Skupština Srbije usvojila Vladin izveštaj

Tanjug

26. 04. 2013. u 08:35

Parlament usvojio izveštaj Vlade o političkim i tehničkim pregovorima sa Prištinom, u okviru kog se nalazi i sporazum postignut u Briselu

Poslanici republičkog parlamenta usvojili su izveštaj Vlade Srbije o političkim i tehničkim pregovorima sa Prištinom, u okviru kog se nalazi i sporazum postignut u Briselu. Za glasalo 173 poslanika, protiv bilo 24, jedan poslanik je bio uzdržan, dok pet nije glasalo.

VLADA PODNOSI IZVEŠTAJ NA POSEBNOJ SEDNICI

Poslanici Skupštine Srbije razmatraće na današnjoj posebnoj sednici vladin Izveštaj o dosadašnjem procesu političkog i tehničkog dijaloga sa Prištinom, čiji je sastavni deo i predloženi sporazum koji je prošlog petka parafiran u Briselu.

Inače, podršku predlogu sporazuma najavile su gotovo sve poslaničke grupe, izuzev DSS, koja je zatražila raspisivanje referenduma.


ZASEDA ODBOR ZA KIM

Pre nego što počne sednica Skupštine, najpre će od 9 sati članovi skupštinskog Odbora za Kosovo i Metohiju razmotrati vladin Izveštaj.

POČETAK SEDNICE U 11h, DAČIĆ PODNOSI IZVEŠTAJ

Na sednici Skupštine, čiji je početak zakazan za 11 sati, pred poslanicima će se naći samo jedna tačka dnevnog reda - Izveštaj o dosadašnjem procesu političkog i tehničkog dijaloga sa Privremenim institucijama samouprave u Prištini uz posredovanje Evropske unije, uključujući proces implementacije postignutih dogovora, koji je podnela Vlada.

Izveštaj će predstaviti premijer Ivica Dačić.


OČEKUJE SE DA ĆE SEDNICA TRAJATI DO DUBOKO U NOĆ

Očekuje se da će sednica parlamenta potrajati možda i do ponoći. Njoj bi trebalo da prisustvuje većina ministara u Vladi Srbije, a glasanje bi trebalo da usledi po završetku rasprave.

JAKE SNAGE POLICIJE OKO PARLAMENTA, ZBOG PROTESTA


Oko Doma Narodne skupštine raspoređene su jake policijske snage, zbog protesta građana nezadovoljnih postizanjem briselskog sporazuma. Za sada se u oklonim ulicama okupilo nekoliko desetina pristalica desničarskih pokreta.

SEDNICA JE U TOKU

U Domu Narodne skupštine u toku je rasprava o vladinom izveštaju o dosadašnjem procesu dijaloga sa Prištinom, čiji je sastavni deo i predloženi sporazum prošlog petka parafiran u Briselu.

Nešto posle 11 sati u parlament su ušli premijer Ivica Dačić i većina ministara. Sednici prisustvuju ministarka energetike Zorana Mihajlović, ministar rudarstva Milan Bačević, ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić, ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović, ministar poljoprivrede Goran Knežević, ministarka zdravlja Slavica Đukić Dejanović.


DAČIĆ: NISMO PRIZNALI NEZAVISNOST, SPREČILI SMO EGZODUS

Premijer Srbije poručio je da Srbija briselskim sporazumom nije priznala nezavisnost KiM, niti je kapitulirala i naglasio da bi odbijanje tog sporazuma moglo da se završi "kosovskom olujom".

"Ovo je privremeno rešenje, u zadatoj situaciji i najviše što se moglo", poručio je Dačić poslanicima..

Obraćanje premijera u celosti možete pročitati OVDE


DESNIČARIMA SE NA PROTESTU PRIDRUŽILI RADIKALI

Pristalicama nekoliko desničarskih pokreta koji protestuju ispred Skupštine Srbije, nešto posle 12.30 časova pridružila se grupa iz Srpske radikalne stranke, predvođena funkcionerima Nemanjom Šarovićem, Vjericom Radetom i drugima.

Na početku kolone nalazi se transparent "Srbija, pa sve ostalo" a demonstranti nose stranačke zastave i postere sa likom lidera SRS Vojislava Šešelja.

Radikali su došli na plato ispred Skupštine sa Trga Nikole Pašića gde su se najpre okupili.


SPO-DHSS: PUNA PRIMENA SPORAZUMA

Poslanički klub SPO-DHSS podržava predlog sporazuma Beograda i Prištine i traži njegovu punu primenu, izjavio je u skupštinskoj raspravi šef te poslaničke grupe Aleksandar Jugović.

"Izboren je sporazum o unutrašnjoj podeli suvereniteta između vehcinske albanske i manjinske srpske nacionalne zajencice. Izboren je najveći maksimum i ovaj sporazum je u najvećem interesu Srbije i naroda na Kosovu i Metohiji. Zato će ga poslanički klub SPO-DHS S podržati i tražimo njegovu punu primenu", rekao je Jugović.


ZAJEDNO ZA SRBIJU: ODLUKA NIJE IMALA ALTERNATIVU

Poslanički klub "Zajedno za Srbiju" podržaće predloženi briselski sporazum, najavio je šef tog poslaničkog kluba Dušan Petrović, navodeći da je u pitanju teška odluka, ali odluka koja nije imala nikakvu alternativu.

"Potpuno sam uveren da je taj sporazum znak odgovornosti prema stvarnosti i brige svih koji su u ovome učestvovali i sada i u prethodnim vladama i u ovom sazivu parlamenta i u prethodnim sastavima", rekao je Petrović u skupštinskoj raspravi o vladinom Izveštaju o dijalogu s Prištinom.


URS PODRŽAVA IZVEŠTAJ VLADE

Partija ujedinjenih penzionera Srbije podržava izveštaj vlade o dosadašnjem toku dijaloga Beograda i Prištine, ali očekuje da on samo bude prvi korak ka rešavanju pitanja statusa Kosova, izjavio je poslanik te stranke Borislav Kovačević.

PELEVIĆ: SPORAZUM JE PREDAJA SEVERA

Samostalni poslanik Borislav Pelević izjavio je da će glasati protiv izveštaja Vlade jer briselski sporazum znači predaju severa Kosova "u ruke šiptarskih terorista na čelu sa Hašimom Tačijem".

"Ovim sporazumom se Vlada Srbije odriče svog naroda na KiM, povlači svoje institucije sa severa KiM i osuđuje naš narod da živi na takozvanom nezavisnom Kosovu", izjavio je Pelević novinarima u Skupštini Srbije.


ILIĆ: PODRŠKA PARLAMENTA

Lider Nove Srbije Velimir Ilić očekuje da će vladin izveštaj dobiti ubedljivu podršku u parlamentu, a da o referendumu o briselskom sporazumu treba razmišljati "ukoliko volja skupštine bude na granici". Ilić je rekao da će poslanici njegove stranke podržati vladin izveštaj jer trenutno za državu nema boljeg rešenja.


TRNAVČEVIĆ: SPORAZUM KAO USPUTNA ETAPA

Narodni poslanik Zaharije Trnavčević izjavio je sporazum doživljava kao usputnu etapu ka konačnom rešenju za Kosovo, i da zato podržava izveštaj vlade o pregovorima. Trnavčević, koji je predsednik Bogate Srbije u parlamentu, smatra da treba težiti tome da Srbija i Kosovo budu zajedno primljeni u EU.


URS: BOLJE SPORAZUM NEGO KONFLIKT SA ALBANCIMA

Ujedinjeni regioni Srbije podržaće izveštaj vlade jer u njemu prepoznaje garanciju budućeg mira i stabilnosti u ovom delu Evrope i sigurne budućnosti za sve građane Srbije. Šef poslaničke grupe URS Vladimir Ilić izjavio je u parlamentu da je Srbija na pragu postizanja istorijskog sporazuma sa kosovskim Albancima, i da je daleko bolje za srpski narod da s njima ima istorijski sporazum nego istorijski konflikt.

