STATUS prijave za 100 evra: Mnogi građani ZBUNJENI porukom, Ministarstvo objasnilo o čemu se radi (FOTO)

NovostiOnline

18. 05. 2020. u 18:06

Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći

СТАТУС пријаве за 100 евра: Многи грађани ЗБУЊЕНИ поруком, Министарство објаснило о чему се ради (ФОТО)
Od 13. maja, kada je počeo da radi sajt za prijavu, do ponedeljka u osam časova čak 3.640.000 građana se prijavilo za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra.


Od toga se 40.000 ljudi prijavilo putem kol-centra. Neki od njih bili su iznenađeni kada su prilikom provere statusa prijave dobili poruku - "fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa", iako imaju aktivan račun u banci koju su izabrali prilikom prijave.


S druge strane, pojedinci su dobili poruku da je sve u redu sa prijavom, iako trenutno nisu zaposleni i nemaju otvoren bankovni račun. Iz Ministarstva finansija pojašnjavaju da poruka - "Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa" podrazumeva da su završene neophodne validacije i da je u toku povezivanje aktivnog tekućeg računa sa unetim ličnim podacima prijavljenog fizičkog lica.



Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći.



PRIJAVA - KORAK PO KORAK


Elektronska prijava je veoma jednostavna i završava se praktično u tri koraka za manje od pola minuta. Sve što je potrebno da građani urade nakon ulaska na sajt - https://idp.trezor.gov.rs/ je da kliknu na polje "Podnošenje prijave" i tamo unesu svoje podatke - JMBG, broj lične karte i banku u kojoj imaju otvoren račun.


Ukoliko građani nemaju već otvoren račun u nekoj banci, treba da kliknu na banku preko koje žele da im bude uplaćen novac. Takođe treba da označe polje kojim potvrđuju saglasnost za obradu ličnih podataka.


Oni koji žele da se prijave telefonom treba da okrenu broj kol centra - 0800 101 100. Tom prilikom takođe ostavljaju sledeće podatke: jedinstveni matični broj građanina (JMBG), registarski broj važeće lične karte i naziv banke kod koje je otvoren ili će biti otvoren račun na koji se uplaćuje jednokratna novčana pomoć.


S druge strane, navode iz Ministarstva, ako pri proveri statusa prijave za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra građanin dobije poruku da je sve u redu sa prijavom, to znači da su uneti podaci o fizičkom licu prošli neophodne validacije, i da fizičko lice zadovoljava uslove propisane Uredbom, odnosno da je reč o državljaninu Republike Srbije, da ima aktivno prebivalište i važeću ličnu kartu.


Da podsetimo, država je od petka počela isplatu po 100 evra za 950.000 penzionera koji su imali račun u Poštanskoj štedionici, a planirano je da isplata jednokratne pomoći za svih 1,78 miliona penzionera bude završena do srede.


U četvrtak i petak sledi isplata onima koji primaju novčanu socijalnu pomoć, a od 25. maja krenuće sukcesivna isplata svim ostalim građanima koji su se prijavili onlajn ili putem kol centra. Prijava traje do 5. juna, a ministar finansija Siniša Mali rekao je da očekuje da će nekoliko dana nakon toga svima biti isplaćena ova jednokratna pomoć.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (26)

Alexandar

19.05.2020. 07:47

Dobio sam obavestenje da sam odbijen za pomoc od 100 e..zbog nedostatka podataka.....tj...drzavljanin sam Srbije...sa mestom boravka u Vranju..tu zivim i radim...l.kartu sam izvadio..11.05.2020. Jel to razlog da me odbiju...

Glupostima nikad kraja

19.05.2020. 13:52

@Alexandar - Nemoj da lupetaš gluposti, svakp kp je podneo zahtev obrađuje se. Jedan je da si već u sistemu za obradu a drugi da je tvpj račun na proveri i ukoloko bude provera neuapešna dodeljuje ti se namenski račun.Nemojte ljudi to da radite i da lažete tj. širite lažne informacije. Ko ne želi novac ne treba da ga traži, ali ne treba no da k.nja sa lažnim informaconama

Tasa

20.05.2020. 09:37

@Alexandar - Nije istina! I mojoj kumi pise isto neispravni podaci! A vazeca lk sve okej !!!!!

