ОТВОРЕН ПАВИЉОН СРБИЈЕ У КИНИ: Нова прилика за наше привреднике на највећем тржишту на свету

В. Н.

22. 02. 2023. у 10:25

ПРИВРЕДНА комора Србије у сарадњи са кинеским партнерима отворила је Српски национални павиљон у кинеској провинцији Анхуеј у граду Бенгбу, где ће на једном месту бити представљене компаније и производи из наше земље.

ОТВОРЕН ПАВИЉОН СРБИЈЕ У КИНИ: Нова прилика за наше привреднике на највећем тржишту на свету

Свечаност отварања павиљона Србије, Фото ПКС

Павиљон се налази у оквиру комплекса Rising Moon Expo Park који се простире на 300.000 квадрата и представља туристичку атракцију тог дела Кине.

Јелена Грубор Стефановић, директорка Представништва Привредне коморе Србије у Кини, каже да ће Српски павиљон омогућити да се производи и компаније из наше земље представе на великом кинеском тржишту и отворе нове пословне могућности за сарадњу две привреде.

Говорећи о могућностима за пласирање домаћих производа у Кину, објашњава да тржиште Кине нуди велике могућности за развој пословања али је истовремено специфично и захтевно, како у погледу регистрације производа, тако и када се говори о промоцији, продаји, стандардима, количинама, квалитету и континуитету испорука. Описује ово тржиште као велико, перспективно и врло децентрализовано за пословање.

„Кина има велики број увозника и агената који могу да помогну у започињању бизниса и при регистрацији и пласману производа”, каже Стефановићeва.

Додаје да је „локализација”, односно, прилагођавање имена бренда тамошњем тржишту важан корак, док неке компаније иду и даље од тога и комплетно прилагођавају производе кинеским потрошачима.

„У Кини преко 800 милиона људи користи интернет за претрагу и куповину производа, а 60 до 70 одсто промоције и куповине одвија се преко онлајн платформи, попут, Tmall, JD.comt, Pinduoduo.

Важно је, истиче, да српске компаније заинтересоване за ово тржиште уложе у маркетинг и промоцију како би се што боље позиционирале.

„Највећу препреку представља управо непрепознатљивост српских брендова, неконкурентне цене, континуитет у квалитету и испорукама производа и непознавање тржишта. Посебно је важна улога институција и сарадња надлежних органа када је у питању испуњавање стандарда за пласман производа на кинеско тржиште”, истиче Стефановићева.

Приликом пословања са кинеским партнерима, указује, треба имати у виду и начин комуникације који захтева велику дозу стрпљења.

Привредна комора Србије ће и у овој години у сарадњи са кинеским партнерима наставити да промовише српске производе у Кини, посебно српску храну и пиће. Предвиђено је и учешће српских компанија на сајмовима CIIE у Шангају и CEEC у Нигно, као и на Hainan Expo. 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!