HALIMI ZA NORMALIZACIJU SITUACIJE

"Mi u Preševskoj dolini smo zainteresovani da se normalizuje politička i bezbednosna stuacija jer smo mi dugo u vanrednom stanju, a sporazum otvara mogućnost za stvaranje prosperiteta za građane Srbije i Kosova", rekao je poslanik Koalicije Albanaca preševske doline Riza Halimi.

MIJATOVIĆ: VLADA POKAZALA ODGOVORNOST

Poslanici Socijaldemokratske partije Srbije podržaće briselski sporazum, najavio je šef poslaničke grupe te stranke Milorad Mijatović. Mijatović je, u skupštinskoj raspravi kazao da je vlada pokazala snagu, odgovornost i mogućnost da se Srbija menja.


SVM: PRVI KORAK BA BOLJOJ BUDUĆNOSTI

Savez vojvođanskih Mađara podržaće zato što ga doživljava kao prvi korak ka boljoj budućnosti i normalizaciji života svih građana Srbije i građana na KiM, izjavio je poslanik te stranke Balint Pastor. Pastor je u parlamentu rekao da će društvo u Srbiji, zahvaljujući briselskom sporazumu, sada konačno moći da se posveti rešavanju pitanja koja su proteklih godina bila u drugom planu.

DRAGAN MARKOVIĆ PALMA: IZA DOGOVORA STOJE SAD I EU

Lider Jedinstvene Srbije Dragan Marković izjavio je da predlog briselskog sporazuma garantuje bezbednost Srbima na Kosovu i Metohiji, jer iza tog dogovora stoje SAD i EU. Najavljujući da će poslanici njegove stranke glasati za izveštaj vlade o toku pregovora, Marković je u parlamentu rekao da će NATO garantovati da kosovska vojska neće kročiti severno od Ibra.


OŠTRA POLEMIKA LDP I JS

Oštra polemika lidera Jedinstvene Srbije sa poslanicma.

Na izlaganje šefa poslaničkog kluba LDP Čedomira Jovanovića, koji je u debati rekao da je stranka koju vodi sve vreme imala istu politiku o Kosovu, za razliku od nekih drugih, među kojima je i JS, Dragan Marković Palma reagovao:

"Ja neću da govorim o ljudima iz njegovog bliskog okruženja, ti ljudi su 1999. godine pozivali NATO da bombarduje Srbiju", rekao je Marković.

Poslanik LDP Bojan Đurić od Markovića tražio da kaže ko su ti ljudi koji su prizivali NATO bombe, ali Marković nije na to odgovorio.

Ivan Andrić protestovao što predsednik parlamenta Nebojša Stefanović nije reagovao na, kako smatra, uvredu parlamenta, posto je Marković, prema njegovim rečima, izneo stav da je "Zoran Đinđić tražio bombardovanje".


DSS: AKT IZDAJE

Demokratska stranka Srbije smatra da je briselski sporazum "akt izdaje nacionalnih interesa", izjavio je šef poslaničke grupe te stranke Slobodan Samardžić i dodao da se o njemu mora izjasniti narod na referendumu. Samardžić je za 10. maj najavio miting na beogradskom Trgu Republike, posle kojeg će početi skupljanje potpisa za raspisivanje referenduma.

DS ĆE PODRŽATI SPORAZUM IAKO NIJE IDEALAN

Šef poslaničke grupe DS Borislav Stefanović najavio je da će ta stranka podržati briselski sporazum, zbog budućnosti zemlje.

"Sporazum nije idealan ni dobar, manjkav je, ali će ga DS podržati, jer smatra da bi u ovoj situaciji nedostatak podrške vodio daljem propadanju Srbije i građana, ugrozio bi bezbednost na Kosovu, izolovao Srbiju i prekinuo evrointegracije, a sve to bi bilo katastrofalno", rekao je on.


ARSIĆ: NIJE MOGLO BOLJE

Šef Poslaničke grupe SNS Veroljub Arsić izjavio je da se briselskim sporazumom ne rešava status Kosova i Metohije, niti se Kosovu daje nezavisnost, ukazujući da u ovom trenutku Srbija nije mogla da dobije više. Arsić je rekao da bi poslanici SNS bili najsrećniji da se Kosovo i Metohija vrate pod okrilje suvereniteta Srbije.

RASPRAVA DSS I SNS

U popodnevom delu sednice, poslanici su nastavili da ocenjuju sporazum Beograda i Prištine, iznoseći različite stavove, da bi u jednom trenutku ona prešla u raspravu između Demokratske stranke Srbije i Srpske napredne stranke. Poslanik DSS Marko Jakšić je rekao da ta stranka nije na izborima podržala naprednjake, odnosno njenog predsedničkog kandidata, da bi "prodali Kosovo" i gurali Srbe u "Tačijevu Žutu kuću", dok je Sanda Rašković Ivić rekla da joj ovaj sporazum liči na Erdutski sporazum u Hrvatskoj. Šef poslaničke grupe SNS Veroljub Arsić je, reagujući, rekao da su izgovorene nečuvene reči i dodao da je za vreme vlasti Vojislava Koštunice Kosovo proglasilo nezavisnost, dok se Crna Gora odvojila.

DAČIĆ SE PONOVO OBRATIO POSLANICIMA

Premijer Srbije Ivica Dačić ponovo se, kako javlja RTS, obratio poslanicima. On je istakao da ova rasprava nije pitanje izveštaja, sporazuma, već pitanje kursa kojim ova država namerava da ide.

NARODNA SKUPŠTINA USVOJILA IZVEŠTAJ

Poslanici republičkog parlamenta usvojili su izveštaj Vlade Srbije o političkim i tehničkim pregovorima sa Prištinom, u okviru kog se nalazi i sporazum postignut u Briselu. Vladin izveštaj podržalo je 173 poslanika vladajuće većine, ali i opozicione DS, LDP, SVM, LSV, SPO-DHS S, dok je protiv bilo 24 poslanika DSS, kao i pojedini poslanici drugih stranaka koji dolaze sa Kosova i Metohije i samostalni poslanici Borislav Pelević i Nikola Tulimirović. Tokom glasanja jedan poslanik je bio uzdržan, a pet poslanika nije glasalo.

DAČIĆ: VLADA ZA JAKU I STABILNU SRBIJU U INTERESU NARODA

Premijer Srbije Ivica Dačić poručio je ova vlada spremna da sa onima koji dele viziju jake i stabilne Srbije gradi jaku i stabilnu Srbiju u ineresu naroda, bilo da on živi u centralnoj Srbiji, na Kosovu, ili van granica zemlje. Dačić je na zavešetku skupštinske rasprave o izveštaju o briselskom sporazumu istakao da je potrebno jedinstvo i da koncepcija vlade nije da napadne Srbe sa severa Kosova da bi opravdala prihvatanje tog dokumenta.

“Nije namera vlade da napadnemo Srbe sa severa, to je suludo, moramo da budemo jedinstveni”, rekao je Dačić i još jednom ukazao da vlada neće priznati nezavisnost Kosova, ali da ne može apriori da ima odbijajući odgovor na svaki predlog.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (199)

ComelVidra

26.04.2013. 10:41

Samo napred u rešavanju problema. Dosta je bilo guranja pod tepih. Rešite taj problem sa Kosovom pa da se bacimo na standard. Verujem u tim.

srpski patriota

26.04.2013. 10:45

Čemu glasanje ako je juče Vučić pričao o referendumu? Zar nije logičnije da se prvo održi referendum, pa onda da skupština glasanjem potvrdi rezultat referenduma? Naravno, to pod uslovom da jučerašnja priča o referendumu nije otišla na isto mesto kao i predizborna obećanja.

