СРБИ ОШТЕЋЕНИ - ШПАНЦИ НИСУ Сантрач за "Новости": Лоша комуникација између судија

З. ЋОРОВИЋ

11. 10. 2021. у 20:17

ЧЕМУ служи овај ВАР, негодовали су с правом навијачи "орлова" за време утакмице у Луксембургу.

СРБИ ОШТЕЋЕНИ - ШПАНЦИ НИСУ Сантрач за Новости: Лоша комуникација између судија

ФОТО: ФСС/М.Вукадиновић

Код друге контроверзне ситуације протеклих дана, технологија је помогла де се донесе исправна одлука и призна регуларан гол Мбапеа у финалу Лиге нација између Француске и Шпаније (2:1).

Срби су оштећени, Шпанци нису - закључио је и судијски експерт Дејан Сантрач, који је у разговору за "Новости", до детаља разјаснио оба спорна детаља у којима је ВАР био у главој улози.

- У случају меча између Луксембурга и Србије, судија из ВАР собе је требало да инсистира да главни арбитар, Шкот Колум спорну ситуацију у финишу првог полувремена прегледа на монитору. Могу само да претпоставим да је њихова лоша комуникација била узрок грешке коју су направили. Вероватно су се фокусирали само на то да је први старт голмана на лопту био исправан и да су занемарили чињеницу да је после тога дошло до прекршаја када је јединица Луксембурга несмотрено високо погигао ногу и безобзирно ударио стопалом Тадића по колену. Очигледан трзај и инентезитет код прекршаја, апсолутно за казнени ударац и жути картон - истичен Сантрач, члан судијске комисије ФСС.

Делегат меча у Луксембургу највероватније ће казнити судије лошом оценом, али то би била слаба утеха за Србију да Влаховић није постигао гол у другом полувремену.

- Оцене нису јавне, очекује се да ће бити адекватне учинку. Лошије судије мање напредују, краће се задржавају на листама, бољи добијају јаче утакмице, финала... Срећом, ова грешка није утицала на резултат, мада би сигурно Србија лакше дошла до победе да је досуђен казнени ударац, уколико би се постигао гол.

Такође, велику буру и бројне реакције изазвао је победоносни гол Мбапеа за Французе против Шпаније. Сантрач је објаснио зашто је ВАР овога пута исправно реаговао.

- Ако одбрамбени играч покуша да одбије лопту и то лоше уради, онда офсајда више нема и није кажњив. То се десило у овом случају, дефанзивац Шпаније Гарсија је са намером одиграо и у том случају се све мења, јер се по правилима сматра да је Мбапе добио лопту од њега. Офсајд положај сам по себи није кажњив, тако да је овај гол регуларан. Судије у ВАР соби су то одмах уочиле, тако да није било потребе да главни додатно проверава - истиче Сантрач.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)