VEĆINA VOZAČA OVO NE ZNA: Ovim ulicama u Beogradu možete da vozite žutom trakom, a da vam policija ne piše kaznu!

Novosti online

11. 05. 2021. u 22:06

VEĆINA vozača ne zna da može da vozi žutom trakom i da pritom ne snosi nikakve posledice, čak i ako ih snimi kamera ili zaustavi saobraćajna policija.

ВЕЋИНА ВОЗАЧА ОВО НЕ ЗНА: Овим улицама у Београду можете да возите жутом траком, а да вам полиција не пише казну!

Sarajevska ulica u Beogradu, foto: N. Skenderija

Naime, postoje ulice u kojima je vožnja žutom trakom dozvoljena u određenim delovima dana, tačnije, zabranjena je samo šest sati dnevno, odnosno u špicevima.

Iako je to jasno naznačeno na znaku, retko ko od vozača će zastati, pročitati ili zapamtiti satnicu, pa su žute trake u sedam gradskih ulica van špiceva obično prazne, a mogu da ih koriste svi. Žuta traka u njima važi samo od 7 do 9 i 14 do 18 sati. To su: Bulevar despota Stefana, Sinđelićeva, Bulevar Nikole Tesle, Vojislava Ilića, Sarajevska, Balkanska, Hajduk Veljkov venac.

U svim ostalim ulicama koje imaju žutu traku vožnja je zabranjena čak i noću, pa se savetuje oprez. To su: Bulevar Mihajla Pupina, Brankova, Brankov most, Kraljice Natalije, Radnička, Bulevar vojvode Mišića, vijadukt za Banovo brdo, Kirovljeva, Paštrovićeva,  Visoka, Kralja Milana, Terazije, Kolarčeva, Svetogorska, Braće Jugovića, Kraljice Marije i Bulevar oslobođenja.

Vasina ulica, kao i tramvajske baštice rezervisane su samo za gradski prevoz.

Sekretarijat za saobraćaj planira proširenje zone žutih traka, ali problem predstavlja činjenica da od 617 kilometara ulične mreže u gradu, čak 67 odsto ima po jednu traku po smeru.

(Srbija danas)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Boki

12.05.2021. 02:23

U pravu ste što ovo objavljujete jer u V. Ilića, jedan sam od retkih koji posle 9 h, vozi žutom trakom, a ostali me gledaju kao bahatog vozača. Ovo se događa već godinama, tako da se pitam, gde gledaju dok voze, vide li jasno postavljen znak. S druge strane, tužno je što je ovo vest za mnoge Beograđane.