STATUS prijave za 100 evra: Mnogi građani ZBUNJENI porukom, Ministarstvo objasnilo o čemu se radi (FOTO)
18. 05. 2020. u 18:06
Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći
Od toga se 40.000 ljudi prijavilo putem kol-centra. Neki od njih bili su iznenađeni kada su prilikom provere statusa prijave dobili poruku - "fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa", iako imaju aktivan račun u banci koju su izabrali prilikom prijave.
S druge strane, pojedinci su dobili poruku da je sve u redu sa prijavom, iako trenutno nisu zaposleni i nemaju otvoren bankovni račun. Iz Ministarstva finansija pojašnjavaju da poruka - "Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa" podrazumeva da su završene neophodne validacije i da je u toku povezivanje aktivnog tekućeg računa sa unetim ličnim podacima prijavljenog fizičkog lica.

Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći.

PRIJAVA - KORAK PO KORAK
Elektronska prijava je veoma jednostavna i završava se praktično u tri koraka za manje od pola minuta. Sve što je potrebno da građani urade nakon ulaska na sajt - https://idp.trezor.gov.rs/ je da kliknu na polje "Podnošenje prijave" i tamo unesu svoje podatke - JMBG, broj lične karte i banku u kojoj imaju otvoren račun.
Ukoliko građani nemaju već otvoren račun u nekoj banci, treba da kliknu na banku preko koje žele da im bude uplaćen novac. Takođe treba da označe polje kojim potvrđuju saglasnost za obradu ličnih podataka.
Oni koji žele da se prijave telefonom treba da okrenu broj kol centra - 0800 101 100. Tom prilikom takođe ostavljaju sledeće podatke: jedinstveni matični broj građanina (JMBG), registarski broj važeće lične karte i naziv banke kod koje je otvoren ili će biti otvoren račun na koji se uplaćuje jednokratna novčana pomoć.
S druge strane, navode iz Ministarstva, ako pri proveri statusa prijave za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra građanin dobije poruku da je sve u redu sa prijavom, to znači da su uneti podaci o fizičkom licu prošli neophodne validacije, i da fizičko lice zadovoljava uslove propisane Uredbom, odnosno da je reč o državljaninu Republike Srbije, da ima aktivno prebivalište i važeću ličnu kartu.
Da podsetimo, država je od petka počela isplatu po 100 evra za 950.000 penzionera koji su imali račun u Poštanskoj štedionici, a planirano je da isplata jednokratne pomoći za svih 1,78 miliona penzionera bude završena do srede.
U četvrtak i petak sledi isplata onima koji primaju novčanu socijalnu pomoć, a od 25. maja krenuće sukcesivna isplata svim ostalim građanima koji su se prijavili onlajn ili putem kol centra. Prijava traje do 5. juna, a ministar finansija Siniša Mali rekao je da očekuje da će nekoliko dana nakon toga svima biti isplaćena ova jednokratna pomoć.
mesa
19.05.2020. 05:38
lazovska drzava
Dobio sam obavestenje da sam odbijen za pomoc od 100 e..zbog nedostatka podataka.....tj...drzavljanin sam Srbije...sa mestom boravka u Vranju..tu zivim i radim...l.kartu sam izvadio..11.05.2020. Jel to razlog da me odbiju...
@Alexandar - Nemoj da lupetaš gluposti, svakp kp je podneo zahtev obrađuje se. Jedan je da si već u sistemu za obradu a drugi da je tvpj račun na proveri i ukoloko bude provera neuapešna dodeljuje ti se namenski račun.Nemojte ljudi to da radite i da lažete tj. širite lažne informacije. Ko ne želi novac ne treba da ga traži, ali ne treba no da k.nja sa lažnim informaconama
@Alexandar - Nije istina! I mojoj kumi pise isto neispravni podaci! A vazeca lk sve okej !!!!!
@Alexandar - Ja pre nekoliko dana vadio novu licnu kartu sa digitanim potpisom,i nece da mi prolazi,pise (neispravne podatke).
Komentari (26)