozača. Jednostavno, nisu se razumeli... To je praktično i značio kraj trke pošto je automobil bio previše oštećen, a dvadesetak minuta kasnije bili smo primorani da se zaustavimo. Prva trka se završila sa velikom bodovnom nulom za nas, ali ima i pozitivnih stvari, kao što je na primer činjenica da smo brzi i da možemo da pobeđujemo ako se okolnosti poklope. Sledeća trka vozi u Muđelu, na jednoj od mojih omiljenih staza u Italiji i jedva čekam da se vratimo u automobil i ispravimo ovaj peh! - konstatovao je Pavlović.
Miloš Pavlović već isplanirane redovne obaveze kad je Lamborgini program u pitanju, a sledeća takmičenje na programu je 14. jula, kad se vozi druga trka izdržljivosti u okviru italijanskog GT šampionata. Što se tiče takmičenja Lamborgini Super Trofeo, sledeći trkački vikend je na programu od 26. do 28. jula kada se na Nirburgringu u Nemačkoj voze dve trke.

RENESANSA LUKE JOVIĆA U MILANU: Srbin je postao glavni džoker Serđa Konseisaa
NA poslednja dva ligaška meča srpski reprezentativac je ulazio sa klupe i tresao mrežu, a novu priliku da potvrdi da se nalazi u velikom usponu forme imaće večeras od 20.45 kada Udineze bude ugostio Milan na "Friuliju".
11. 04. 2025. u 08:34

IZDAO RUSIJU I ODABRAO ALBANIJU: Ovo mu se desilo kada je od Rusa primao zlatnu medalju na Evropskom prvenstvu (VIDEO)
Svaki čovek je rođen slobodan i jednak u dostojanstvu i pravima. Tim rečima počinje Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima, ali... kada osoba za tom slobodom posegne, može da računa da se to nekome neće svideti. Šta će potom biti, zavisi od obe strane. Pred vama je priča upravo o onom trenutku "nekome se to nije svidelo".
10. 04. 2025. u 20:44

VANREDNO STANjE U SLOVAČKOJ: Masovne likvidacije grla, leševe bacaju u jame i zalivaju krečom - niču stočna groblja širom zemlje
"UKOLIKO bi došlo do novog izbijanja, bilo bi neophodno ponovo definisati zone ograničenja u radijusu do 10 kilometara. To bi značilo ne samo testiranje skoro više od 120.000 grla stoke, povećan rizik daljeg širenja zaraze, pooštravanje veterinarskih mera i značajna ograničenja stavljanja proizvoda u promet, već i da se ne preduzimaju mere koje su iznad svih neophodnih mera porekla sa farmi."
11. 04. 2025. u 15:23
Komentari (0)