Caba

23.05.2020. 18:03

@Alexandar - Ja pre nekoliko dana vadio novu licnu kartu sa digitanim potpisom,i nece da mi prolazi,pise (neispravne podatke).

Danijel

19.05.2020. 13:28

Kad hocu da proverim status prijave pise da sam odbijen zbog pogresnih podataka ,i kaze da se prijavim opet,a kad se prijavljujem ponovo pise da sam vec registrovan za dodelu jednokratne naknade tj tih 100e

Suzana

19.05.2020. 19:53

@Danijel - Takodje pise u proveri popunite tocne podatke a kad krenem popunjavati pise vec popunjeno...ne razumem

Vaske

20.05.2020. 09:27

@Danijel - Ja sam obnovio ličnu i opet isti problem. Jel to znači da mi kojima je lična istekla pre početka ovog programa ne dobijamo pare?

Stef

24.05.2020. 19:47

@Danijel - Imam problem oko prijave. Unesem sve podatke valjano a kad proverim kaze da sam odbijen jer podatci nisu tacni i da se prijavim ponovo. Kad hocu opet da se prijavim automat kaze da sam se vec prijavio. Ostavio sam par reklamacija broj mobilnog i posle 10 dana nista. Ne razumem u cemu je problem

Danilo

20.05.2020. 09:11

I meni se isto tako desilo, izvadio sam pre 5 dana novu ličnu kartu i neće.. Ne razumem sta treba da radim?

Dragan

20.05.2020. 13:09

Ja sam obnovio licnu kartu na dan kada je pocelo vantredno stanje i imam porblem da su mi podatci neispravni.

Marina

26.05.2020. 19:36

@Dragan - I ja imam problem. Sve unela tačno a podaci neispravni. Reklamira la niko ne odgovara. Izgleda da nove l. K. ne važe.

M

20.05.2020. 16:54

Moja majka i ja smo primaoci penzije jer sam ja student, a ona ne može da radi jer je bolesna, penzija koja je 18.000 dinara, oni su nam uplatili samo jednu pomoć iako nas je dve, jer je jedan račun. Ima ljudi koji imaju i manje, ali nije u redu da ako su dve osobe na jedan račun da smo jedna dobije, a po porodicama gde ima više i imaju više mesečnih prihoda može svako i dobiće svako. Nemam ništa protiv da dobije svako, ali svako ko se prijavi.

Goga

20.05.2020. 18:26

Sramota je da dete koje je nosilac porodicne penzije,preminulog oca,ne dobije pomoc jer je maloletno,a punoletna deca dobiju kao nosioci porodicne penzije.

Djordje

21.05.2020. 16:06

I meni podaci ne prolaze,kad ocu ponovo kazu da sam vec registrovan ,izvadio licnu kartu 3 marta,staru izgubio.moze li neko da mi objasni sta se desava?sistem te salje da reklamiras,ako podaci ne prolaze i kao dobices poruku na telefon koju cekam vec 7 dana

Zarko

22.05.2020. 10:26

@Djordje - Ista prica kod vecine,ako nas iskuliraju ideml Boska da podrzimo :)

Dejan

26.05.2020. 07:18

Vidim da vecina nas ima problem sa prijavom, to jest obavestenjem da smo uneli pogresne podatke.Za sebe mogu reci da sam se valjano prijavio i da cekam oidgovor na sms od fonda.Morace da nam obrazloze koja je to nepravilnost ili ne ispunjavanje zahteva za kratkorocnu novcanu pomoc.Ne panicite svi smo u sistemu i morace da nas obaveste.POZDRAV ,

Branko

26.05.2020. 12:10

Људи да ли су легле некоме паре ??? Сем пензионерима и социјалним угроженима. Шта пише у статуту о уплати ? Поздрав

Tanja

26.05.2020. 13:41

Ne razumem šta znači "Fizičko lice je u aktivnom statusu i očekuje proveru u platnom prometu".To mi izadje kada proveravam status,A prijavila sam se prvi dan

Azrel

27.05.2020. 19:09

Moja baba prima penziju 12000,nepokretna,lična karta joj je nevažeća,nisu joj uplatili 100e.

Danijela Radosavljevic

16.06.2020. 00:10

Moj komentar je da my izadjite u susret i da mi objasn te dali sam pogresila kada sam se prijavila za 100e mozda no sam pisala ime banke u statusu za do diljivanje pise da sam na bankovom racunu a a to znaci dali uplata u toj banci