РАДИЈАТОРИ ПРОЦУРИЛИ ПРЕ МИНУСА: Почетак грејне сезоне обележили бројни проблеми на новосадским кућним инсталацијама
УВЕРТИРУ у нову грејну сезону, која је почела још 1. октобра, када је започела редовна испорука топлотне енергије, обележио је велики број хаваријских цурења на кућним инсталацијама.
То потврђују у ЈКП "Новосадска топлана", чијих свих шест топлотних извора несметано емитује потребну количину топлотне енергије за објекте прикључене на њихов систем даљинског грејања.
- Дневно смо имали између 20 и 25 пријава за цурење радијатора у становима - кажу у "Топлани". - Проблеми на кућним инсталацијама су у највећем броју решени и сведени на појединачне случајеве. Важно је подсетити кориснике код којих су још увек пријављени радови, да нам одјаве када се заврше, како би објекти били напуњени и како би била омогућена испорука. Рекламације на квалитет услуге су уобичајене за почетак грејне сезоне и прве хладне октобарске дане. Због сложености техничког система за производњу и дистрибуцију топлотне енергије, технички је било немогуће у тренутку обезбедити исте температуре у свим објектима, те се захваљујемо корисницима услуга на указаном стрпљењу током трајања периода стабилизације система.
Чест проблем представља ваздух у кућним инсталацијама, који узрокује неуједначене температуре грејних тела у објекту па у тим случајевима "Топлана" кориснике упућује на предузеће са којим Скупштина станара има потписан уговор о одржавању. У другим случајевима, радници Топлане у најкраћем могућем року излазе на терен и решавају проблем ваздуха у инсталацијама.
- Сви радови на ремонту и ревитализацији техничког система су завршени, као и реконструкција најстаријих и најнепоузданијих деоница вреловодне мреже. То ће обезбедити виши степен квалитета услуге без прекида у испоруци топлотне енергије за грејање узрокованих хаваријским цурењима. На неколико локација у граду у завршној фази су радови на враћању површина у технички исправно стање, што ни у ком случају не утиче ни на квалитет ни на континуитет испоруке топлотне енргије - истичу у "Новосадској топлани".
КОРИСНИЧКИ ЦЕНТАР
- НАШИ суграђани су били стрпљиви и имали разумевање за радове које смо изводили током лета, поготово по питању измене режима саобраћаја - кажу у "Топлани", којој за све рекламације корисници могу да се обрате на 423-712, 420-853 као и 0800-100-021, свакодневно од шест до 22 часа. Просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића један отворене су од седам до 20, а суботом од седам до 15 часова. У случају цурења на кућној инсталацији, потребно је позвати 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.
"УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА" Вучић положио цвеће у школи "Владислав Рибникар" (ФОТО)
ПРЕДСЕДНИК Републике Србије Александар Вучић положио је цвеће у школи "Владислав Рибникар" на годишњицу убиства девет ученика и радника обезбеђења ове школе.
03. 05. 2024. у 07:26
ИСПОВЕСТ РОДИТЕЉА УБИЈЕНЕ АНГЕЛИНЕ АЋИМОВИЋ: Годину дана од масакра у Рибникару (ВИДЕО)
РОДИТЕЉИ убијене девојчице у Рибникару, Ангелине Аћимовић, говорили су за Новости у подкасту "Мислим да је важно".
03. 05. 2024. у 16:05
ПОСЛЕ ОПТУЖБИ ДА КРИЈЕ НАЦИОНАЛНОСТ И ВЕРОИСПОВЕСТ: "Ја сам Српкиња, крстићу сина у Храму!" Маја Беровић о ПРАВОМ имену и пореклу
"ЈА САМ Српкиња и поносим се тиме!"
01. 05. 2024. у 13:14
Коментари (0)