Makrijan

26.04.2013. 11:04

Tragedija Srbije se upravo odvija pred nasim ocima. Na vlast su dosli ljudi koji su bolesno SUICIDNI tako da ce oni sami unistiti i rasparcati sopstvenu drzavu. Ovo je tek pocetak. Nemam odgovor na pitanje ZASTO???!!!

suncica

26.04.2013. 14:48

@Makrijan - Da si ziv i zdrav pre dvadeset godina je rasparcavanje Jugoslavije zapoceto,ostala je Srbija koja u svom sastavu ima dve AP,pa se ova vlast trudi da ih sacuva a ne da ih proglasi za nezavisne

Алексей Алексейевич

26.04.2013. 12:10

''Десничарски покрети''...ви медији сте невиђени превртљивци.

Babejic

26.04.2013. 13:48

@Алексей Алексейевич - Milosevicev RTS je bio mala beba za danasnje medije, svi su se usemili pa ne revansizma.REFERENDUM BREE!!!!

Bojan

26.04.2013. 14:09

@Алексей Алексейевич - Tako je,referendum.Svi za sporazum. Dole ultradesničari ! Živela evropska Srbija!!!!!

Milos

26.04.2013. 12:28

Da vidimo kako će ministri i poslanici sa vlasti danas da vređaju inteligenciju ljudi svojim verbalnim akrobacijama u korist "sporazuma".

Bravo!

26.04.2013. 13:15

Sta reci osim "Bravo!", pogledajte: "Протест студената против Бриселског споразума-КМ 25.04.2013. 2.Део" (Srbi Na Okup (youtube))

jugovina

26.04.2013. 13:57

Zasto vise referenum? Dovoljno smo vremena izgubili devedesete ratujuci za Milosevice. Dosta nam je Hrvatska, Bosne i Kosova. Zelimo mir i proseritet zemlje. Zelimo rad i red u zemlji. Zelimo evropski standard i evropski zivot. Sada kada smo dobili sansu vreme je da je iskoristimo. Dvadeset godina krpim kraj s krajem i gledam kako su se pojedinci na ustrb drzave obogatili, pljackanjima, ubijanjima... Zelim da moja deca zive u miru.

sanja

26.04.2013. 14:01

Jasno je da ova odluka je daleko od idealne što se Tiče srbije ali je dosta ako se pogleda jedno veliko ništa koje smo mogli dobiti. A dobro nam je poznata podrška koju Priština ima od zapada iz samo njima znanih razloga.

Deki

26.04.2013. 14:02

Samo da ne bace suzavac iz helikoptera. Ajmo, svi "desničari" pred skupštinu!Pazi desničari...cccc kakav cinizam!

Ma Cherie

26.04.2013. 21:39

@Deki - ma, jok, bre.... nego neka se upute na Kosovo pa neka se tamo bune i protestuju, najlakse je sedeti u Beogradu i kukati.

pera

26.04.2013. 14:04

Kada bi srbi bili složni -kao što nikada i nigde nisu,mi bismo bili Švajcarska u malom.Zato se uzmite u pamet,složite se i ajmo da gledamo naša posla.

vukovic_marijana

26.04.2013. 14:08

Ovakav sporazum je u ovom trenutku najbolji za Srbiju i sto je najvaznije ne priznaje se nezavisnost Kosova!

vlaja

26.04.2013. 14:12

Sada će naša vlada moći više vremena da posveti rešavanju unutrašnjih pitanja,došlo je vreme da i nama krene.

stiv

26.04.2013. 14:12

Realno uvek ce da bude ljudi koji ce da kritikuju, ali nasa sreca je sto su sad u opozicij ti koji su nas i doveli do ovakvog stanja i sad neka samo kritikuju a Srbija ide napred

suncica

26.04.2013. 15:06

@Milovanovic Mile - Zbog pojedinaca i njihovih postupaka obelezena je citava nacija,zato sad ispastamo i svaka susa moze da trazi da joj se izvinimo iako realno uopste nema razloga i prava ni da pomisli a kamoli da trazi izvinjenje

mali perica

26.04.2013. 14:14

Ovi ljudi nisu normalni,ako se sporazum ne potpiše - ne valja,pošto je potpisan - opet ne valja,pitam se da li vi u stvari znate šta hoćete?.ŠTA-ne znate kome je pitanje upućeno.

momo

26.04.2013. 14:15

Ovi iz EU računali su na ovakav sled dogadjaja a to im je i bio cilj, što je više nesloge medju srbima oni imaju veću korist.Da li je nama cilj da oni imaju korist?

Ma Cherie

26.04.2013. 21:38

@momo - ma, kako da ne...samo da EU toliko misli o nama i kuje teorije zavere... to sami sebi radimo.

verica

26.04.2013. 14:28

Ovaj sporazum je sigurno maksimum koji je Srbija mogla da postigne u razgovorima oko Kosova, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji, a to je ova vlada učinila.

pp

26.04.2013. 14:32

Mislim da je pozitivan napor naše delegacije urodio plodom,još samo da skopština i predsednik verifikuju to i onda složno napred i istok i zapad...

suncica

26.04.2013. 14:32

Vecina naroda je ukazala poverenje gospodinu Vucicu,opravdao ga je jer ulaze takve napore da sredi stvari u Srbiji i postigao je vise nego sto je bivsa vlast mogla i da zamisli

ivana

26.04.2013. 14:33

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

sanja

26.04.2013. 14:34

ja kada bolje pogledam novonastalu stuaciju možda sporazumom nismo tako mnogo dobili ali da nije bilo sporazuma mogli smo mnogo izgubiti. Ovo je nužno zlo koje moramo prihvatiti.

suncica

26.04.2013. 14:34

Sve su veci izgledi da bi pojedinci Kosovo najradje predali Taciju za pozamasnu sumu jer su oni mnogo solventniji od nas jer imaju razradjen biznis

pera

26.04.2013. 14:35

Kada bi srbi bili složni -kao što nikada i nigde nisu,mi bismo bili Švajcarska u malom.Zato se uzmite u pamet,složite se i ajmo da gledamo naša posla.

Marketz

26.04.2013. 14:35

Da, protest kombi stranaka, mnogo ce pomoci. To upravo pokazuje koliko je ljudi protiv sporazuma. Meni samo lici da nemaju sta pametnije da rade, pa izasli malo napolje, ipak je lepo vreme. A time nece nista postici, jer je vecina u skupstini za sprovodjenje sporazuma. A isto tako ce biti i ako dodje do referenduma - mislim da je velika vecina Srbije za.

nata

26.04.2013. 14:37

Srbija se mora okrenuti istoku jer to je njena budućnost.naravno saradnja sa zapadom je neminovna.Bilo bi dobro da dobijemo taj datum jer nam se time mnoga tržišta i vrata otvaraju.

velja

26.04.2013. 14:39

E kamo sreće da smo ovako pregovarali pre oluje ili pre bosne ili pretoga i mirno se razdelili gde bi nam bio kraj.

suncica

26.04.2013. 14:40

Covek se upinje iz petinih zila da izvuce Srbiju sa dna na kom se nalazi dve decenije.Dzaba sve to kad su mu koalicioni partneri u vlasti konkretno DSS okrenuli ledja i pljuju po njemu kao da je najveci zlocinac

pop

26.04.2013. 14:40

A šta bi tek bilo da posle drugog svetskog rata nisu došli komunisti a Srbija ostala kraljevina......he,he.

suncica

26.04.2013. 14:41

Odakle bre pare za referendum,zivimo od kredita,dajte vise da se uozbiljimo i pocnemo da radimo na razvoju privrede

ines

26.04.2013. 14:42

Ne treba samo ispunjavati želje ljudi sa severa Kosova, već treba razmišljati, i o ljudima u enklavama koji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o ovom sporazumu. Kao što Srbi sa severa Kosova su u mnogo lošijem položaju nego ljudi u centralnoj Srniji, tako i Srbi južno od Ibra su u mnogo težem položaju nego Srbi na severu, pa treba razmišljati i o njima.

