POBOLJŠANJE BUDŽETA OD SLEDEĆE GODINE: Korona kriza teško pogodila marketinšku industriju u Nemačkoj
MARKETINŠKA industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.
Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.
Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).
Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.
Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.
Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smrenice za oporavak privrede.
Povratak na predkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022.godine.
Preporučujemo
MERKELOVA PRETI PALESTINSKIM DEMONSTRANTIMA: Antisemitizam se mora sprečiti
22. 05. 2021. u 16:09
SKANDAL! SPAJIĆ JAVNO PRIZNAO: "Nikakav problem nije, glasaćemo za Rezoluciju o genocidu u Srebrenici"
PREMIJER Crne Gore Milojko Spajić rekao je na premijerskom satu da će ta zemlja glasati za Rezoluciju o genocidu u Srebrenici.
09. 05. 2024. u 14:59
RAZBIJENE TABU TEME U SRBIJI: Da li će dete ličiti na roditelje ako je od doniranih jajnih ćelija (VIDEO)
Dragana Krstić iz udruženja "Šansa za roditeljstvo" bila je gost podkasta "Mislim da je važno."
08. 05. 2024. u 16:10
AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNjIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!
Spremite se za putovanje kroz tamni podzemni svet za koji do sada niste znali.
09. 05. 2024. u 11:33
Komentari (0)