DA LI ĆETE MORATI DA PRAVITE NOVI NALOG NA FEJSBUKU? Novi logo društvene mreže - plavo slovo "M"
KOMPANIJA "Fejsbuk" se više ne zove tako, nego - Meta, što na grčkom znači "iza", "u daljini" ili "izvan granica" (slično značenju engleske reči "beyond").
Osnivač te kompanije Mark Zakerberg je ovu promenu najavio prošle nedelje, ističući da će firma doživeti ribrending, pa će se tako matična kompanija koja u vlasništvu ima i Instagram i Vocap zvati "Meta", a imaće i novi logo - stilizovano plavo slovo "M".
Zasada nema više informacija o tome koliko dugo se radilo na promeni naziva, a mediji su preneli da novo ime nije bilo poznato čak ni zaposlenima u kompaniji. Naziv "Meta" zasnovan je na Zakerbergovim ponovljenim referencama o "metaverzumu" i "horizontu" kao nazivu za "Fejsbuk".
Zakerberg je istakao da je cilj transformisati "Fejsbuk"iz društvene mreže u čvorište nove "masovne kreativne ekonomije". Zbog toga će uložiti oko 10 milijardi dolara ove godine, i nastaviće da ulažu i u budućnosti.
Iako se kompanija još zvanično nije oglasila o tome da li će korisnici morati da prave nove naloge na "Fejsbuku", po svemu sudeći, društvena mreža ostaje ista.
Bezbednost? Nema razloga za brigu!
Još jedan izuzetno bitan detalj je, naravno, privatnost i sigurnost korisnika, nešto sa čime se "Fejsbuk" prilično muči i u svojoj mnogo jednostavnijoj verziji. Zato nije nelogično upitati se koliko se Zakerbergovoj kompaniji može verovati u vezi sa metaverzumom. On odgovara - nema nikakvog razloga za brigu!
- U poslednjih desetak godina sam zaista internalizovao ovaj princip - uvek treba biti transparentan i ne iznenađivati ljude. Mnogo razgovaramo sa ekspertima i ovde je reč o dizajniranju za bezbednost i inkluzivnost - rekao je osnivač "Fejsbuka".
Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost
Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.
10. 05. 2024. u 16:45
VEĆ OD 380 EVRA: Evo kako da posetite ovu egzotičnu destinaciju za malo para i to na 8, 11 ili 12 dana avionom
MESTO gde pustinjski pejzaži oživljavaju avanturistički duh, a Sredozemno more poziva na potpuno opuštanje.
13. 05. 2024. u 11:46
AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNjIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!
Spremite se za putovanje kroz tamni podzemni svet za koji do sada niste znali.
09. 05. 2024. u 11:33
Komentari (1)