suncica

26.04.2013. 14:42

Dosta je vise tapkanja u mestu,Srbija je mnogo uslova ispunila red je da se EU oduzi za to

suncica

26.04.2013. 14:42

Mnogo truda je Srbija ulozila da bi se dodvorila EU.Da bas se secam da su ti veliki Srbi isporucili Hagu bivseg predsednika i to na Vidovdan,toliko o srpsrvu

aurora

26.04.2013. 22:13

@suncica - Pa nisu ovi sa sadasnje vlasti isporucili bivseg predsednika Hagu nego oni pre njih, atu su bili i oni koji sada protestuju.

vlaja

26.04.2013. 14:43

Ma dobro datum i sporazum je već evidentan a šta dalje.Hoće li nam evropa graditi privredu i ekonomiju ili sve to moramo sami?Sami nego šta u saradnji sa istokom,zapadom i zemljama trećeg sveta moramo sebi izgraditi put razvoja i prosperiteta oslanjajući se na svoje resurse i znanje.

suncica

26.04.2013. 14:43

Mnogi ljudi nisu ni svesni da vreme neumitno prolazi,dok se okrenes prodje dvadeset godina a kad saberes sta si uradio za taj period shvatis da ti je radna knjizica prazna,da si zivotario na grbaci roditelja penzionera,da nemas ni kuceta ni maceta,da si dobio razne hronicne bolesti i ne mozes da se lecis a mogao si mnogo toga da uradis a sad ti je kasno

suncica

26.04.2013. 14:43

Prethodna vlada nije mogla da se bori protiv onoga sto je sama stvorila a sto joj je bilo ivor prihoda za finansiranje stranke i vodjenje kampanja ,svaki glas je bio novcano nagradjen

suncica

26.04.2013. 14:43

Prethodna vlada nije mogla da se bori protiv onoga sto je sama stvorila a sto joj je bilo ivor prihoda za finansiranje stranke i vodjenje kampanja ,svaki glas je bio novcano nagradjen

žaks

26.04.2013. 14:46

Cenu smo platili i to predebelo zahvaljujući pogrešnoj politici godinama unazad.Vreme je da više neplaćamo a polako krenemo da dobijamo,naravno mudrom i pametnom politikom pre svega,resurse imamo.

Dimitrije

26.04.2013. 14:48

Zar nekoliko stotina demonstranata i šačica onih čije su ideologije poražene na prošlim izborima,da odlučuju o sudbini jedne nacije.Ne i tačka za mešetare,propale političare.

Nobody

26.04.2013. 15:48

@Dimitrije - Eto i mene pred Skupštinu! Da vidimo koliko ćete nas još Dimitrije vi tamo dovesti ovakvim svojim komentarom!

miroslav

26.04.2013. 18:27

@Dimitrije - Dimitrije@Jesu li ti Komrakov ili pak Spomenka Jovic rekli sta da napises?Sacica,huligani,telegrami podrske..,retorika vas "ratnika" iz 90ih koji ste sve ovo zamesili i sa zutacima ojadili i unistili ovu drzavu!Kako vas golube prevrtace nije sramota?Nego,kada su konkursi po drzavnim sluzbama?

momo

26.04.2013. 14:51

Sve bi to i moglo da mnogi nisu umešali prste sa strane.Ovako kako je ,tako je al polako se kukolj odvaja od žita.

žaklina

26.04.2013. 14:53

Stručnjaci predviđaju da sa datumom i saradnjom sa istokom možemo jako brzo povratiti primat ekonomske sile na balkanu.Pa vi sad minirajte to!!!!

bora

26.04.2013. 14:56

Pa i ovo sad je za nas Srbija sve dok u UN nebude drugačije.Status nije rešen niti će skoro biti rešavan a ukoliko se i rešava tu smo u prednosti.

Rezerva 1999

26.04.2013. 14:57

Zanima me da li su svi oni, koji su protiv sporazuma, spemni da odu na Kosovo i da ga tamo brane, kao mi 1999. godine. Da li ste gospodo spremni da i dalje ostavite Srbiju u izolaciji i da po standardu budemo iza Albanije? Pitam se, šta je po vama alternativa? Zar nije bolje da budemo u igri, nego da nas isključe i izoluju. Šta se dešavalo kad god smo rekli istorijsko "NE"? Svaki put smo dobili po nosu i bilo nam je još gore. Dokle mislite da možemo da se inatimo sa svetom?

london

26.04.2013. 14:57

zar da izdamo svetu zemlju zbog obecanja da ce nam mozda dati datum za pocetak pregovora ali tek kada sve damo unapred...necemo im ni trebati kada im sve damo i ne razumem sta mi u stvari dobijamo time sto sebe unistavamo

aurora

26.04.2013. 22:11

@london - Niko nikog ne izdaje. Samo se proslost ostavlja u proslosti, a mi treba da se okrenemo buducnosti.

žaks

26.04.2013. 14:57

Nadam se da je retorici nepreduzimanja i uništavanja svega i svačega došao kraj.Nadam se da je krenuo period unapređenja odnosa sa svima i rešavanje gorećih problema a ne guranje pod tepi,jer mi nemamo više vremena.generacije i generacije nas žrtve su rata i neuspele politike predhodnih decenija.Vreme je da se izađe iz prošlosti i krene ke budućnosti ma kakva bila jer vremena više nema.

peki

26.04.2013. 14:58

Lepo sa svima a gladaj samo svoje interese.Jaka Srbija je ključ svega, bez njenema ništa ni standarda ni kosova.

pop

26.04.2013. 14:59

Teško je raditi taj posao i bez pritiska a kamoli pod takvim udarima.ipak neko u ovim teškim momentima mora se izvojiti iz mase i poneti breme na svoja pleća nadam se da ste to Vi G.Vučiću.Podrška iskrena u poslu koji trenutno obavljate za srbiju nadam se dobrim rezultatima.

Djurasko

26.04.2013. 14:59

Podrzavam sporazum, I Vucica, uostalom, bolje ista sto su postigli nego nista. A neki narod nikad nece biti zadovoljan, ma sta da mu se pruzi naci ce manu, takav ti je narod. Podrska za vladu.

momo

26.04.2013. 15:01

Uvek smo nešto očekivali od drugih,mislim da je to pogrešno.Trebamo se okrenuti sami sebi,privredi,ljudima i opštom nacionalnom akcijom krenuti napred.

djoda

26.04.2013. 17:39

@momo - u pravu si. ovo je trenutak za to. odlaganje nam ne bi nista dobrog donelo.

anica

26.04.2013. 15:02

Verujem da nije lako Srbima sa severa Kosova, ali oni moraju da gledaju šta ovaj sporazum donosi i Srbima južno od Ibra, pa i celoj Srbiji. Da li je rešenje da Srbija ostane u izolaciji i "crna rupa" u Evropi. Srbija to finansijski više ne može da izdrži.

velja02

26.04.2013. 15:04

Naravno da im treba podrška jer sa ovakvim stanjem nasleđenim od ranije jako je teško uraditi bilo šta.

pera

26.04.2013. 15:05

Naravno da im treba podrška jer sa ovakvim stanjem nasleđenim od ranije jako je teško uraditi bilo šta.

momcilo

26.04.2013. 15:31

ako Srbija misli cenzurom da se bori za bolju Srbiju, to je lazna bolja buducnost, to sto imamo nesposobne politicare i u vlasti i opoziciji, znaci sto je vuk draskovic jenom prilikom rekao promene iz korena i tako treba.

Neprijatelji

26.04.2013. 15:48

Pokraj ovakvih političarskih prodanih duša Srbiji ne trebaju neprijatelji.

