ДРЖАО СЕ ЗА ОБРАЗ И ДОЗИВАО МАЈКУ: Исповест полицајаца који су спасили дечака након уједа поскока

Novosti online

21. 06. 2021. у 22:55

- Чекали смо свој ред да се спустимо низ стену у Јеласничкој клисури када смо чули дечака како дозива мајку. Секунд касније видели смо га како се држи за образ и изговара да га је ујео поскок - рекли су за "Блиц" Александар Поповић (23) и Душан Николић (27) полицајци из Полицијске бригаде у Београду који су дечака из Македоније Ц. М. (14) спасли након што га је ујела змија за образ.

Фото: Јутјуб/Entertainment Tonight/Django Egzotik

Дечак је захваљујући брзој реакцији ова два полицајаца на време примио серум против змијског отрова и прошао без тежих последица. Храбри полицајци испричали су за "Блиц" шта се догодило кобног дана и како је дечака ујела змија.

- Ми смо били у суботу на трци која је организована на клисури, након чега смо одлучили да останемо и сутрадан како бисмо се спуштали низ стене. У недељу смо се појавили на договореном месту када нам је речено да је пријављено нас четворо. Породица из Македоније - мајка, отац и два сина близанца и нас двојица. Спуштали смо се низ стену неколико пута, а онда смо направили паузу - прича Александар Поповић.

Док су одмарали зачули су дечака који дозива маму. Био је неколико метара испод њих, испод стене.

Фото: Депоситпхотос

- Питао сам шта му је, а он ми је одговорио да га је ујела змија. Одмах сам се спутио код њега и видео ујед. Имао је две тачкице - присећа се Поповић, док његов колега Душан Николић додаје да је дечака поскок ујео изнад усне.

- Знали смо да морамо одмах да реагујемо пошто нисмо могли да му на лице вежемо никакав повез и зауставимо отров, како бисмо урадили да га је ујела на неком другом месту. Претпостављам да га је змија ујела када се пењао уз стену четвороношке, јер је стена стрма - каже Душан Николић.

Родитељи дечака нису имали аутомобил како би се одвезли до болнице. Нису ни инструктори. Полицајци су зато у свој аутомобил сместили целу породицу из Македоније и кренули пут болнице у Нишу.

- За то време дечакова мајка је плакала, док је он био прибран. Није уопште био уплашен, већ храбар. Када смо стигли у болницу питали су нас колико је времена прошло од уједа. Било је око 20ак минута. Рекли су нам да је добро што смо стигли на време, а да је пола сата, сат максимално време колико може да прође од оваквог уједа до лекарске помоћи. Рекли су нам да је добро што смо дошли на време - каже Александар.

Дечак је у болници добио сву потребну негу након чега је у пратњи мајке одвезен у дечију клинику у Нишу. За то време Александар и Душан су отишли са дечаковим оцем и братом до клисуре где су преузели њихове ствари. Тада су, према речима Александра сазнали и да дечак воли змије и не плаши их се.

- Његов отац нам је рекао да они у Македонији хватају змије рукама и да их се уопште не плаше - додаје он.

Породица дечака непрестано им се захваљивала на помоћи и реакцији, док су их колеге хвалиле. Међутим, Душан на то додаје -То би урадио сваки полицајац, свака нормална особа, ми смо се ту задесили и нормално је да ћемо помоћи.

(Блиц)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?