INTERVJU - TOMAS ARNOLDNER: A1 pouzdan partner u digitalizaciji - sigurne usluge i rešenja, za život, rad i zabavu

Novosti online

14. 05. 2021. u 10:00

Kakav je položaj A1 Telekom Austrija Grupe u industriji telekomunikacija?

ИНТЕРВЈУ - ТОМАС АРНОЛДНЕР:  А1 поуздан партнер у дигитализацији - сигурне услуге и решења, за живот, рад и забаву

Tomas Arnoldner

A1 Telekom Austrija Grupa je vodeći pružalac telekomunikacionih usluga u CJE, prepoznata kao pouzdan partner u digitalizaciji. Grupa ima oko 25 miliona korisnika u sedam zemalja. Osim Srbije, ta tržišta obuhvataju Austriju, Bugarsku, Hrvatsku, Sloveniju, Belorusiju i Severnu Makedoniju. Preko A1 Digital, kompanije koja je ogranak Grupe, pružamo usluge i u Nemačkoj i Švajcarskoj. Prošle godine ostvaren je prihod od 4,55 milijardi evra, a imamo blizu 18.000 zaposlenih.

* Kakvi su planovi za srpsko tržište – koje usluge i proizvode A1 nudi korisnicima i kako će ih prilagoditi ovom tržištu?

Naši planovi za Srbiju su bili ambiciozni od prvog dana. Ostvarujemo stabilan i kontinuiniran rast poslovanja, na veoma konkurentnom tržištu čak i tokom pandemije. Sada, zahvaljujući internacionalnoj sigergiji, A1 Srbija može da ponudi još efektnije digitalno korisničko iskustvo,pouzdane usluge i rešenja za život, rad i zabavu u digitalno doba, a da pri tom zadrži lokalne ključne vrednosti i ekspertizu.

* Kad govorimo o tehničkim inovacijama, kako A1 održava korak s vremenom i kakvu ulogu u tome ima A1 Srbija?

Nalazimo u epicentru digitalne transformacije, a trenutna dešavanja predstavljaju prekretnicu za budućnost. Naše kolege u Srbiji daju značajan doprinos razvoju tehnološki naprednih rešenja, koja nastojimo da implementiramo na svim A1 tržištima. Odličan primer za to je SARA, digitalna platforma kreirana kao podrška za uvođenje i rad postojećih RAN mreža A1 Grupe, kao i za evoluciju prema 5G tehnologiji, koja nam je donela nagradu „Leading Lights Awards 2020 ”.

* Kako je iz vašeg ugla protekao proces rebrendiranja u Srbiji, imajući u vidu okolnosti i koliko je ovo važan korak za A1 Telekom Austrija Grupu?

Raduje me što smo uspešno završili proces rebrendiranja, budući da je A1 Srbija sada i zvanično postala deo porodice A1 brenda. Kolege u Srbiji su uradile sjajan posao, posebno imajući u vidu uslove pod kojima su završili proces rebredniranja. Uvereni smo da će objedinjen identitet brenda, uz još bogatiju ponudu, kao i simbiozu sa jakom međunarodnom Grupom – sinergijama i kroz inovativne proizvode i usluge – još više povećati poverenje u A1 i porast broja korisnika na srpskom tržištu.

* Šta je motivacija za vašu ESG strategiju?

Tokom proteklih 14 meseci, pokazali smo veliku pouzdanost kako naše mreže tako i celog A1 tima, ali nam je uvek bilo važno i da doprinesemo boljitku društva čiji smo deo. ESG (Environmental, Social and Governance) predstavlja tri ključna faktora održivog poslovanja i tiče se posvećenosti kompanije oblastima životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja.

Strategija definiše ciljeve za postizanje ugljenične neutralnosti do 2030. godine, povećanje energetske efikasnosti za 80% u poređenju sa 2019. i promociju cirkularne ekonomije recikliranjem oko 50.000 starih uređaja godišnje. U oblasti digitalnog obrazovanja nastojimo da do 2023. godine obučimo najmanje 100.000 ljudi da bezbedno koriste. Naša korporativna kultura neguje diverzitet, a cilj nam je da udeo žena na rukovodećim pozicijama bude 40% do 2023. Veoma sam ponosan što naše kolege u A1 Srbija daju aktivan doprinos ovoj ambiciji, da naše živote i naše poslovanje učine što održivijim.

(Promo)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)