Mita-Cokanin

26.04.2013. 15:49

Pa zar stvarno mislite da ce stati na ovome sporazumu???? Ako se sporazum i sprovede Srbija ce dobiti datum u to ne sumnjam ali sumnjam da je ucenama kraj.Sledeci sprorazum ce biti oko Vojvodine a konacni ce se voditi oko Raske.Ako sve to prodje po ocekivanju Nemacke onda Srbija mozda i udje u EU za nekih 10-12 godina.

djoda

26.04.2013. 17:36

@Nobody - nije direktiva. to je realnost koju pokusavas da izbegnes, da ne vidis. a time problem ne mozes resiti.

miroslav

26.04.2013. 18:18

@Nobody - Vidimo po ocenama komentar tvoju 'realnost"..,to se prijatelju iz LDP/SNS/SPS-a zove medijski mrak!Pitam se,da li si cuo za TV Bastilju..,e ona je 1991 bila simbol slobodnih medija u odnosu na ovu sadasnju medijsku diktaturu.

ela

26.04.2013. 15:56

Ovakav sporazum je neminovnost i neophodnost za napredak Srbije.smatram da skupstina treba da ga podrzi jer je to jedini nacin da se krene napred

optimista

26.04.2013. 15:57

Ubeđen sam da će danas nadvladati razum,a ne emocije i da će skupština dati saglasnost na ovaj dokument.

Dane Poverujes

26.04.2013. 16:01

Jadna Srbija, cela skupstina je infiltrirana. Umesto da tuze sve agresorske drzave, oni...

djoda

26.04.2013. 17:33

@Dane Poverujes - za tako nesto potrebna je podrska jakih drzava i ekonomska nezavisnost srbije od onih koje bi tuzili. a to je trenutno neizvodljivo.

aurora

26.04.2013. 22:02

@Dane Poverujes - Rasprava za raspravu. Ovoga puta cemo se sloziti. Druge nam nema ili cemo propasti. Brzo ce odustati svi oni koji su kontra razuma i zivota.Nece uvek biti bubnja i suncano na Terazijama.

ela

26.04.2013. 16:04

Zaista se nadam da ce poslanici podrzati sporazum jer je on jedina sansa za Srbiju da konacno krene napred

sone

26.04.2013. 16:08

Naravno da ce svi prihvatiti sporazum osim DSS i radikala koji bi izgleda jos vecu izolaciju uveli,vreme ja da konacno krenemo i priblizimo se Evropi.

Radovan

26.04.2013. 16:30

@sone - A kako cemo se to pribliziti Evropi kad nijedna evropska drzava nebi prihvatila slican sporazum??

ljiki

26.04.2013. 16:13

Manimo se ljudi mitingovanja, okupljanja. Vreme je da se menjamo, pa i politiku. Videli smo da nam negodovanje, odbijanje sporazuma ne bi nista donelo. Ovim priznanjem ne znaci prodaja Srbije, izdaja KIM. Boriti se treba dalje, za boljitak svih nas. Srecno u tome.

yutopija

26.04.2013. 16:15

MI moramo podrzati ovaj sporazum jer nama boljeg zivota bez Eu to je svima jasno.Sporazum ce podrzati svi osim DSS i radikala i jos po koje ne vladine organizacije,ipak mislim da treba da bude referendum pa de sa vec jednom zavrsi sa tim da ili ne i resena stvar.

borisa

26.04.2013. 16:23

Ja verujem da nismo niti cemo prznati Kosovo,svi ce podrzati u skustini ovaj sporazum osim Kostunice,a mislim da ce na referendumu biti sve razjasnjeno ako ga bude bilo.

djoda

26.04.2013. 17:29

@borisa - rezultat referenduma nece ici u korist onima koji se protive sporazumu, uveren sam u to.

ralle

26.04.2013. 16:28

Drago mi je sto ce sporazum biti prihvacen jer dosta smo mi gubili zbog izolacije celo drustvo je patilo zbog toga ali evo konacno i nesto dobro da dosekamo,ako referendum bude odrzan verujem da ce ishod biti pozitivan.

scatman

26.04.2013. 16:30

Nemam sta kome da zamerim dosta smo trpeli doslo je vreme da krenemo put Evrope i da opet zivimo zivot dostojan coveka.

geronimo

26.04.2013. 16:34

Mislim da reforme koje se sprovode moraju pre svega biti kvalitetne jer bez kvaliteta dzaba brzina kojom se one sprovode,slazem se da je sporazum veliki korak napred stoga i treba nastaviti tako.

Toma

26.04.2013. 16:36

Samo napred Vucicu sporzaum je dlican jeste da nije nesto ali bolje nismo mogli samo napred !

Rus

26.04.2013. 16:48

Iza Nikolića i Vučića su uspesi koje su postigli za kratko vreme koliko su na vlasti i to ne može da ospori niko u Srbiji a ni u Evropi. To su jedine osobe u Srbiji koje nisu bežale od odgovornosti već su krenule da rešavaju upravo problem Kosova za koji su njihovi predhodnici mislili da je nerešiv. Zamišljam koliko bismo sada bili u boljoj situaciji da su došli na vlast pre 5 godina. Samo napred, Srbija je uz vas.

Najlon

26.04.2013. 16:51

Reforme koje se sprovode moraju pre svega biti kvalitetne. Bez kvaliteta brzina neće dati rezultat .Apsolutno se slazem se da je sporazum veliki korak napred stoga i treba nastaviti tako. radi boljeg života svih gradjana Srbije, pogotovu Srba sa Severa Kosova.

Najlon

26.04.2013. 16:55

Naravno ne bi mi bili Srbi kada nebi svaku dobru stvar politizovali. Nadam se da ce svi narodni poslanici u Skupštini Srbije prihvatiti sporazum osim DSS koji bi izgleda jos vecu izolaciju uveli Srbiji.Vreme ja da konacno krenemo i priblizimo se Evropi.

djoda

26.04.2013. 17:26

@Najlon - oni se protive sporazumu, a nemaju kvalitetno resenje za situaciju do koje je doslo delom i njihovom krivicom.

marina

26.04.2013. 17:22

Po meni je ovaj sporazum poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

@marina

26.04.2013. 20:08

@marina - Ako nemaš varjacu da ti kupim; mani se politike i snishodljivosti. Nije problem EU vec su problem mi, nadi politikanti koji ne vide dalje od svog džepa . Niko nama nije kriv do mi sami. Nema pameti i nema poštenja. Pamet se iselila a ono drugo je ostalo da vlada i davi sirotinju koja nije htela ili nije mogla da ode.

milena

26.04.2013. 17:40

konačno moramo da se saberemo i prestanemo se tvrdoglaviti i ići glavom kroz zid.treba da smo svesni činjenice da smo mali,nejaki i siromašni,svojom krivicom.uvek bolje prodju oni koji se znaju podvući pod kožu."umiljto jagnje,dve majke hrane".i ja sam da se potpiše sporazum,jer mnogo je krvi palo i srba izginulo.dostaje!treba mudro i razložno donositi odluketreba prošlost da nam je nauk da se ne ponovi..

Zona sumraka

26.04.2013. 22:11

@Zona sumraka - Ili Švajcarskoj i Norveškoj koje nisu i verovatno nikada neće biti u EU. Jako dobro znaju zašto.

Iluzija

26.04.2013. 23:19

@Zona sumraka - hahaahahahahaa. Samo se vi zavaravajte sa time. Bicete gori i od Rumunije i Bugarske kao sto ste i sada.

