BAJDEN OBARA REKORDE: U istoriji izbora u SAD nije potrošena ovolika suma na kampanju

Tanjug

24. 10. 2020. u 19:49

BIVŠI američki potpredsednik Džo Bajden potrošio je za televizijsko i elektronsko oglašavanje tokom aktuelne izborne kampanje više od bilo kog drugog predsedničkog kandidata u američkoj istoriji.

БАЈДЕН ОБАРА РЕКОРДЕ: У историји избора у САД није потрошена оволика сума на кампању

P.Milošević

Bajdenova kampanja za novembarske predsedničke izbore do sada je potrošila više do 582 miliona dolara na TV oglašavanje, navodi se u izveštaju kompanije Advertajzing Analitiks i dodaje da je kampanja njegovog protivkandodata Donalda Trampa do sada koštala oko 342 miliona dolara.

Kako prenosi vašingtonski dnevnik Hil, samo u proteklih nedelju dana, Bajdenov izborni štab je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe, što je više čak i od rekorda koji je postavio bivši gradonačelnik Njujorka, Majkl Blumberg, tokom predizborne kampanje za stranačke izbore za demokratskog predsedničkog kandidata.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dve zvezde – jedno spektakularno veče!  Da zagreje i preokrene budućnost

Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost

Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.

10. 05. 2024. u 16:45

Komentari (0)

NEVIĐEN HAOS: Potukli se Kilijan Mbape i superbogati gazda PSŽ-a?!