NARAVNO, U NEGATIVNOM KONTEKSTU: Vučić glavna zvezda u programu N1 i Nove S
NIJE vest da televizije Junajted grupe nisu objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju. U ovoj kampanji N1 i Nova S su čak i za svoje standarde otišle korak dalje. Svu svoju energiju usmerili su ka kreiranju sadržaja koji bi predsednika Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke predstavili u negativnom svetlu.
To pokazuju egzaktni podaci proizašli iz monitoringa jedne agencije koja se bavi analizom izveštavanja medija u predizbornoj kampanji. Iz toga se vidi namera Dragana Šolaka da utiče na javno mnjenje protiv Aleksandra Vučića, koristeći svoje medije kao platformu za najgore uvrede, jer očigledno da rezultate Aleksandra Vučića nije moguće osporiti. Najefikasnije sredstvo protiv istine je laž. Najefikasnija je laž koja se mnogo puta ponavlja, a upravo tome su posvećene N1 i Nova S. Sate i sate programa su uložile upravo u to, i sve svoje kapacitete upregle su ka tom cilju, gazeći sve novinarske, etičke i moralne standarde.
Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. novembra do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69,95% vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama.
Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61,21% vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst.
Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje.
Analiza izbornog programa televizija N1 i Nova S, u vlasništvu Dragana Šolaka, otkriva očigledan i sistematski pristup u predstavljanju Aleksandra Vučića isključivo u negativnom svetlu. Ovi podaci ne samo da potvrđuju pristrasnost ovih medija, već i ukazuju na strategiju koja prelazi granice obične političke kritike, transformišući se u neprekidnu kampanju usmerenu protiv jednog čoveka i liste koju predvodi.
Ovakvo izveštavanje ne samo da dovodi u pitanje etičke standarde novinarstva, već i ukazuje na potencijalnu opasnost koja proizlazi iz medijske manipulacije i jednostranog prikazivanja političke stvarnosti. Da čitava situacija bude još bizarnija, Šolakove televizije su pre mesec dana istakle da neće emitovati politički marketing, a ono što građani svojim očima mogu da vide i svojim ušima čuju je nešto potpuno suprotno. Mada, oni su možda i u pravu jer se gajenje mržnje i blaćenje Aleksandra Vučičća iz dana u dan ne može nazvati političkim marketingom, već jeftinom propagandom koja ima za cilj uvećanje finansijskog kapitala vlasnika ove dve televizije.
EKSKLUZIVNA PONUDA ZA LETOVANjE: U ponudi egzotična destinacija - ovo su cene
HURGHADA – iz prve ruke! Verovatno ste već odavno čuli ovaj slogan, ali možda ne znate odakle on potiče…
21. 05. 2024. u 10:40
RUSIJA PONOVO MENjA DRŽAVNU GRANICU: Odluka stupa na snagu u januaru 2025. godine
MINISTARSTVO odbrane Rusije predložilo je ažuriranje koordinata, odnosno promenu državne granice u oblasti Baltičkog mora, kako proizilazi iz nacrta pravnog akta objavljenog na portalu pravnih informacija, prenosi RIA Novosti.
21. 05. 2024. u 15:25
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (0)