SD

26.04.2013. 17:54

Divlji zapad se preselio na Balkan nema vise indijanaca sad su Srbi na redu.Kosovo je prvi rezervat.

proso voz

26.04.2013. 18:13

Mislim da je suvisno uciti zrele i odgovorne ljude sta treba i kako treba da rade,imali ste sansu i niste je iskoristili

proso voz

26.04.2013. 18:14

Demokrate !Punih deset godina ste bili deo vlasti,a za sve to vreme niste imali ideju kako da resite problem Kosova i na koji nacin da Srbija krene ispocetka vec ste je gurali na dno,a sada se pravite pametni i imate najbolje resenje

kiki

26.04.2013. 18:14

"Daj Boze da se Srbi sloze" Samo da smo malo slozniji ne bi bili tu gde jesmo,na dnu dna a i kada se trgnemo i pozelimo bolji zivot uvek se tu nadju ekstremisti koji zele sve to da pokvare.

proso voz

26.04.2013. 18:14

Ljudi koji su sada na vlasti najbolje znaju za sta i kakve sanse imamo nisu im potrebni mentori

proso voz

26.04.2013. 18:14

Ako se vec vecina slaze da je sporazm i vise nego sto smo ocekivali cemu onda referendum i bespotrebno trosenje novca kad i onako zivimo od kredita

Zona sumraka

26.04.2013. 18:49

Uzalud vam trud svirači! Izgleda da će se EU ipak raspasti pre nego što bi Srbiji bio dozvoljen ulazak. Prošle je sedmice u Nemačkoj osnovana partija Alternativa za Nemačku, koja ima samo jedan cilj - povratak nemačke marke. Na dan osnivanja imala je podršku manju od 3% glasača, a posle samo sedam dana ima podršku od 5%. Šta će biti za 7 meseci ili 7 godina, lako je pogoditi. U EU će doći do takvih tektonskih političkih i ekonomskih promena da će sadašnja EU biti istorija.

Bole

26.04.2013. 18:49

Ako ovo prodje bez referenduma, Vucic i Dacic posle njihovih mandata tesko da ce moci uzdignuta cela hodati Knez Mihajlovom... Bolje bi im bilo da ne preuzimaju tu odgovornost na sebe.

Lana

26.04.2013. 19:52

@Bole - Kao i obicno, mi ne prepoznajemo ozbiljnost situacije. Imaćemo referendum i izgubicemo srce nase duse- Kosovo! A zasto? Zato sto vazne odluke za nasu buducnost donosimo puni vrucih emocija i uvek u svadji a ne stalozeno i razumom. Kao i obicno, opet ce nam neko drugi biti kriv a ne mi sami. Ne glavom u zid, dobro razmislimo pre odluke da nam posle ne bude bespovratno kasno. Daj nam Boze da se složimo bar sada zbog buducnosti sve nase nevine dece koja misle da mi odrasli znamo sta radimo.

Nobody

26.04.2013. 21:11

@Bole - Lana,mešate teze (i mutite bistru vodu),kao Dačić neki dan,namerno ili po direktivi, vidim vaš novi pseudonim jako angažovan na svakom naslovu oko ove teme u VN..Pitam se kako li ti komentari prolaze a neki drugi (moji) ne mogu (a pišem pod ovim nikom na VN zaista odavno)..

Ma Cherie

26.04.2013. 21:25

@Bole - hajde sad vi romanticari sto skandirate da je Kosovo vase srce i dusa, krenite ka Pristini i to govorite tamo, ili se na isto preselite pa ga vi tako sposobni branite i sacuvajte. kako vec jednom ne shvatite, da ovo nije priznavanje nezavisnosti, niti nam je iko to trazio, niti je to ikome i bitno. Kosovo je proglasilo nazavisnost 2008. godine, i ova Vlada sa tim nema apsolutno nista, stavise, bore se da ucine zivot normalnijim onim ljudima koji tamo zive...

Nobody

26.04.2013. 22:12

@Bole - Ta rečenica "idite vi dole,kada vam je stalo" je nešto najprljavije u novijoj srp.istoriji,odbijam verovati da je ona srpskog porekla..Jeste li zaista spali na tu rečenicu koja je kao uvreda koju nevaspitano dete govori vlastitoj majci i koja se ovde stalno ponavlja?

ljubica

26.04.2013. 22:51

@Bole - A ne bi oni tako da brane Kosovo iz pristine. Oni ga brane iz udobnih stanova u Beogradu i Londonu.

Samar za samar zub za zub

26.04.2013. 18:56

Vucic je rekao ako na referndumu ne dobije podrsku vecine da ce podneti ostavku i to je obecao samo po mom misljenju trebao je jos pored jedinstvo po pitanju rezultata referenduma da trazi i ostavku onih funkcionera i politicara koji traze referndum i time mozda nanose stetu drzav narodu i vlasti.

Libero

26.04.2013. 20:57

@Samar za samar zub za zub - Referendum mora da ima jednostavni i očigledno pitanje , ja ne vidim razlog da se postavlja pitanje nečije ostavke bilo bi neozbiljno.

Kosmos

26.04.2013. 19:06

Citam izjave DSS i pitam se u kom svetu i vremenu žive, jel su svesni oni situacije i okolnosti u kojima se Srbija nalazi. Najlakše je sad reci da nismo trebali dati nista i okrenuti glavu problemima, ali gde je onda budućnost Srbije. A uz to ne nude nikakvu alternativu vec kritikuju samo da bi ktitikovali, bez ikakvih argumenata.

Rus

26.04.2013. 21:07

@Kosmos - DSS pruža otpor Srbiji i napdku Srbije tako što pokušav ad aje podeli i to u momentu kad abi trebalo da sm osvi složni.

Ma Cherie

26.04.2013. 21:19

@Kosmos - O njima je besmisleno i pricati, jer zive od mitova i odrzavaju se tako sto godinama ne menjaju retoriku.

Ana R

26.04.2013. 19:20

Bravo za Večernje novosti i profesionalno izveštavanje...Ceo dan listam druge novine i vidim samo nebitne informacije..

Mita-Cokanin

26.04.2013. 19:47

I Kosovo i EU hahahaha.Jos samo ovaj zahtev pa onda jos par novih pa Hag. Pa sad ovaj najnoviji sporzum i eto nama datuma pa onda Vojvodina pa autonomija Sandzaka i kad se to sve zavrsi nisam bas siguran da ce EU i postajati ali sam siguran da ce se Srbija svesti na Beogradski pasaluk i da ce standard biti slican ovom danasnjem.Dobro mozda ce standard biti za nijansu bolji ali to vec nece mnogo zavisiti od nas samih vec od globalnih ekonomskih tokova.

Libero

26.04.2013. 20:59

@Mita-Cokanin - Preteruješ, sporazumom smo samo sprečili novu oluju ovaj put na kosovu.

Rus

26.04.2013. 22:49

@Mita-Cokanin - Ne samo to nego sporazumom ništa nije završeno, tek ima da se pregovara ali nam je ovaj sporazum dobra osnova za dalje pregovore koje ćemo voditi.

IvanGrozni

26.04.2013. 19:59

Postavlja se racionalno pitanje " Da li je narod na izborima za ovo glasao?" Mislim da nije. Po ko zna koje put narod je obmanut. I čemu onda demokratija i izlazak na izbore ako sve ostane isto. Ipak je tačna ona narodna "Sjaši Kurta da uzjaši Murta". Samo što više ne znam ko je Kurta, a ko Murta.

Rus

26.04.2013. 21:05

@IvanGrozni - Ne bih se složio, narod je želeo promene i dobio ih je zahvaljijući Vučiću i Nikoliću koji polako sređuju ovu zemlju. Podrška državnom vrhu.

Ma Cherie

26.04.2013. 21:17

@IvanGrozni - Ja uopste ne osecam da sam obmanuta sto sam glasala ovako kako jesam. I dalje stojim iza toga da Vucic odlicno radi svoj posao, i da je za nepunih godinu dana uradio vise nego ovi prethodni zajedno za 12.

IvanGrozni

26.04.2013. 21:46

@IvanGrozni - Nikolić izjavi na početku mandata da u Srebrenici nije bilo genocida i da nema potrebe da se i on izvinjava. Godinu dana kasnije izvinjava se za sve i još napravi Srbe iz Bosne Bosancima. Dačić pred izbore hapsi pripadnike KPS koji su prešli admistrativnu liniju, a posle od administrativnih prelaza napravi granične prelaze. Da ne idemo dalje sa pričom o ekonomiji i nastavku politike zaduživanja...

milos

26.04.2013. 22:30

@IvanGrozni - Jos kad bi nam navela sve te poduhvate tvog voljenog vode bilo bi super.

