SPORNA PITANJA NA TESTU: Ponavlja se takmičenje iz engleskog

I. M.

28. 02. 2017. u 07:55

Opštinsko takmičenje iz engleskog jezika biće, najverovatnije, ponovljeno, jer u mnogim gradovima nijedan učenik nije uspeo da pređe prag od 32 boda od maksimalnih 40

СПОРНА ПИТАЊА НА ТЕСТУ: Понавља се такмичење из енглеског

OPŠTINSKO takmičenje iz engleskog jezika biće, najverovatnije, ponovljeno, jer u mnogim gradovima nijedan učenik nije uspeo da pređe prag od 32 boda od maksimalnih 40. Od oko hiljadu učenika osmog razreda koji su odgovarali na pitanja, tek nekoliko desetina je uspelo da se plasira na okružni nivo. Društvo za strane jezike i književnost predložilo je Ministarstvu prosvete da se test ponovi za sve učenike koji nisu uspeli da se plasiraju dalje, a oni koji su prešli potreban prag znanja zadržavaju šansu da se takmiče na sledećem nivou.

- Predlog smo uputili Ministarstvu prosvete i sada čekamo njihov odgovor - kaže za "Novosti" prof. dr Ljiljana Đurić, predsednica Društva. Naša sagovornica objašnjava da je teško utvrditi koliko su bodova učenici osvojili, jer su neke komisije, uviđajući greške, mimo ključa priznavale pojedine odgovore.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

Nenad

28.02.2017. 09:29

"Društvo za strane jezike i književnost"? Ko su oni, da li je i to jedna od naprednjačkih tvorevina za isisavanje novca iz budžeta? Dobro bi bilo da objavite informativni tekst o tom društvu.

Bane

28.02.2017. 09:31

Zašto? Da oborite dokaz da nam je školski sistem katastrofa, naročito po unutrašnjosti gde su standardi nastave i kriterijumi na nivou 19. veka?

Dragana

28.02.2017. 15:23

@Bane - Kada biste se malo bolje pozabavili statističkim podacima uspešnosti na republičkim takmičenjima iz engleskog jezika,shvatili bi ste da su upravo najuspešnija deca IZ UNUTRAŠNJOSTI...toliko o standardima i kriterijumima iz 19 veka!

JK

28.02.2017. 16:18

@Bane - Баш тако! Наиме, радим у мањем месту у околини Новог Сада и у својој каријери 4 ученика сам водила на републичко такмичење, Од тога су освојили по 1, 2. и 3. место. При томе, чланица комисије - мр, др ... је мог ученика и мене питала: "Побогу, па где је тај град одакле долазите?!" Срамота! Уз то, на такмичења из енглеског језика пролазе ученици из Н. Сада са мање бодова од осталих из Јужно-бачког округа, јер је за Новосађане резервисано 6 места, за национале мањине 2, а за све остале из округа 2

dejana

28.02.2017. 10:27

Nije u redu da se takmičenje ponovi. Sva deca treba da prođu, pa ih ponovo testirajte. Ista priča kao biologija prošle godine.Greška je napravljena. Ne mogu se na takmičenjima iz stranih jezika potkradati nikakve greške, ni slučajne. Osnovni preduslov je da test treba da bude ispravan i prilagođen uzrastu, što očigledno nije bio slučaj. S obzirom na to, onaj ko je definisao test treba za to da odgovara. A pošto se radilo ne samo o težini testa, svako neka odgovara za svoje greške.

Dragana

28.02.2017. 15:21

Zašto maltretirati decu ponavljanjem takmičenja zato što neko nije dovoljno stručan da sastavi test shodno uzrastu???Pustiti svu decu koja su učestvovala na takmičenju u sledeći krug...i tu je tačka!!! A onaj ko sastavlja testove za okružno takmičenje neka se malo manje bavi copy-paste tehnikom i neka pažljivije prouči udžbenike koji se koriste u OŠ.

miki

01.03.2017. 21:26

Jos jedan urnebesni kiks nase prosvete.Praistoriski sistem skolovanja,nekompetentni nastavni kadar dovodi do ovog.Dok nasi ucitelji prevaljuju svoje obaveze na djake i roditelje i gledaju da zbrisu sto pre iz skole a po mogucnosti i strajkuju dotle u drugim zemljama da ih ne imenujem djaci posle skole sve uz nastavnike zavrse u skoli i ne nose cak knjige kuci.Citav skolski sistem je zasnovan na stapu i sargarepi.Stap se cesto rabi a sargarepa ne po znanju vec po afinitetu nastavnog kadra.

Natasa

02.03.2017. 09:50

@miki - Niste ocigledno u toku kako sistem funkcionise. Ne postoji stratesko bavljenje talentovanom decom i to do sada nijedan ministar nije postavio medju prioritete. Postoji Zavod za unapredjenje obrazovanja koji nije nadlezan za takmicenja ali bi trebao da se bavi unapredjenjem nastave da se pomogne talentovanoj deci da se kroz skolski sistem unaprede i ostvare. Ovako ova takmicenja nemaju nikakvog smisla i cesto su lose organizovana po mnogim pitanjima jer se ugovorom poveravaju NGO sektoru