NEMA VIŠE OBILAZAKA ŠALTERA: Građani Prijepolja ubuduće će moći sve molbe i zahteve da predaju na jednom mestu

A. ROVČANIN

27. 07. 2021. u 05:55

U OKVIRU procesa reforme javne uprave, kojom će opštine u Srbiji, pa i Prijepolje, postati servis građana i privrede, načelnik Opštinske uprave Miodrag Ćubić potpisao je ugovore sa Javnim komunalnim preduzećem "Lim", Centrom za socijalni rad i Zdravstvenim centrom Prijepolje, čime će građanima biti omogućeno da na jednom mestu predaju svoje zahteve i molbe, a zaposleni sve drugo obave umesto njih.

НЕМА ВИШЕ ОБИЛАЗАКА ШАЛТЕРА: Грађани Пријепоља убудуће ће моћи све молбе и захтеве да предају на једном месту

Foto A. Rovčanin

Na ovaj način žitelji grada na Limu neće morati da obilaze nekoliko različitih institucija, već će brzo i efikasno pojedine poslove završavati u jedinstvenom upravnom mestu.

Reformom javne uprave, građanima je pojednostavljena procedura i omogućeno da bez puno čekanja, i na jednom mestu predaju svoje zahteve i ostvare prava iz oblasti socijalne zaštite, novčanih davanja ili da steknu status energetski ugroženog kupca električne energije.

- Građani imaju na raspolaganju nov i moderan servis, koji će biti u njihovoj službi.

UGOVOR Načelnik Opštinske uprave sa direktorima tri javna preduzeća, Foto A. Rovčanin

Građani neće morati da obilaze nekoliko različitih institucija već će brzo i efikasno pojedine poslove završavati - kaže načelnik Opštinske uprave Miodrag Ćubić.

Inače, korisnicima prava na novčanu socijalnu pomoć u Centru za socijalni rad, kao posebno osetljivoj društvenoj grupi, biće omogućene posebne pogodnosti, a među njima pravo na priznavanje statusa energetski ugroženog kupca.

- Centar za socijalni rad je nadležan za sprovođenje postupka za utvrđivanje prava na novčanu pomoć. Opštinska uprava sprovodi postupak za utvrđivanje prava na sticanje svojstva energetski zaštićenog kupca. Korisnici novčane socijalne pomoći mogu ostvariti popust na električnu energiju ili ostvariti status energetski zaštićenog kupca. U konkretnim slučajevima stranke su vodile dva postupka - jedan u CSR, drugi u Opštinskoj upravi. Za obe je prikupljana takoreći dupla dokumentacija, sada se to menja i pojednostavljuje - ističe direktorka Centra za socijalni rad Rada Divac.

POREZ I NEKRETNINE

POTPISIVANJEM ugovora Opštinske uprave i Komunalnog preduzeća, građanima će biti pojednostavljena procedura da nakon promene vlasništva nad nepokretnostima, podnošenjem poreske prijave za porez na imovinu, promene podatke u evidencijama i bazama u Odeljenju za lokalnu poresku administraciju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)