Rus

26.04.2013. 22:47

@IvanGrozni - Ni ja se ne ocećam prevarenim, glasao sam za promene i promene s epolako i dešavaju samo što su sa SNS-om te promene na bolje za razliku od promen akoje nam je doneo DS

Lana

26.04.2013. 20:26

Dok mi shvatimo sta nasa Vlada pokusava da za nas uradi, kao i obicno, bice kasno, ode nase Kosovo! Imaćemo referendum i sta? Naravno, kao i mnogo puta do sada, sami cemo iseći granu na kojoj sedimo. Zato, pre nego sto zajednicki donesemo odluku, činimo to ohladjenom glavom da nas nasa kratkovidost ne dovede i bukvalno do " pod jednu krušku".

ljubica

26.04.2013. 21:23

@Lana - Kosovo jeste nase ali samo u nasim srcima. Inace je pod vlascu Albanaca. Niko ne moze da ode u Pristinu bez dozvole.

Mirjana

26.04.2013. 20:51

Ponavljaju sete parole od 5 oktobra: hocemo bolje ziveti", bolja buducnost". Kako ljudi ne vide cinjenice, da njemacki radnik nece raditi ni za Srbe, kao sto je pokazao ni za Bugare, a "mudraci" su potpuno unistili Grcku, Kipar, dok u Spaniji mladost , godisnjaci od 25god., i nize 56% su nezaposleni, i slicna slika je u Portugaliji, Italiji i drugim evropskim drzavama. A u Americi od 2008 je izgubljeno za uvjek 8 miliona poslova. Nijedna drzava na svijetu ne poklanja deo svoje zemlje , a o p

Croata

26.04.2013. 20:55

Sacekati cemo jos da vidimo kako ce se situacija odvijati po pitanju Vojvodine i Sandzaka, kada se ova pitanja rijese i unisti Republika Srpska u BiH , to ce biti dobar znak da je Srbija napustila velikosrpsku politiku i da moze da pristupi EU

Radovan

26.04.2013. 22:31

@Croata - Od takvih kao ti Croata, i od EU mi je stvarno muka. Imas li igde drugo da komentarises?

вук

26.04.2013. 22:49

@Croata - Dok sanjariš o 'uništenju Republike Srpske', preporučio bih ti, konvertitiću iz novosklepane endehazije, da bolje naučiš svoj maternji - srpski jezik ( nepravilno: 'sačekati ćemo'/pravilno: 'sačekaćemo'). Trebaće ti to, kada se dobar deo sadašnje novosklepane endehazije vrati tamo gde i pripada - u sastav jedne i jedinstvene srpske države na Balkanu. Srećan ti put u poluraspadnutu unijicu.

Nobody

26.04.2013. 21:00

Ljudi, letos je KFOR pucao bojevom municijom po Srbima na Kosmetu! Ljudi, ne zanosite se praznim pričama..Ovi daju vuku da pričuva ovce,odlično to znaju i voze i dalje.Setite se načina usvajanja Skupštinske rezolucije o Srebrenici..Očajan sam kao Srbin, i razočaran, i besan kao onu prvu noć bombardovanja Srbije..Daju im jedino što im još od nas treba u zamenu za nekakvo obećanje(a čak pisani ugovor:1244,Holbruk-Karadžić,međun.pravo, za tu gospodu ništa ne znači!)

Guslar

26.04.2013. 21:12

I na kraju, gotovo svi poslušali Čedu, i prihvatili istinu umesto laganje sopstvenog naroda. Velika pobeda politike Čedomira Jovanovića, najvažnija u ovom trenutku za naše građane.

Нађа

26.04.2013. 23:01

@Guslar - Или то, или су добили паре од истих од којих жицка и Чеда. А, ја мислим, да је ово друго у питању.

Kosmet=Srbija

26.04.2013. 21:28

Koliko istih komentara,strasno..naucili ljudi napamet.Pa zar stvarno mislite,ali iskreno,da je Kosmet nas problem?Ono je deo teritorije Srbije,bilo vam drago ili ne.Naucili svi napamet da je ovo maximu sto smo mogli dobiti i samo stancaju svuda...

aurora

26.04.2013. 22:04

@Kosmet=Srbija - Vecina najvila podrsku sporazumu i to je dobro . Neki bi da se junace kao Kostunicini a bili na vlasti. Pa sto nisu resili problem kosova?

Kosmet=Srbija

26.04.2013. 22:55

@Kosmet=Srbija - A jel ti mislis da je ova Vlada resila pitanje Kosmeta?Varas se prijatelju mnogo,dajes nesto sto imas,barem na papiru i Ustavu za maglu(datum) ...polako,tek sad su videli da su slabi,jos ce biti uslova.Prvo je bilo ako isporucite Haske(HEROJE)optuzenike nema vise prepreka za EU.kad je ostao Mladic samo jos njega i EU je tu.Posle njega evo dolazi Kosmet.Imas samo jednom da pogadjas da li je ovo kraj ucenama ili ne...ODGOVOR ZNAMO OBOJE..SAD VAM KOSTUNICA SMETA A BEZ NJEGA NE BI DOBILI IZBORE...

Vojislav

26.04.2013. 21:41

Apsolutno sve poslanicke grupe i iz vladajuce koalicije i iz opozicije su za ovaj sporazum i to je ono sto se konacno zove jedinstvo svih stranaka. Ovakvo jedinstvo vladajucih i opozicionih stranaka nije zabelezeno u novijoj srpskoj istoriji i to je odlican stav za dobro Srbije. DSS je protiv? Pa dobro, jedna mala stranka koja uvek voli da kaze "necemo" i koja nikada ne zna sta znaci "hocemo", se klacka na ivici cenzusa, je protiv i sta sada? Nista. Sporazum je usvojen u Skupstini Srbije.

aurora

26.04.2013. 21:45

A ja mislim da svi koji su naod 200. god na ovamo proveli makar i jedan dan na vlasti treba da cute. Ako su znali i umeli sto nisu resili problem Kosova?

Aca31Bg

26.04.2013. 21:54

Šta god da je odlučeno,protesta će uvek biti. Najvažnije je da budemo složni i da većina ima jedinstven stav jer samo tako možemo u EU!

Aleksandar Velic

26.04.2013. 21:56

Verujem da je većina parlamenta za postignuti sporazum jer je to jedino racionalni! Trenutno nismo mogli više da izvučemo.

Nobody

26.04.2013. 22:37

@Aleksandar Velic - I ja verujem da će oni to u Skupštini prelomiti isto kao onomad onu sramnu rezoluciju o Srebrenici, verujem i da postoji i mogućnost iza referendum na kome će se igrati obeleženim kartama, ali isto tako verujem da će pritisak javnog mnenja biti najjači do sada,tu je i Crkva koja bi da vrati svoje dostojanstvo-Ja verujem da ovo neće proći! Bože pravde!

Aleksandar Velic

26.04.2013. 21:59

Bez obzira na sve,ovaj sporazum je maksimum koji smo mogli da dobijemo i verujem,ako bude referenduma,da će narod u većini to i potvrditi!

iz glave

26.04.2013. 22:14

datum ili Srbi sa Kosmeta... ako se odreknemo prvog žaliće ajde pola Srbije, ako se odreknemo drugog niko nas u svetu neće žaliti, ni prijatelji(2/3 sveta) ni neprijatelji

novi

26.04.2013. 22:21

DSS? protiv? pa oni su ovo sve uradili, da nisu pustili euleks i eu dole sad bi ova vlada mogla da radi mnogo vise, a ovako tesko je kako god okrenete.

IvanGrozni

26.04.2013. 22:42

@novi - Vidi se da si nov. Euleks je na Kosmet doveo Tadić posle izbora 2008. da navodno zameni UMNIK. Koštunica je posle proglašenja nezavisnosti Kosova podneo ostavku kao moralan čin. Nažalost na izborima je izgubio, jer narodu je bila draža priča o FIAT-u nego Kosmet.

IQ test

26.04.2013. 22:44

@novi - Ti se šališ ili mnogo ne znaš? DSS je bio protiv EULEKS-a, žestoko napadao 4 godine tu odluku DS. Gugl u tastaturu, pre pisanja komentara.

