МОЖЕ ДОБРО ДА СЕ ВЕЖБА И У ФОТЕЉИ: Истраживање показало да музика има битан утицај на тренинг

В. Н.

19. 01. 2022. у 17:13

ЛОШЕ временске прилике не би требало да буду изговор да се не вежба. Јер, можете да будете активни и док седите у фотељи и слушате музику.

МОЖЕ ДОБРО ДА СЕ ВЕЖБА И У ФОТЕЉИ: Истраживање показало да музика има битан утицај на тренинг

Фото Shutterstock

Бројна истраживања показала су да музика има битан утицај на резултат тренинга. Слушање мелодија са добрим ритмом подстиче издржљивост у вежбању, тренира се посвећеније, а и ужитак је већи. Битни аспекти тренинга уз музику су и лични доживљај песме, што позитивно утиче на расположење и емоције. То је јако битно за мотивацију да се истраје у вежбању и постигне жељени резултат.

Предлажемо вам шест седећих вежби помоћу којих можете да ојачате мишиће стомака и избегнете кривљење кичме које је прво у низу последица начина живота који подразумева много седења.

Колена на груди

Седите на столицу. Исправите кичму, не ослањајући се на наслон столице. Стопала су на поду, размакнута у ширини кукова. Подигните десно колено ка грудима и истовремено увуците стомак. Приликом подизања ставите руке на потколеницу да бисте што боље истегли доње трбушне мишиће. Поновите вежбу 20 до 30 пута наизменично подижући леву и десну ногу.

Истезање ногу

Седите на столицу без ослањања на наслон. Рукама се држите за рукохвате. Савијте спојене ноге и привуците колена ка грудима, а затим их опружите. Поновите вежбу 10 до 20 пута.

Јаки бокови

Седите на ивицу столице, кичму држите усправно. Ослоните се рукама на рукохвате. Нагните тело у страну, ослањајући се на један седални мишић. Спојите ноге и подигните колена ка грудима. Вратите се у почетни положај. Поновите вежбу нагињући се на другу страну. Урадите 10 до 20 понављања за сваку страну.

Подизање на руке

Седите на столицу без ослањања на наслон. Рукама се држите за рукохвате. Користећи снагу руку подигните задњицу. Останите у том полажају 15 до 20 секунди. Вратите се у седећи положај па поновите вежбу још три пута.

Окретање трупа

Седите на ивицу столице са раздвојеним ногама. Руке опружите у равни рамена. Нагните труп благо ка напред и десном руком замахните ка левом стопалу док га не додирнете. Вратите се у почетни положај, па левом руком замахните ка десном стопалу. Урадите 20 понављања за сваку страну.

Лакат - колено

Седите на столицу, кичма је усправна, не ослањајте се на наслон. Дланове ставите на потиљак. Подигните десно колено ка грудима, а леви лакат приљубите уз десно колено. Вратите се у почетни положај. Поновите 15 пута наизменично супротан лакат - супротно колено.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)