DOŽIVI SRBIJU KROZ ISKUSTVO: Na manifestaciji "Dubai ekspo 2020" predstavljen novi turistički brend naše zemlje
"SRBIJA. DOŽIVI!", naziv je novog turističkog brenda naše zemlje, koji su TOS i nacionalna platforma "Srbija stvara" predstavili na Svetskoj izložbi "EKSPO 2020" u Dubaiju, kao deo nove strategije marketinga u cilju privlačenja domaćih i stranih turista.
Namenjen je turistima koji traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije.
Inspiracija je nađena u neponovljivom i dinamičnom doživljaju, koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno.
Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje.
- Primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima - navela je Marija Labović, direktorka TOS.
Prema rečima Ane Ilić, više savetnice premijerke za kreativne industrije i turizam, vođe tima platforme "Srbija stvara" i zamenice generalne komesarke za nastup Srbije na EKSPO 2020 Dubai, veoma je značajno što je baš ovaj momenat iskorišćen za poboljšanje brenda Srbije i njenih turističkih potencijala.
- Već smo na ovogodišnjoj Svetskoj izložbi pokazali da je Srbija moderna, kreativna i inovativna zemlja, koja i te kako ima šta da ponudi svojim posetiocima i tako mnogo učinili za poboljšanje imidža zemlje - rekla je Ilić.
- Važno je iskoristiti priliku i pozitivno uticati i na promenu turističkog brenda, na kojem smo zajedničkim snagama radili proteklih meseci, kako bismo privukli što više posetilaca iz celog sveta da dođu i posete Srbiju.
VIŠE OD POLA MILIONA
- PAVILjON Srbije na svetskoj izložbi je posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo - navela je Ilićeva.
Primena novog turističkog brenda "Srbija. Doživi!" počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domaćoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.
Preporučujemo
VELIKA JE ČAST BITI U SRPSKOM PAVILjONU: Ministar Ružić na Dubai Ekspo 2020 (FOTO/VIDEO)
13. 12. 2021. u 13:09
REŠENjA ZA CEO SVET! Više od 200 privrednika pokazalo šta zna na EXPO2020 DUBAI
27. 10. 2021. u 18:55
ŠTA JE RUSKI PLAN “N”: Ukrajina bi mogla da ostane bez nekoliko važnih oblasti ukoliko Moskva uspe (VIDEO)
NjIHOV primarni cilj je zaštita ruskih pograničnih regiona, kao što je Belgorod, ali sekundarni ciljevi su zauzimanje Harkova, Sumija i Dnjepropetrovska.
26. 04. 2024. u 20:00
TEŠKE VESTI IZ VAŠINGTONA STIGLE U KIJEV: Nema više "patriota" za Ukrajinu
VAŠINGTON još nema besplatne sisteme protivvazdušne odbrane "patriot" koji bi mogli da budu prebačeni u Ukrajinu, proizilazi iz intervjua sa američkim savetnikom za nacionalnu bezbednost Džejkom Salivanom za MSNBC.
26. 04. 2024. u 19:17
LjUDI SE ČUDE: Žika prima OGROMNU penziju - "službenik tri puta proveravao, nije mogao da veruje"
"TAJNA je u tome što je mene pokojni Aleksandar Tijanić naučio da to tako radim..."
26. 04. 2024. u 22:32
Komentari (0)