Sudija

26.04.2013. 23:31

@novi - Sto je najgore SNS bot se ne sali i ozbiljan je..Na ubrzanom kursu slanja poruka,ubedili su ga mnoge stvari..Da mu kazu da posalje poruku da je on leptir kupusar i da je to drug Alek rekao,on bi to poslao bez razmisljanja!!!

Neven

26.04.2013. 22:37

Ko moze tolike Srbe da prisili da priznaju legitimitet vlasti fantomske drzave na Kosovu koju ni Srbija ne priznaje ? Otkuda nekome pravo da to radi ? Da li se narod izjasnio za prikljucenje EU, pa se sve u tom cilju demontira ?

Opel Manta 1979

26.04.2013. 22:43

A zasto su stavili toliko policije oko skupstine ako smatraju da je to najbolje za Srbiju- referendum i neka narod odluci

Bozidar

26.04.2013. 22:48

173 coveka da odlucuju o tako velikim stvarima, da smo znali da ce ovakvu politiku da vode pa nebi ni glasali za njih .U kampanji pred izbore su pricali sasvim drugu pricu. REFERENDUM!!!!

mile

26.04.2013. 23:43

@Bozidar - a za koga bi glasao pa zar zbog 30 hiljada ljudi da cele država ode u ambis pa mi bez dogovora i evrope ne možemo ekonomski da opstanemo mani te politiku opstanak je važan a bez saradnje sa evropom to ne može

pera perić

26.04.2013. 22:51

od kada srpski parlament tj. skupština ima 203 poslanika? Šta je sa ostalih 47? Zar novinari ne znaju koliko srpska skupština ima poslanika? verovatno su broj glasova znali i pre glasanja.

Stefan Perovic

26.04.2013. 22:55

Vratite nam Kosovo i ukinite granicu koju ste postavili u decembru.Srbija za vreme Otomanskog carstva se nije odrekla Srba na Kosovu,koje tada nije ni bilo u sastavu Srbije,a ovi danasnji politicari se jagme,ko ce se brze rjesiti najbogatije provincije u Srbiji.Pobogu glasachi koga nam to birate poslednjih 12 godina?Probudite se vec jednom....Narod odluchuje sta che biti sa Kosovom,a ne politichari!

pera perić

26.04.2013. 23:00

Poštovani uredniku ovih komentara, na naslovnoj stranuici imate i anketu u kojoj pitate gradjane kako oni vide sporazum iz brisela. Više od 52% upitanih Vam odgovara da je time priznato Kosovo. vaše rešeto kojim propuštate komentare na glasanje u Skupštini je - da nije tragično - smešno. Ili su oni Srbi koji nešto misle toliko rezignirali nad svim.

zare567

26.04.2013. 23:01

Prvi put da su se vlada i opozicija oko necega slozili a sto je dobro za zemlju.

dordje

26.04.2013. 23:09

Uspesan dan! Maske su konacno pale! 173 individue su se upisale na kovertibilnu listu I time se potpuno devalvirale. Vlada takodje, ukljucujuci I Predsednika drzave. Sad je na narodu da vidi sta ce dalje. Jako bih voleo da bude I referenduma I da vidimo ko je ko?

kum

26.04.2013. 23:13

Postoji nesto sto se zove GLUPOST, e mi smo stim prirodno obdareni bolje receno to nam je u genama i kada bismo za to nasli lek mi bismo ziveli sa mnogo manje problema, na primer: znali bismo sta hocemo , kad hocemo , kako hocemo pa bi nas onda i drugi vise cenili i respektovali , ovako mi se sad ponasamo kao pilici iz inkubatora - trcimo tamo trcimo ovamo nikako da nadjemo kvocku da nam pokaze pravi put. Mi jednostavno neznamo sta hocemo zato nas svi i gaze, na zalost problemi ce tek doci.

KRISS

26.04.2013. 23:25

Podršku sporazuma jedino nisu podržali oni koji ne žele da Srbija napreduje jer vrlo dobro znaju da je Srbija u teškoj situaciji i da je pitanje da li bi mogla opstati bez EU koliko god se to nama svidjalo ili ne.

AKAsaks

26.04.2013. 23:49

"Also Known As", naucio/-la si dobro srpski, ali menjaj malo lentu, mantra dosaduje. Za KiM - za Srbiju - i iskrene prijatelje!

Kajzer Soze

26.04.2013. 23:50

Polako kad nas dovedete tek do prosjackog stapa od kog nismo daleko,reci ce te pa znamo da je DSS i Kostunica kao i do sada bio u pravu,ali ipak tada smo mislili da je ovo bila ispravna stvar.Bog ce vam mozda oprostiti,ali narod nece.U ovoj zemlji ima dosta pametnih ljudi ali od prevaranata,hopstaplera,lazljivaca i prevrtljivaca, pogotovo neskolovanih osoba nemoze isplivati na povrsinu.Doci ce i taj dan......

Soterija

27.04.2013. 01:25

Srbi moraju složni u ovim teškim trenucima. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca, modernizaciju društva, jačanje državnih investicija. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija ima budućnost. Implementacija tog sporazuma predstavlja odbranu naših interesa i ekonomski prosparitet. Parlament treba da donese jednoglasnu odluku a to je prihvatanje sporazuma.

Stanko

27.04.2013. 05:10

Referendum ne bi bio dobro resenje, bez obzira na ishod, jer velika vecina gradjana nije kompetentna da odlucuje o ovakvom sporazumu. Drugim recima, 80% gradjana ne bi procitali ni slovo iz tog sporazuma, 15% bi procitali neke novinske clanke o tome i mozda bi 5% procitali sporazum. I naravno, velika vecina bi se izjasnjavala na nacin kako im sugerisu celnici stranaka koje oni generalno podrzavaju.

Amajlije

27.04.2013. 10:50

Kako ce na drugaciji nacin biti bolje ako se ne prihvati ovaj sporazum i ako se ne okrenemo EU?Kako?Sve nam smeta.Zar treba da sve odbijemo pa da postanemo evropska severna Koreja.Da krivimo sve oko sebe zbog toga sto nemamo posla,da citav zivot bijemo homoseksualce i palimo ambasade i sl.Da se hranimo patriotizmom i transparentima.To nam nece bas pomoci.U svakom slucaju treba sto pre grabiti ka EU,izgladiti odnose sa komsijama i pohapsiti lopove.Ova vlada radi kako treba.Napred Srbijo.

Hercegovac

27.04.2013. 14:09

@Amajlije - @Amajlije Ne, necemo biti S.Koreja, ne boj se, mi smo taj slobodarski duh davno izgubili! Umjesto toga, bicemo Kurdistan, kad nam svako kome se prohtije uzme po dio teritorije! I necemo se hraniti patriotizmom, to je kod nas prilicno deficitarna stvar, umjesto toga hranicemo se GMO hranom koju nam trpaju i serviraju vasi prijatelji sa zapada! GMO hrana i obogaceni uranijum, to smo dobili od "evrope" i "amerike"! Predivno, zar ne?! Jos kad tome dodamo "paradu",slika je potpuna! Milina od zivota!

OPTIMISTA REALNI88

27.04.2013. 14:40

Verujem Vucicu i njegovom radu, i znam da ce on sve probleme Kosova i EU da resi na najbolji moguci nacin po nase Srbe! Covek se zaista svim srcem bori za Srbiju!

Demokratiju

27.04.2013. 22:44

Nasu Skupstinu i vladu samo policija podrzava. Naravno i Nato zemlje

MaNedamo Znateda jeNASE!

28.04.2013. 16:29

@Demokratiju - Verovatno ste vec procitali SOFA sporazum, svasta je'l da!? A neke komentatore se cude, zasto se Srbija ne priduzi BRIKSu...

Demokratiju

27.04.2013. 22:52

Tako pocinje...sve vise policije oko skupstine... Sve ce vise zastite da im treba!