ČETIRI TRAKE DO LETA: Radi se u Crnotravskoj, putari trenutno skidaju zemljani sloj na Trošarini

Šćepan MAROVIć

31. 12. 2020. u 09:14

RADOVI na uređenju dela unutrašnje obilaznice, odnosno ulica Save Maškovića i Crnotravske i njihovog pretvaranja u budući bulevar uveliko su u toku.

ЧЕТИРИ ТРАКЕ ДО ЛЕТА: Ради се у Црнотравској, путари тренутно скидају земљани слој на Трошарини

Proširenje Save Maškovića

Putari trenutno skidaju zemljani sloj na delu kod zgrade Gradske poreske službe na Trošarini, nakon čega bi trebalo da krenu radovi na podzemnim instalacijama i nasipanju terena, a kompletan završetak planiran je za jun 2021. godine.

Reporteri "Novosti" u sredu su obišli novootvoreno gradilište na Voždovcu i uverili se da radovi vredni 437 miliona dinara uveliko teku. Bageri polako privode kraju kompletne iskope i čišćenje dela ulice, kao i utvrđivanje buduće trase. Stari trotoar potpuno je uklonjen, pa je i pešacima sada znatno otežano kretanje duž ovog dela saobraćajnice. Posao na izvođačkom tenderu koji je održan sredinom 2020. godine dodeljen je preduzeću "Ras inženjering" iz Beograda. Dužina koja je obuhvaćena radovima jeste 850 metara, uključujući ulice Save Maškovića i Crnotravsku, a postojeća trasa biće proširena za još dve trake i razdelnim ostrvom u sredini. Rok za njihovo izvođenje je šest meseci, odnosno 180 kalendarskih dana.

- Naruku nam idu odlični vremenski uslovi, tako da su ekipe puno radno vreme na terenu - kaže za naš list jedan od radnika koje smo zatekli na Trošarini. - Imajući u vidu da je ovaj deo grada saobraćajno preopterećen, a da će radovi još više uticati na zagušenje, potrebna je dobra organizacija svih nas na terenu kako bi se ispoštovali dati rokovi.

Ugovoreni posao obuhvata i zamenu celokupne podzemne infrastrukture, uključujući kanalizaciju, vodovod i elektrovodove, dok će u Crnotravskoj ulici neimari rekonstruisati trolejbusku kontaktnu mrežu. Pored šireg profila saobraćajnice, projektom je predviđeno da ukrštanje Bulevara oslobođenja sa Crnotravskom i Ulicom Save Maškovića bude rekonstruisano u kružni tok.

Planirano je i postavljanje optičke mreže i instalacija za video-nadzor i upravljanje saobraćajem, zajedno sa novim sistemom adaptivne signalizacije. Takođe, u toku je projektovanje dela saobraćajnice koji se spušta ka naselju Stepa Stepanović i petlji preko auto-puta.

RUŠENJE OBJEKATA

PROŠIRENJE trase u Crnotravskoj ulici takođe će biti izvođeno na potpuno neizgrađenoj strani saobraćajnice, ali će za potrebe rekonstrukcije raskrsnice sa Bulevarom oslobođenja biti porušeni prizemni objekti na uglu sa Ulicom Save Maškovića.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

stepa

31.12.2020. 09:39

I napraviše Lidl pored ali nisu tad mogli ovu saobraćajnicu, kao što nisu mogli ni da prošire Kružni put u nastavku dok su rušili kasarnu 4. juli a gradili Stepu, tako da je tamo stalno čep.