ГРАЂАНИ се све више жале да не успевају да замене оштећени технички уређај и да им трговци одбијају рекламацију или их шаљу у сервис.

Коментари (3)

Bojsa

05.01.2023. 13:22

Generalno govoreci, nisam protiv popravke svakog aparata, naprotiv, ali ne dok je u garanciji! Ako do toga i dodje, onda ista garancija mora da se produzi za isti period ili cak i duze, jer onda to ima smisla! Problem kod nas je sto ni najveci lanac ovakve robe nema normalan i validan ugovor sa proizvodjacem gde bi sve ovo bilo doslovce regulisano, pa svi love u mutnom, ukljucujuci i servise! Naravno, kada bi i dobili ugovore kao recimo u EU, potrosaci bi isto morali da prihvate da bi osnovne cene uredjaja bile na slicnom nivou kao u EU, a ne kako je na srpskom trzistu, gde postoji jos 10ak firmi kojih nigde u EU nema, a nude bagatelne cene!

55

05.01.2023. 19:31

Код нас је закон направљен за газде а не за народ. Имао сам недавно ситуацију да сам узео сијалицу која кошта 200 РСД и када сам дошао кући и хтео да је заменим утврдио сам да ми не одговара грло. Отишао сам поново у продавницу и понео сијалицу коју нисам ни отпаковао али ме трговац одбио са речима да је политика фирме да не примају рекламацију за сијалице иако сам имао рачун и неотпаковану сијалицу. Тражио сам да ми замене за другу која је јефтинија без враћања новца али је он опет одбио. Узео сам са полице сијалицу која ми одговара и нисам му врати ону другу. Рекао сам сада ти мене тражи па ме тужи.