РАСПАЛЕ СЕ ЗА ДЕСЕТ ДАНА: Београђанка тврди да је "Опозит фешн" неосновано одбио рекламацију дечјих сандала

Б. Царановић

19. 08. 2021. у 12:36

КУПОВИНА летњих сандала за ћерку, у продавници "Опозит", пресела је Београђанки Јелени К. После само десетак дана колико их је девојчица носила, сандале су се, како наша читатељка каже, готово распале.

РАСПАЛЕ СЕ ЗА ДЕСЕТ ДАНА: Београђанка тврди да је Опозит фешн неосновано одбио рекламацију дечјих сандала

Фото Сајт "Опозит"

Неочекивано, рекламација је одбијена, понуђена поправка, а њена жалба остала је без одговора. Из "Опозита", за наш лист, тврде да су све урадили по закону.

Како Јелена каже, није имала никакву дилему да ће јој заменити сандале, јер су се потпуно похабале после недељу дана ношења, па ју је одбијена рекламација дословно шокирала.

- Сандале сам купила у "Опозит" радњи у Раковици, али су врло брзо пропале. Ђон се излизао, плута потпуно пропала, каишеви се распали, а постава одвојила - описује наша читатељка зашто је рекламирала обућу. - У радњи ми је речено да ће да ме обавесте за осам дана од датума писане рекламације. Када ми је стигла порука да је одбијена и да ми нуде сервис обуће о трошку фирме, била сам више него изненађена, јер не видим како нешто толико оштећено може да се поправи и уосталом, сматрам да после тако кратког ношења обућа не сме тако да пропадне. Девојчица, нити је играла фудбал, нити сандале носила по киши, већ се понашала најнормалније и нема шансе да се тако нешто догоди, а да роба није имала грешку.

Зато је, како објашњава, поново отишла у радњу у Раковици и обавестила продавце да није задовољна одлуком и да ће се жалити. На писану жалбу мејлом јој нико није одговорио, иако је прошло око месец дана.

Нашој редакцији је из компаније "Опозит фешн", међутим, стигао одговор на питања у вези овог случаја.

Фото Сајт "Опозит"

- Потрошачу је одговор на рекламацију урађен и достављен у законском року, чиме је обавештен путем дате поруке - кажу за наш лист. - Прегледом наведене рекламације констатовано је оштећење настало услед неадекватне употребе и одржавања, супротно упутству наведеном на декларацији. У складу са тим рекламација је одбијена. Купац се још није појавио да преузме Одлуку о рекламацији и рекламирани производ. Комплетне поступке рекламиране обуће радимо у складу са Законом, а нагласили бисмо да нам је укупна рекламирана обућа испод 0,2 одсто, што је веома низак проценат. Незадовољство појединих потрошача којима се одбије рекламација је природно и не значи да су у праву.

Како кажу, незадовољни имају право да упуте жалбу на Одлуку о рекламацији која ће бити размотрена. Додају да као знак добре воље, купцима нуде поправку и када није оправдана рекламација.

КУПИЛА НОВЕ

ОДГОВОР фирме на који се чека осам дана, па затим постоји опција жалбе, у старту су време које је предуго и логично је да мора да се купи нова обућа - каже наша саговорница. - Тако сам и ја морала да купим нове сандале.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (3)