NASA snimila vanzemaljski brod?

15. 03. 2014. u 17:23

Kamera na Nasinom satelitu „Stereo A“, zabeležila je nepoznati objekat koji liči na pravi svemirski brod, prenosi RTS.

Bljesak se pojavio kada je koronalno masovno izbacivanje (CME) Sunca stiglo do planete Merkur.

Na snimku se to vidi. Koronalno masivno izbacivanje čine eksplozije solarnog vetra, radijacije i magnetna polja koja idu van granica Sunčeve korone, duboko u svemir. Ponekad su toliko velike da dođu i do Zemlje.

Može se videti kako džinovski solarni talas sustiže Merkur, ali baš kada prolazi, nešto drugo postaje vidljivo. Veoma ćoškast oblik koji izgleda formiraju dva odvojena, ali spojena objekta. Čini se kao da je talas (CME) otkrio njegovo prisustvo prilikom interakcije.

Brodovi blizanci, „Stereo“, lansirani su 26. oktobra 2006. godine. Oni se kreću oko Sunca, proučavajući njegovu površinu i aktivnost. Deo su sistema za rano uzbunjivanje naučnika u slučaju da je talas (CME) tako snažan, da može da onesposobi satelite koji orbitiraju oko Zemlje.

Ono što je naučnicima zanimljivo je da je sličan objekat snimljen 1. decembra 2011. godine. Stručnjaci od tada pokušavaju da otkriju šta se krije iza misteriozne svetlosti.

Mogao bi da bude kvar na senzoru ili senka sa planete Merkur. Ako se pažljivo pogleda, vidi se da dve linije prate istu putanju kao planeta. Međutim, pojedini naučnici pokušavaju da odgonetnu zašto to toliko dugo traje i zašto ne nestane odjednom.

Na ta pitanja nekakve odgovore dao je Natan Rič, vodeći sistemski inženjer Mornaričke istraživačke laboratorije u Vašingtonu, koji kaže da je u pitanju način na koji se slika procesuira.

Rič je objasnio da su to „predmeti u pozadini gde je planeta bila dan ranije“, a koji se potom pojavljuju kao zaostali pikseli u slici koja se obrađuje.

„Pikseli koji čine dve paralelne linije su tamo gde se krug planete i 'krvareći' pikseli (krstoliki predmeti) preklapaju“, tvrdi Rič.

зокс

15.03.2014. 18:21

Ууууу јеееее,тек смо сада надрљали!!!Јесу се најавили на кафицу?

Đorđe

15.03.2014. 20:24

Hahahahahah. Prvo je nestao tamo neki avion, sad se jos i vanzemaljsi brod stvorio od nekud, smesni ste. Ljudi zar ne vidite da je ovo cisto medijsko skretanje paznje sa glavnih tema i dogadjaja.. Rusija, Ukrajna, SAD, Evropa bore se oko Krima, treci svetski rat moze da pocne svakog casa, a oni nas sad sa nekim avionima i brodovima iz pm skrecu sa glavne teme.

зокс

16.03.2014. 07:01

@Đorđe - Ђоле,коментар ти супер,једино га мало упрска са Трећим светским ратом!Нема Ђоле од тога рата ништа!

miki

15.03.2014. 21:14

Napokon počeće odbrojavanje do uništenja sve se poklapa preti rat, američki presednik crnac narod u bedi bogati placaju akontaciju za Mesaju . Ela pseudonim za kometu a u regiji 51 staklena lobanja avioni nestaju Modli i Skali nestali. Enteprajz ni je napravljen Tarabići skolonjeni . 10:02:12 10.01:32.........

Zoran1

16.03.2014. 04:52

Ma da vanzemaljci nemaju drugoga posla nego da se setaju u blizini zemlje i gledaju primitivce, pohlepnost, ratove, pljacke, mafijase na najvisim polozajima i druge jadi. Ako bi se do zemlje prosetali depresija im ne gine.

Немојте тако, пријатељи.

16.03.2014. 07:41

Знам ја да вама није лако, али није ни њима. Међутим, све то мени тренутно није важно, јер сам одахнуо са великим олакшањем када сам схватио да мене нису успели да ухвате на том снимку. Hи мени није увек лако. Како ли су ме само провалили, да ми је знати?