ГАЛЕРИЈИ МАТИЦЕ СРПСКЕ НАГРАДА ЗА ИНОВАТИВНОСТ: Изванредне програме креирали у ванредним околностима

Ј. С.

15. 05. 2021. у 20:49

МЕЂУ бројним посетиоцима који су данас били у прилици да уживају у разноврсним програмима у Галерији Матице српске у Новом Саду којима се обележава Еврпска ноћ музеја, Матичину Галерију посетили су и представнци маркетинг агенције Адам студио и овој српској културној институцији уручили DISRUPT награду за иновативне и дисраптивне моделе музејске комуникације, остваране током претходне, 2020. године.

ГАЛЕРИЈИ МАТИЦЕ СРПСКЕ НАГРАДА ЗА ИНОВАТИВНОСТ: Изванредне програме креирали у ванредним околностима

Фото: Матица Српска

С обзиром на то да DISRUPT награду додељују реномирани професионалци из света маркетинга и комуникација, како би се истакли и промовисали приступи који вуку напредак друштва и представљају новину у одређеном делу пословања, по речима Миле Завође, директорке Адам студиа “својом иновативношћу и дисраптивним моделом комуникације ГМС изабрана је за добитника награде у области културе и уметности“.

Овим поводом Др Тијана Палковљевић Бугарски, управница Галерије Матице српске, истакла је да „у креирању програмских активности тежимо да одржимо баланс између очекиваног и иновативног. Таквим приступом трудимо се да сачувамо високе стандарде и да публику изводимо из комфорне зоне и подстичемо на нова искуства. Она је додала да бирањем атрактивних тема, употребом нових технологија и иновативних приступа тежимо да подстакнемо публику на дијалог и размишљање.

- Као што смо то чинили у оквирима награђеног пројекта „Изванредни у ванредном“, иновативностима тежимо у свим сегментима нашег рада, што показује и новоотворена изложба у Галерији Матице српске „Идентитет(и). Представе жена у српском сликарству 1918–1941. са којом смо храбро закорачили и пред публику поставили бројна питања о данас изузетно актуелној теми идентитета. Тиме смо још једном показали да музеји могу и треба да буду покретачи и учесници јавних дијалога који мењају друштвене погледе и перцепције – казала је управница Палковљевић.

Пројектом „Изванредни у ванредном“ Галерија Матице српске представила је своје активности реализоване у измењеним околоностима изазвним избијањем панедемије током претходне године. ГМС је средином марта пресељена у виртуелни простор, а садржаји пласирани на друштвеним мрежама временом су се допуњавали, трансформисали и креирали нови дисраптивни модел музејске комуникације.

Искорак је започет акцијом ГМС с вама код куће која је у свету дигиталних медија донела интерактивне квизове, уметничке изазове, виртуелна вођења, предавања, онлајн изложбе и едукативне програме за децу и потом Уметнички изазов Галерије, као и акцијама Буди уз уметност, Из удобности вашег дома и Укус уметности. Садржаји су надограђиван, а искуства програма пласираних у дигиталном свету пренета су у складу са епидемиолошким мерама у простор Галерије кроз кампању Очи у очи са уметношћу и програме Авантура за велике и мале и Препусти се уметности за који је посебно опремљена соба за медитацију у оквиру Сталне поставке.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

ТРЕБАЛЕ МУ ПАРЕ ЗА ТИКЕТ, ПА УЗЕО ЖЕНИНУ КАРТИЦУ: Дошла је са посла уморна и одмах легла да спава, то ми је била идеална шанса (ВИДЕО)